נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הכנרת היא תמיד אטרקציה ועם החורף המבורך שעבר עלינו, היא כיום קורנת ומלאה מזה הרבה שנים. גם עמק המעיינות (לשעבר עמק בית שאן) התברך בשפע של מים (הסחנה כמובן) ואת הטיול שם ראוי וצריך לשלב עם גן גורו הייחודי, המשמש כגן חיות אוסטרלי עם קנגורו שובבים, קואלות מקסימות, שועלים מעופפים ועוד בעלי חיים בפינות ליטוף וכאשר שימו לב, בחול המועד הכניסה תהיה בחינם! חוץ מזה יש גם פינת  זוחלים וקזואר עצבני לאמיצים, האכלות של עטלפי ענק (אנחנו עדיין בקטגוריית האמיצים) וכמובן האכלות של הקואלות החמודות ורק בשביל זה שווה לבוא.

לא רחוק משם תמצאו את פארק המעיינות השוכן בסמוך לגן השלושה (סחנה. בפארק שלושה מעיינות יפהפיים הנובעים כל ימות השנה בטמפרטורה קבועה של 28 מעלות (הסירו דאגה, כשחם בחוץ זה מרגיש ממש קריר). הפארק מציע טיולים באמצעות סוגי רכבי שטח ירוקים או אופניים הניתנים במקום, או שאטל חשמלי המתייר ברחבי הפארק. את המכונית תשאירו בחניה.

רבים הפוקדים את האזור מוכרחים בכל זאת לשלב את נופיה של הכנרת ולהתרשם מהמפלס שעלה ומרומם לנו את מצב הרוח. מרינדו, הנמצאת בנמל עין גב, הממוקם במזרחה של הכנרת, היא חגיגת בשרים אמיתית. מרינדו היא בעצם צמד מסעדות, מרינדו הותיקה יותר הממוקמת בכניסה לקיבוץ עין גב, ומרינדו בנמל, האחות הצעירה והכשרה הממוקמת ממש על המים בתוך הנמל העתיק. במרינדו מגדלים את עדרי הבקר והצאן בעצמם, במרחבים של רמת הגולן, מה שמבטיח הקפדה יתרה על כל נתח בשר וכל סטייק המוגש לצלחת, חגיגה לקרניבורים, בתפריט תמצאו מנות כמו שניצל עגל מובחר 89 ₪)וארוחות לכל החברים כמו ארוחת הספנים, ארוחה לארבעה חברים הכוללת אנטרקוט, קבב בייתי, אסאדו, צלעות טלה ועוד המון דברים טובים (439 ₪) כמו בירות בוטיק של מבשלת הבוטיק באטרפליי הצפונית.

אפשר גם

את גן גורו ואת פארק המעיינות אפשר לבקר גם ללא האופציה המסורתית של שילוב עם מנגל ונפנוף עצבני, אלא להתמסר לכייף ולהשאיר את הקולינריה למומחים. לא רחוק משם, בקיבוץ חפציבה, תמצאו את דג דגן, מסעדת דגים הממוקמת בתוך רפת עתיקה שנבנתה ב-1925. המסעדה מוקפת בבריכות הדגים של הקיבוצים השכנים ושואבת משם השראה לתפריט, עם מנות מהוקצעות מצד אחד ותפריט המתאים לכל חיך מצד שני, עם המון פילטים טעימים של דגים כמו מוסר, מושט ולברק, דגים בגריל, בשמן או אפויים בטווחי מחירים של 80-95 ₪. הילדים שלא לאוהבים דגים ישמחו לגלות מנות כמו פיצה, שניצל וספגטי.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי