נגישות
נגישות

בוחרים לאכול: כל הדילים במסעדות ליום הבחירות 2020

בראנצ'ים של סופ"ש, שתה כפי יכולתך (כדי להשכיח את הטירוף) ומנה בוכרית מנחמת לכל שולחן – כל מה שממתין לכם במסעדות ביום הבחירות הקרוב

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 23/02/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פולנטה ויער של פטריות של דלאל (צילום: בועז לביא)פולנטה ויער של פטריות של דלאל (צילום: בועז לביא)


זה לא שאנחנו מקנאים בפוליטיקה האמריקאית, אבל תגידו מה שתגידו על השיטה המורכבת והמסורבלת הנהוגה בארה"ב – אצלם לפחות הבחירות מתקיימות אחת לארבע שנים בלבד. נקודה.

עם זאת, היו סמוכים ובטוחים שאמריקאים רבים מקנאים בנו עד מאוד, שכן בניגוד לחלק לא מבוטל ממדינות ארצות הברית, יום הבחירות הישראלי הוא יום שבתון. אם גם אתם רוצים להשכיח את המציאות העגומה עם ארוחה טובה (ואולי גם איזו כוסית יין או שתיים בצד), הגעתם למקום הנכון. איפה אוכלים ב- 2 במרץ? המדריך המלא לדילים וספיישלים במסעדות ברחבי הארץ. 

מרכז

המקדש – כפר סבא

לירן בלו, השף והבעלים של מסעדת המקדש בכפר סבא, מזמין אתכם ביום הבחירות למבצע מיוחד של יין ללא הגבלה ב-39 שקלים ובנוסף על כל הזמנה של שתי מנות עיקריות תקבלו קינוח על חשבון הבית. כמו כן במהלך יום הבחירות מציעים במסעדת הבשרים המצליחה תפריט ילדים מיוחד הכולל בין השאר מנות מושקעות כמו פסטה בעבודת יד, פרגית מעושנת ונקניקיות איכותיות המיוצרות במקום בעבודת יד. מנות הילדים יגיעו עם תוספות לבחירות (סלט, תפוח אדמה או בטטה) ויוצעו במחירים של עד 45 שקלים.  

המקדש, עתיר ידע 4, קניון אושילנד, כפר סבא. 053-9384393

המקדש (צילום: באדיבות המקום)המקדש (צילום: באדיבות המקום)


ג'אפן ג'אפן – תל אביב

בסניף התל אביבי של ג'אפן ג'אפן, מעודדים את האזרחים לממש את זכות ההצבעה ומזמינים כל סועד שיגיע עם סלפי מהקלפי, לקינוח על חשבון הבית (קינוח אחד לשולחן). אבל גם מי שלא יצביע מסיבותיו שלו, יכול ליהנות מהמבצע, שכן בג'אפן ג'אפן התל אביבית, ביום הבחירות מציעים קינוח חינם על כל הזמנת ארוחה זוגית. שווה!

ג'אפן ג'אפן, הארבעה 28, תל אביב. 053-6114238

נשנושי אנטרקוט של ג'אפן ג'אפן (צילום: עידן גור)נשנושי אנטרקוט של ג'אפן ג'אפן (צילום: עידן גור)


פיצה פיל – תל אביב

בפיצרייה התל אביבית המאמינה בפילוסופיית ה"כמה שיותר, יותר טוב", מזמינים אתכם ביום הבחירות הקרוב, למבצע מיוחד – על כל הזמנה של שני מגשים משפחתיים, תקבלו פיצת שחיתות במתנה: פיצה הכוללת ממרח של שלושה סוגי שוקולד, מקרונים, מקופלת, קוקוס ושברי חלבה. אין ספק שמדובר בפיצה שהרוויחה את שמה ביושר.

פיצה פיל, משה סנה 54, תל אביב. 03-6537414

נורמה ג'ין – תל אביב

ביום הבחירות הקרוב, הביסטרו בר התל אביבי הוותיק ייפתח את שעריו בשעה 14:00 ויפנק את הלקוחות שלו עם תפריט אוכל מוזל בהזמנת משקה אלכוהולי. בין השאר כולל התפריט המוזל מנות כמו אנטיפסטי (ירקות קלויים מוגשים בתוספת כדור גבינת מוצרלה – 45 שקלים), המבורגר נורמה ג'ין (עגבנייה, חסה, בצל ומלפפון חמוץ. מוגש עם תוספת לבחירה – 49 שקלים) ופיש אנד צ'יפס (פילה קט פיש שלם ופריך. מוגש עם צ'יפס – 49 שקלים).

נורמה ג'ין, אליפלט 23, תל אביב. 053-9440158

צלע לבן בנורמה ג'ין (צילום: שני רייך)צלע לבן בנורמה ג'ין (צילום: שני רייך)


אוקינאווה – תל אביב

בדומה למסעדת ג'אפן ג'אפן, גם באוקינאווה מזמינים אתכם לממש את זכותכם הדמוקרטית, לשלשל את הפתק, לעשות סלפי וליהנות מרול אינסיידאאוט על חשבון הבית. המבצע תקף הן בסניף הוותיק שממוקם בלב שכונת נווה צדק המקסימה והן בסניף הצעיר שנפתח בלבונטין לפני כשלוש שנים. בין השאר משתתפים במבצע רולים אינסיידאאוט כמו אונאגי מאקי צלופח, קאני מאקי בשר סרטנים וסלמון סקין מאקי בתוספת אבוקדו ופירורי פנקו.

אוקינאווה לבונטין, לבונטין 11, תל אביב. 053-9374524; אוקינאווה נווה צדק, שבזי 46, תל אביב. 053-9439442

רול של אוקינאווה (צילום: אמיר מנחם)רול של אוקינאווה (צילום: אמיר מנחם)

שישקו – תל אביב

בראנץ' השיכורים המופלא של הסרווסריה חזר לשישקו ומוגש בשבועות כתיקונים בימי שבת בלבד. לכבוד יום הבחירות לעומת זאת, יוגש הבראנץ' העשיר החל מהשעה 11:00 ועד השעה 18:00. בין היתר כולל הבראנץ' המושחת של שישקו מנות כמו מגדל פנקייקים, מחבת של תרד, גרגירי חומוס, שום וגבינת טולום, בורקס פטריות יער ופורטובלו עם בייקון וביצה עלומה והרשימה עוד ארוכה...

שישקו - הר סיני 2, תל אביב, 053-9380958
להזמנת שולחן בשישקו

ארוחת בחירות של שישקו (צילום: באדיבות המקום) ארוחת בחירות של שישקו (צילום: באדיבות המקום)


קורדרו – תל אביב

קברניטי מסעדת קורדרו שבנווה צדק, בחרו ביום הבחירות כיום המושלם להשקת התפריט החדש של המסעדה ולפתיחת זוג הטרסות המזמינות. התפריט החדש כולל מגוון מנות טאפנצ'י (סקאלופ בגריל עם פולנטה ברוטב ביסק סרטנים כחולים ופרמז'ן, פוקצ'ה איטלקית וטונה בעישון קר עם גספצ'ו גבינת עיזים, זיתים, ארוגולה ופרי העונה), מנות גריל פחמים (שוק ברווז קונפי, שיפוד שרימפס קריסטל וסלמון בעישון קל עם תפו"א אפויים), פיצות ופסטות.

קורדרו, יחיאלי 6 נווה צדק, תל אביב. 053-9368138

 ארוחת בחירות בקורדרו (צילום: ולדי סולו)ארוחת בחירות בקורדרו (צילום: ולדי סולו)

C2תל אביב

במסעדת 2C, שבמגדלי עזריאלי, תוכלו ליהנות ממבצע של 1+1 על יינות הבית (אדום ולבן) וכן ממבצע של 1+1 על בירות מהחבית ובכלל זה לף בלונד, וויינשטפן, קרלסברג וטובורג. בנוסף תוכלו כמובן להתענג על כל המנות בתפריט הרגיל כמו טרטר טונה אדומה, כבד קלבדוס, טורנדו רוסיני ודף פסטה אלי אוליו.

C2, דרך מנחם בגין 132, קניון עזריאלי, תל אביב. 053-9440445

פר דרייר – תל אביב  

מדי סוף שבוע, בין השעות 9:00 ל-16:00, מגישים במסעדת פר דרייר ארוחות בראנץ' מופלאות. לכבוד יום השבתון, יגישו במקום את הבראנץ' האגדי גם ביום שני בין השעות 16:00-9:00. הבראנץ' של פר דרייר כולל מנות מופלאות כמו קלמרי אלה פלנצ'ה (אננס, עגבניות שרי, בצל סגול, ארוגולה, צ'ילי ועשבי תיבול – 56 שקלים), סטייק & אגס (סינטה, ביצה עלומה, רוטב הולנדז, ברוקולי וצ'יפס – 89 שקלים) וסביצ'ה דג לבן (רומסקו, בצל מוחמץ, כוסברה וצ'ילי – 58 שקלים).  

פר דרייר, בת עמי 7, יפו. 053-9439833

אגס בנדיקט בפר דרייר (צילום: (ovlak)אגס בנדיקט בפר דרייר (צילום: ovlak)


הוטל דה ויל  - תל אביב

גם מסעדת הוטל דה ויל, המקפידה להגיש את ארוחות הבראנץ' שלה בימי שישי ושבת בלבד, תחרוג ממנהגה ותגיש ביום הבחירות ארוחת בראנץ' לתפארת, עד השעה 16:00. הבראנץ' של הוטל דה ויל כולל מנות מוקפדות כמו שוק ברווז (גסטריק תפוזים, חסה צרובה, פירה – 96 שקלים), סלט עגבניות (פטה, קרם פרש, עשבי תיבול, בצל מוחמץ – 38 שקלים) וסלט ברולה (גבינת עיזים מקורמלת, ויניגרט שמפנייה, פרי – 52 שקלים).

הוטל דה ויל, דיזנגוף 230, תל אביב. 053-9386288

דלאל – תל אביב

מסעדת דלאל תעמיד אף היא פנים כי יום שני ה-2 במרץ הוא לא יום חול (ככול ימי החול) ותיכנס ביום הבחירות ל"מתכונת שבת", הכוללת תפריט בוקר שיוגש בין 12:00-9:00, תפריט בראנץ' שיוגש בין 17:00-12:00 ותפריט ערב שיוגש החל מהשעה 18:00. מדובר ביופי של הזדמנות ליהנות מהיצירות הקולינריות של השף גולן גורפינקל, המשלב בין טעמים ים-תיכוניים לטכניקות וקלאסיקות אירופאיות.

דלאל, שבזי 10, תל אביב. 053-9384006

קדרת חורף כפרי של דלאל (צילום: בועז לביא)קדרת חורף כפרי של דלאל (צילום: בועז לביא)

קיושי – גבעת ברנר


במסעדת קיושי שבגבעת ברנר, מזמינים אתכם להביע את הנטייה הפוליטית שלכם באמצעות רולים של סושי. לכבוד יום הבחירות הקרוב, יצרו בקיושי שלושה רולים חדשים העונים לשמות "רול ימינה", "רול אמת" ו"רול הרשימה המשותפת". רול ימינה מורכב מסלמון שעבר טיפולי המרה והפך לאפוי, גזר שר ביטחון ומלפפון (במעטפת נקבת אבוקדו וזילוף קל של טריאקי סמוטריץ' - 39 שקלים), רול אמת מורכב ממוסר שיצא מהארון עם כוסברה שגדלה בבית שאן ומלפפון (במעטפת אבוקדו ללא שפם משדרות, נגיעות ספייסי וצ'ילי חריף - 48 שקלים) ורול הרשימה המשותפת מורכב מסלמון שהוא דוקטור, טונה שבזה לשוטרים, בורי ממכון מדה אל כרמל ומלפפון (במעטפת אבוקדו מזן יזבק, מוגש לכאורה בצורת לב – 55 שקלים).

קיושי סושי בר - גבעת ברנר, 053-4273314
להזמנת שולחן בקיושי סושי בר

שרון

המעשנה – ינוב

במסעדת המעשנה, המתמחה בשיטות עישון קדומות, מתכננים לערוך ביום הבחירות הקרוב מסיבת חצר קרניבורית במיוחד. במהלך המסיבה ניתן יהיה להזמין מבחר נתחים מעושנים לפי משקל מהמזנון הפתוח, כשהסעודה תתקיים סביב שולחנות אבירים ארוכים ומשותפים. במהלך המסיבה יימכרו הנתחים השונים במחיר אחיד של 30 שקלים ל-100 גרם ואילו התוספות, במחיר של 10 שקלים ל-100 גרם. בנוסף ניתן יהיה להזמין בירות מהחבית ב-20 שקלים לכוס ולקינוח, מלבי ב-15 שקלים בלבד.   

המעשנה, נתיב הזית 88, ינוב, 053-9374909

המעשנה בינוב (צילום: MOLOKO)המעשנה בינוב (צילום: MOLOKO)


גרקו, פיצה וגרינברג ביסטרו

אימפריית המסעדות של המסעדן הוותיק צביקי עשת, מזמינה אתכם לכדור גלידה במתנה בגלידריית ג'לטרייה ביום הבחירות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשבת לארוחה באחת מהמסעדות שבבעלות הקבוצה (פיצה, גרקו הרצליה, גרקו תל אביב או גרינברג ביסטרו) להגיע עם החשבון לג'לטרייה (לא לשכוח לשלם כמובן) וליהנות מסיום מתוק לארוחה, ללא עלות.  

גרקו תל אביב, ג'לטריה, גרינברג ביסטרו, פיצה, אורי צבי גרינברג 25; גרקו הרצליה, שד' אבא אבן 9, הרצליה פיתוח.


צפון

המייסדים 16 – זכרון יעקב

לכבוד יום הבחירות, מציעים במסעדת המייסדים 16, מבצע מיוחד של 1+1 על בירות מהחבית. יום הבחירות הוא גם יופי של הזדמנות לפגוש בצלחת את פלטת הבשרים הזוגית, המנה החדשה שהשיקו במסעדה הצבעונית בימים האחרונים: קבב טלה, צ'וריסו עגל מובחר, 150 גרם סטייק קצבים, 300 גרם סטייק אנטריקוט וזוג תוספות לבחירת הלקוח (290 שקלים). 

המייסדים 16, זכרון יעקב. 053-9375662

סטייק של המייסדים 16 (צילום: מיטל סולומון)סטייק של המייסדים 16 (צילום: מיטל סולומון)


בליקר - משגב

ביום הבחירות הקרוב, כל האורחים שיזמינו מקום במסעדת בליקר דרך אתר "זאפ רסט" ויאכלו ארוחה זוגית, יקבלו קינוח במתנה על חשבון הבית. עיון מהיר בתפריט הקינוחים של בליקר, מבהיר כי מדובר במבצע שווה וטעים במיוחד. בין השאר מככבים בתפריט המנות האחרונות של בליקר, מנות כמו קראק פאי (תחתית שיבולת שועל פריכה במילוי קרם וניל עשיר בחמאה. מוגש עם שמנת חמוצה), הפתעת שוקולד (כדור שוקולד ממולא בקרם עוגיות, מונח על גלידת וניל וקראמבל בליווי רוטב שוקולד חם להמסת הכדור) ואפל שטרודל (עוגת תפוחים אפויה בניחוח קינמון. מוגשת על רוטב וניל).

בליקר, פארק התעשיות תרדיון, משגב, גליל מערבי. 053-9376588

קינוח של בליקר (צילום: באדיבות המקום)קינוח של בליקר (צילום: באדיבות המקום)

ג'ויה – ראש פינה

במסעדת ג'ויה שבראש פינה, מזמינים כל סועד במהלך יום הבחירות לכוס של קוקטייל הבית על חשבון הבית. כמו כן בין השעות 17:00-12:00 כל המנות בתפריט יוצעו בהנחה של 15% והחל מהשעה 17:00, תוכלו ליהנות מ-50% הנחה על כל המנות בתפריט הקינוחים. בין הקינוחים השווים של ג'ויה ראש פינה, תמצאו מנות כמו טירמיסו (קרם מסקרפונה, ביסקוטי ספוג באספרסו, אמרטו ואבקת קקאו), סמי פרדו ברולה (שטרויזל, רוטב תות, שברי מרנג וקנולי עם קרם מסקרפונה ברוטב תות) וקרם ברולה עם דובדבני אמרנה וגלידת פיסטוק.   

ג'ויה, דרך הגליל 12 (מתחם שופינה), ראש פינה. 04-8589099

קינוח במסעדת ג'ויה (צילום: באדיבות המקום) קינוח במסעדת ג'ויה (צילום: באדיבות המקום)


אדמה – זכרון יעקב

במסעדת אדמה שבגבעת זמרין, מזמינים את הסועדים ביום הבחירות הקרוב לקינוח זוגי בהזמנת מנה ראשונה ועיקרית. בנוסף ביום הבחירות ייערכו סיורים מודרכים בזכרון יעקב ואורחי המסעדה מוזמנים להצטרף אליהם ללא עלות. במהלך הסיור המשתתפים ייחשפו בין השאר לסודות של משפחת אהרונסון ודמויות מפתח נוספות בהיסטוריה של זכרון יעקב וילמדו על תהליך הייצור של נייר בעבודת יד. כל סיור יימשך  שעה וחצי ומיועד לקבוצות בהיקף של עד 20 משתתפים: הסיור הראשון ייצא לדרך בשעה 10:30 והשני, ב-12:30. 

אדמה ביסטרו, מעלה ראשונים 8, זכרון יעקב. 053-4247700

בחירות באדמה (צילום: בן רוטשטיין)בחירות באדמה (צילום: בן רוטשטיין)


ליבירה – חיפה

מסעדת ליבירה החיפאית, המפעילה את אחת המבשלות היותר מוצלחות במחוזותינו, מפנקת אתכם בשני מבצעים שיעזרו לכם להשכיח את המצב הפוליטי הלא פשוט שאנחנו נמצאים בו בימינו. המבצע הראשון הוא 1+1 על כל הבירות המשובחות של ליבירה והכוונה היא למשל לבירת החיטה, לביטר אייל ולאייל הבלגי. המבצע השני מיועד לשתיינים רציניים: תמורת 60 שקלים בלבד, תוכלו ליהנות מבירה ללא תחתית לאורך כל הארוחה.  

ליבירה, הנמל 26, חיפה. 053-9380940

מרכז

פינת הצלע – אזור

בסניף אזור של פינת הצלע, שבא לעולם תריסר שנים לאחר פתיחת הסניף המקורי בחולון, ישמחו להזמין אתכם למנת אושפלאו (אורז בוכרי עם אורז וגזר) על חשבון הבית: בין אם הצבעתם ובין אם לא, כל שולחן יקבל מנת אושפלאו נדיבה וטעימה ללא עלות ביום הבחירות.

פינת הצלע, השיקמה 2, אזור. 053-9349164

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
המעשנה בינוב
053-9374909
אוקינאווה בתל אביב
053-9439442
גרינברג סאן בתל אביב
053-7102679
אדמה בזכרון יעקב
053-4247700
המייסדים 16 בזכרון יעקב
053-9375662
גרקו הכשרה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9367941
גרקו הרצליה בהרצליה
הזמנת שולחן
053-9379943
ליבירה בחיפה
053-9380940
נורמה ג'ין בתל אביב
053-9440158
המקדש בפתח תקווה
053-6112621
ג'אפן ג'אפן בתל אביב
053-6114238
ג'לטריה  גלידה איטלקית בתל אביב
053-7933473
פליקס בר יין בתל אביב
053-9386288

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה