נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטיבל 'שבוע טעמים בעמקים' מתקיים יפתח זו השנה השביעית, בימים שסביב ט"ו בשבט - חג האילנות, בשיתוף עם עמותת התיירות בעמקים. השנה יתקיים הפסטיבל בין התאריכים ה-16-26 בינואר וכל כולו יוקדש לחגיגות מאה שנות התיישבות בעמק יזרעאל.

בואו לנצל את ההזדמנות ליהנות, לטייל ולחוות את כל החושים – ריח הפריחה, טעמי המסעדות המעולות, הנוף המדהים של העמק כשהוא מתכסה בפריחה מרהיבה של כלניות אדומות ובוהקות, רקפות וסביונים, לצד פריחת השקדיות הנפלאה. כל אלו ישמשו כתפאורה לאירוח לבבי במסעדות ובתי הקפה של הסביבה.

עמק יזרעאל מציע בפסטיבל 'שבוע טעמים בעמק' את המסעדות המובחרות של האזור שמציגות לראווה מנות מיוחדות שנשענות על התוצרת הטרייה של האזור עם חגיגה אביבית של התחדשות.

בפסטיבל ישתתפו, מיטב המסעדות בעמק יזרעאל והאזור: אדלה, אוקטגון, הקדרה של נגה, חוות התבלינים בגלבוע, לימוזין, פרנג'ליקו, קימל בגלבוע, רוסו, שלו ביער, תיאודור ותשרין. מחיר ארוחה במסעדה ינוע בין 79-109 ₪ לאדם, לסעודה הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח וכוס יין של יקבי כרמל. (המחיר הארוחה יקבע ע"פ מחיר המנה העיקרית).

"אשתקד התארחו בשבוע טעמים אלפי סועדים שנהנו משלל האירועים והאטרקציות שמציעים עמק יזרעאל וסביבתו" אומרת רקפת עברי, ממארגני הפסטיבל, "השנה  על פי דרישת הקהל, ולאור הצלחת השנה שעברה, יימשך הפסטיבל עשרה ימים. בהשפעת הפסטיבל החלו תושבי האזור לכנות את ט"ו בשבט: חג הטעמים של העמקים."

בין האטרקציות התיירותיות שישתלבו בפסטיבל תוכלו ליהנות מסיורים בפינות יער עלומות, טיולי נטיעה והכנת סלסילות ט"ו בשבט מהטבע, טיולי אופניים מודרכים ללא תשלום, סיורים וטעימות ביקבים, מחלבות וחוות תבלינים, קניות בגלריות קטנות וייחודיות וסדנאות לגוף ולנפש וכל זה בחווית כפר, טבע ואביב.

המארגנים ממליצים למטיילים לפנות לפחות יום שלם (עדיף יומיים) להנאות של טבע ונוף. כדי להספיק ליהנות משפע הפתעות ובילויים לכל הרכב משפחתי. זוגות- יוכלו להשכים לארוחת בוקר מפנקת, להמשיך בסיור וטעימות ביקבים ובמחלבות ולגוון  בביקור בגלריות ובבוטיק שוקולד בטבעון. אוהבי הטבע ימצאו שפע מסלולי טיול ברגל או באופניים, בין יערות אלונים ומרבדי פרחים. את היום תחתום ארוחת ערב של 'שבוע טעמים בעמקים'  הכוללת כוס יין של יקבי כרמל.(לאופציות הלינה השונות, בדקו את אתר הפסטיבל). למשפחות- טיול רגלי בשמורה הפורחת של אלוני אבא ובגבעות רמות מנשה, טיולי רכיבה וריינג'רים, סיורים במשק חקלאי ופינות יצירה מחומרי טבע.

בנוסף לכל אלה– מציע הפסטיבל את 'טעמים של בוקר': בתי הקפה שמשתתפים מציעים לסועדים להתפנק עם ארוחות בוקר כפריות ומפתות בסימן ט"ו בשבט. תוצרת משק טרייה ,סלטים עם מיני אגוזים, פירות יבשים ופירות טריים. מחירים:  א. בוקר- 39 ₪ בראנץ' עשיר- 49 ₪

משתתפים- אדמ'ס, כרמי זית, ללה קפה, וסניף קפה קפה רוברג.

בנוסף לכך, המסעדות המשתתפות במבצע מציעים את 'טעמים לילדים' - ארוחה מלאה ב- 39/49 ₪ בשילוב יצירה לט"ו בשבט. כל מסעדה תכין הפעלה יצירתית לקטנים, כדי לאפשר להורים לאכול בהנאה ובשלווה. ההורים סועדים והילדים נוטעים, שותלים או יוצרים.

בנוסף לכך, לאורך כל ינואר הציבור מוזמן לסיורים מודרכים כמו הסיור החקלאי- סיור במשק חקלאי במושב היוגב, ביקור ביקב וטעימות, הרצאה בחוות דרך התבלינים,ארוחת .צהריים כפרית וביקור במרכז מבקרים- לבידו קוסמטיקה טבעית.

וגם לחוות את סיור טעמים ומורשת- אתרי מורשת החלוצים בעמק בשילוב עם ביקור ביקב, מחלבה וארוחת  צהריים כפרית.

הסיורים יתקיימו בימי שני ושלישי בכל חודש ינואר.  שעת התחלה 10:00 בבוקר. טל לרישום  04-6014050   עלות- 120 ₪ לאדם כולל ארוחת צהריים מלאה.

תחרות אפיית עוגת יום הולדת 100

תיערך במוזיאון לראשית ההתיישבות בקיבוץ יפעת  - התחרות תיערך בשני מסלולים, עממי-לאופים תושבי העמק  ומקצועי לקונדיטוריות ובתי הקפה באזור.

לפרטים נוספים, בקרו באתר הפסטיבל. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום