נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דפיקה בדלת בשבת בבוקר. לא באמת בוקר, אבל היא גרמה לי להתעורר. בוקר. "אתה בטח גמור ואין לך כוח, אבל יש את מסיבת הבריכה הטבעונית שחשבנו ללכת אליה. סמוך עליי, זה הדבר הנכון לעשות" אמר דביר, טבעוני בשנה האחרונה. הסתכלתי עליו בשנאה. הלכתי לצחצח שיניים, התלבשתי ויצאנו. זה הדבר הנכון לעשות.

"איפה המסיבה?" שאלתי. "לא זוכר. שדות מיכה?" הוא ענה. "71 קילומטר ליעד" אמר WAZE. יצאנו לדרך ואלפי הבדיחות של "לצאת מתל אביב זה כמו לטוס לחו"ל" חזרו לעמוד אנשים בינוניים וסבירים בפייסבוק.

המסיבה שהגעתי אליה הייתה בהחלט משהו שונה. בווילה ענקית עם בריכה, מדשאה ענקית ועמדות מזון הגיעו כמה מאות אנשים לרבוץ בשמש. בכניסה עמדו מספר דוכנים שמכרו חולצות, כובעים, תיקים ועוד כמה מוצרים שאני לא ממש זוכר. לידם עמדו זה לצד זה קופה בה ניתן היה לשלם על המוצרים, דוכן קינוחים, דוכן גלידות, בר עם פרישייקים ודוכן אוכל. אבל אותנו עניינה הבריכה.

בעיקר מתחם הבריכה נראה כמו סצנה מסרט תדמית שרבים חולמים עליהם. כולם חייכו, כולם צחקו, הייתה מוסיקה טובה, הייתה שמש מעולה וכולם היו יפים. מעולם לא הבנתי את המונח "אנשים יפים" עד הרגע ההוא. החיוך לא ירד לי מהפנים. סרט תדמית.

ואז הגיע הרעב וההמבורגר הטבעוני. יכול להיות שאולי פה המקום לציין שאני לא טבעוני אבל אני חייב להודות שהאוכל הטבעוני מעולה. הוא אומנם לא דומה בטעמו לבשר כמו שטבעונים אוהבים לומר, אבל למה שיהיה? זה לא בשר. ההמבורגר (סייטן) התגלה כמעולה. על שאר המנות ויתרתי, היה תקציב מוגבל. צריך לשמור כסף לבירה הטבעונית.

הלכנו למדשאות, חזרנו לבריכה, הסתובבנו במתחם והכל המשיך להראות כמו סרט תדמית. המקום היה מלא במשפחות, ילדים, נוער, צעירים וכל אוכלוסיה אחרת שתוכלו לדמיין. בשלב מסוים נשמע קול ברמקולים שהכריז שכל הגלידות בדוכן יחולקו מעכשיו בחינם, שזה הסימן להמון תעב מתנות חינם להתנפל על הדוכן. אבל ההמון לא בא. במקומו באו כמה עשרות אנשים שעמדו בתור, חייכו וקיבלו גלידה חינם. אחרי שהם התפזרו גם אנחנו הלכנו לשם. גלידה חינם וזה. לאחר כחצי שעה אותו קול אלוהי הכריז שגם הפרישייקים יחלוקו בחינם. אם ככה נראה "העתיד הטבעוני יותר" שכולם מדברים אליו בשנה האחרונה, אז שיגיע כבר.

הערב ירד, השמש הלכה וגם הרצון שלנו להמשיך הלאה הגיע. "אבו גוש" סיכמנו. זה היה הדבר הנכון לעשות. 

רוצה לארגן אירוע מיוחד? כל המקומות לאירועים בZap Rest

לאינדקס מסעדות טבעוניות ברחבי הארץ

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת