נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הרבה היסטוריה יש בראש הנקרה. צבאו של אלכסנדר מוקדון חפר ניקרה כדי לכבוש את צור הלבנונית, חיל ההנדסה של דרום אפריקה חפר שם מנהרה כדי לחבר את פלסטינה עם לבנון, טורקיה והלאה אל אירופה וכיום זוהי אחת משמורות הטבע היפות שיש למדינה שלנו להציע. שפע של נקרות עם מי טורקיז מהממים שעיצבו את הנקרות במשך מאות אלפי שנים, המון נוף לעבר הים התיכון וגם אטרקציות כמו הרכבל התלול בעולם ורכבים חשמליים שיעלו את המתקשים בכך.

מעט מזרחית משם, אבל עדיין בגליל המערבי תמצאו את 'רוכבים בגליל' עם חווית רכיבה לכל המשפחה במגוון רמות, חלקן מאתגרות וחלקן די פשוטות , גם למי שאין ניסיון ברכיבת סוסים כלל. בחווה מציעים טיולי סוסים, טום קאר, ואפילו טיולים רגליים למשפחות, זוגות וגם קבוצות, מושלם למי שרוצה לחוות את מלוא הטבע של הגליל המערבי, מבלי להסתבך בשבילים נסתרים ומפות מסובכות.

ביקרנו בשמורות טבע, ורכבנו עם סוסים, מתי שהוא הקיבה תתחיל לקרקר. באסתושה שבמושב לימן בגליל המערבי, מציעים לכם מטבח גורמה מצד אחד וגם פינות משחק, יצירה ומדשאות לילדים מצד שני. כמו אותן מסעדות בפרובנס ששמחים לגלות בטיול באירופה, שילוב מושלם של מטבח מוקפד ואווירה משוחררת במטבח תמצאו מנות מפונפנות כמו ביצה עלומה על סלט פטריות חם ורצועות אנטרקוט ופילה (42 ₪) וגם 330 גרם של אנטרקוט משובח ברוטב יין (121 ₪). או ניוקי תוצרת בית במילוי עגבניות מיובשות ופרמז'ן  (68 ₪).

אפשר גם

אם אתם מגיעים במהלך הטיול למעלות אז הגעתם לאגם מונפורט, במעלות תרשיחא, שם ממוקמת הדר'לה – מסעדת שף המציגה מטבח עילי צרפתי ומהווה הגשת חלום של בני הזוג הדר וסיון אמסלם המתפקד גם כשף בפועל של המסעדה. פה אנחנו כבר מדברים על מפות לבנות, ריהוט כבד ומטבח מוקפד למי שמאס במסעדות הומות האדם של חול המועד, אבל עדיין תמצאו בתפריט סקציה נפרדת למנות ילדים במחיר 45 ₪  או מנות עם שמות כמו 'מתנת הים' – פילה דג בקרם פורצ'יני, אגוז מוסקט ונגיעות קרמל (102 ₪).

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי