נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הכל מוכן- התקלחתם, התבשמתם, ואם יש ילדים הזמנתם גם בייביסיטר והכי חשוב לא שכחתם להזמין מקום מבעוד מועד במסעדה, עוד ערב מוצלח של בילוי במסעדה עומד לצאת לדרך. משום מה אנו נוטים להדחיק את המשתנה הנעלם במשוואה - בעיית החניה, במיוחד במסעדות הנמצאות במרכזי הערים הגדולות. הסיטואציה המרתיחה והמייאשת שבה אתם מסוגלים לעבור על פני המסעדה השוקקת שבה הזמנתם מקומות כמה וכמה פעמים, בעודכם מחפשים חנייה ברחובות מסביב, מסוגלת להוציא מאיזון גם את האדם הרגוע ביותר. הטלפון שמקבלים מהמסעדה לשאול אם הכל בסדר והאם אתם מאחרים, כשאתם נמצאים בתוך המכונית, בסיבוב השלישי סביב הבלוק, יכולה לגרום לזוג המהוגן ביותר לצאת מהמכונית, להשאיר אותה באמצע הכביש ולקוות לטוב . בשביל הבעיה הזו בדיוק קיים שירות Just Park It, השרות שהושק לאחרונה יוצא בשיתוף פעולה עם אתר  restומציע להזמין מקום חנייה און ליין, באתר המסעדה עוד לפני שיצאתם מהבית. השרות פועל עם חניונים ציבוריים, כמו כן גם עם חניות פרטיות שנרשמו מבעוד מועד לשירות ומציעות את מקום החנייה הפרטי שלהן בסמוך למסעדה. 

הזמנת מקום החנייה דורשת מכם הרשמה מוקדמת מראש לאתר, שם תוכלו להזין את שמכם, פרטי כרטיס האשראי, דוא"ל וטלפון נייד. לאחר שנרשמתם והזמנתם את מקום החנייה תקבלו מסרון למכשיר הסלולרי שברשותכם שיודיע כי החנייה שמורה על שמכם לשעה שהזמנתם אותה, ללא התעכבות בתשלום בכניסה או ביציאה ממקום החנייה. 

בעזרת האפליקציה של Just Park It  הניתנת להורדה לסמארטפונים, ניתן לנווט מהבית הישר לחנייה, לפתוח את המחסום (אם קיים כזה) באמצעות לחיצה על האפליקציה,  כמו כן ניתן גם להאריך את זמן החניה (בכל זאת, המסעדה לפעמים מוצלחת והבילוי מתארך) ולעזור לחברים למצוא מקומות חניה פנויים באזור, או לכם למצוא חנייה בתחנה הבאה שלכם בבילוי. ולמי שאין סמארטפון, ניתן  לפתוח את מחסום החנייה באמצעות מספר טלפון מיוחד שיינתן לו במסרון.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום
מבצע חרבות ברזל: המסעדות והשפים שמתגייסים למען העם