נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטיבל הבירה בירושלים מציין השנה עשור במתכונת מיוחדת. 150 סוגים של בירות, הופעות של פורטיס, היהודים וגיא ויהל! די-ג'יי מוכרים בעולם; בן בן-דויד שמגיע אלינו מניו יורק, והצמד "סוויט לה פריק" ובראד טיפ מהולנד. בנוסף, השנה יתקיים שיתוף פעולה ייחודי עם מסעדות ובארים נבחרים בירושלים בהם יתקיים 'מיני-פסט' אל תוך הלילה. כמו כן, מתכננת הפקת הפסטיבל עוד המון אטראקציות והפתעות עבור המבקרים. מחיר כרטיס רגיל לפסטיבל הינו 40 ₪ וכרטיס עבור חיילים, שירות לאומי, סטודנטים, מחזיקי כרטיס "ירושלמי" 35 ₪ , ניתן לרכוש כרטיסם מראש באתר או בקופות במקום.

השנה עשרות מבשלות מקומיות ומותגים בינלאומיים יגישו במקום את מיטב הבירות שלהם. מותגי הבירה השונים יצננו את אווירת סוף הקיץ בעיר עם מבחר רב וייחודי של בירות שמגיע לירושלים פעם בשנה. במסגרת החגיגות יתקיימו גם יומיים של 'מיני-פסט' במסעדות ובארים נבחרים בירושלים אשר יעניקו הנחות ומבצעים מיוחדים למשתתפי הפסטיבל, כך שהחגיגה תימשך אל תוך הלילה ברחבי ירושלים.
 פסטיבל הבירה. צילום: יח

השנה במסגרת הפסטיבל תיערך 'תחרות בישול הבירה הביתית הישראלית- סמואל אדמס לונג שוט 2014'. התחרות, נערכת בחסות בירה סמואל אדמס ובשיתוף מרכז הבירה "בירדי" והיא תחרות הבירה הביתית החשובה בישראל. מדי שנה משתתפים בתחרות מבשלי בירה ביתית מכל רחבי הארץ והשנה ישתתפו מעל 30 מבשלות. הבירות ישפטו על ידי טובי מומחי הבירה בישראל, הברומאסטרים של שתי המבשלות המסחריות הגדולות, אנשי המבשלות המסחריות הקטנות, עיתונאים וחובבי בירה. פרסי התחרות יוענקו, מטעם חברת טמפו ומותג הבירה סמואל אדאמס, השנה יתקיים ערב זה במסגרת יומו הראשון של פסטיבל  הבירה בירושלים.
פסטיבל הבירה. צילום: יח

הפסטיבל יתקיים בגן העצמאות בירושלים בימים רביעי וחמישי, 27-28 באוגוסט 18:00 ויימשך עד חצות. לרכישת כרטיסים בקרו באתר או בעמוד הפייסבוק, הנחות מיוחדות למחזיקי כרטיס ירושלמי/ חייל/ סטודנט.
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם