נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז נכון שעבור חלקכם צירוף המילים – לילה לבן – מתקשר ללילות חסרי שינה במובן פחות חיובי, בין אם אתם הורים לפעוטות שעוד לא הבינו את ההבדל בין יום ללילה, ובין אם אתם מאיישים איזה ש.ג. במוצב מרוחק, תוך ניסיון הרואי להגן על המולדת, אבל לא. הכוונה כאן היא לגמרי אחרת, וקשורה לאירועי "העיר הלבנה" של תל אביב. כינוי רווח לכמה מאזוריה הישנים של תל אביב שבהם אלפי מבנים יפהפיים שהוכרזו על ידי אונסק"ו ב- 2003 כאתרי מורשת עולמית.

בעקבות הבחירה ויוזמה של עיריית תל אביב, פתוחים בקיץ מדי שנה למשך לילה שלם מוסדות תרבות ואומנות הפותחים את שעריהם בחינם או בהוזלה משמעותית, מתקיימים מופעים מסוגים שונים. מסורת הלילה הלבן לא פוסחת גם על המסעדות, הבארים ובתי קפה בעיר.

השנה, יתקיים הלילה הלבן בתל אביב  ביום חמישי הקרוב, 28.6, ואלה כמה מהאירועים הקולינריים המוצעים: 

סניף קינג ג'ורג של רשת ספגטים, במתחם קולנוע מקסים בתל אביב, יגיש בלילה הלבן פיצות ואלכוהול במחירי מבצע. הפיצות יוגשו בצורת אליפסה מוארכת, על גבי בצק איטלקי ייחודי. בין הפיצות ניתן למצוא: פיצה מרגריטה, פיצה פסטו ופטה, פיצה פטריות ופיצה בצל. הפיצות ימכרו במחיר מיוחד: 20 ₪ ליחידה! מחירי אלכוהול: בירה מהחבית 1/2 ליטר 18 ₪, ערק אשכוליות 20 ₪, וודקה רד בול 28₪, שוט וודקה 20 ₪. למטיילים ברחובות העיר הגדולה יוצע מבצע: פיצה + 1/2 בירה במחיר של 35 ₪.

מסקל טקילה בר ומטבח מקסיקני מפלורנטין מפנק את לקוחותיו מחצות בקוקטייל שלישי חינם. בתפקיט הקוקטיילים העשיר של המקום תוכלו לטעום: מרגריטה, מוחיטו, צ'ילי מרטיני ועוד.

הביסטרו הים-תיכוני, אבראג', יערוך חגיגה יפואית אמיתית אל תוך הלילה ומציע ארוחת בייבי לוקוס זוגית בלווי יינות משובחים של יקב תבור, ולחימום האווירה הופעה חיה של ההרכב Trio Amin אשר יפציעו בפולקלור מאגן הים התיכון. התפריט המיוחד, שיוגש במקביל לתפריט הערב הקבוע של המסעדה, יכלול: לחם הבית ומטבלים, שתי מנות בייבי לוקוס בתנור, עם עשבי תיבול ולימון, בקבוק יין לבחירה וקינוח לבחירה מהתפריט. עלות ארוחה זוגית: 300 ₪.

אם אתם דווקא בעניין של בשר, רשת אגאדיר תפתח את סניפיה התל אביבים כל הלילה ותציע ארוחות עסקיות מתפריט הלילה שיושק בקרוב. ואלכוהול במחירים מוזלים: שליש בירה קרלסברג ב- 12 ₪, קוקטייל אגאדיר ב- 18 ₪  וצ'ייסרים ב- 13 ₪.
הדנסינג קאמל מאתגרים אתכם עם נקניקיית ענק ביתית ושליש בירת דנסינג קאמל במחיר מבצע של 35 ₪ (במקום 52 ₪). בשעה 2:00 יקיימו בפאב תחרות "אכילת הנקניקייה המהירה". עלות השתתפות 10 ₪ לסועד. האכלן הזריז יזכה בכרטיסיית 10 בירות חינם בשווי 270 ₪.

ולקינוח, גלידריית הבוטיק שקד מזדהה השנה באופן מוחלט עם אירועי הלילה הלבן ומשיקה ליין של טעמי גלידה בצבע לבן בלבד. בין הטעמים: קוקוס, מסקרפונה, לימון, פינה קולדה, חלבה, עוגת גבינה ווניל איטלקי.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום
מבצע חרבות ברזל: המסעדות והשפים שמתגייסים למען העם