נגישות
נגישות

המטבח היהודי מציג: קרואסון אסאדו על צלחת פורצלן

איך מחדשים מטבח יהודי? בחשמונאים 7 יש שני מרכיבים סודיים: שף עם תשוקה לבישול מסורתי וניצוצות מודרניים. שילוב מנצח לחוויה שמושכת אליה סועדים גם באישון לילה

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 17/05/2023, 14:35
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שעות הצהריים למרגלות מגדלי המשרדים ב.ס.ר בבני ברק, הן שעות עמוסות והתכונה רבה. זוהי שעה של משימות. מכוניות מחפשות מקום לעצור והרעבים תרים אחרי ארוחת צהריים מהירה ומשביעה שתטעין את המצברים לשארית היום.

ממש מאחורי ההמולה, ברחוב החשמונאים 7, נחבאת מסעדת שף בשרית מיוחדת במינה, בה הזמן כמו עצר מלכת. האווירה שקטה, ונעימה, העיצוב מוקפד ומזמין, הריחות בכניסה מעוררים את כל החושים, והמבקרים מיד מבינים שהם עומדים לעבור חוויה אחרת.

שנה וחצי מפתיחתה, החשמונאים 7 עושה גלים בסצינה הקולינרית של בני ברק. השף, בעל ותק של 12 שנה בענף המסעדנות, מביא את הלב והתשוקה שלו לבשר ואירוח, והתוצאה: מעולה פלוס.

צילום: גלעד הר שלג

המסעדה מתמחה בבשר ובאוכל יהודי מסורתי עם טוויסט מודרני. כך, בתפריט אמצע השבוע תוכלו למצוא מגוון מנות ראשונות שיפתחו לכם את התיאבון כמו: מאפה פראנה חם עם מטבלי השף, קרואסון אסאדו ממולא בבשר מפורק ששמו הולך לפניו עם איולי, שום קונפי וצ'ימיצ'ורי, פטה כבד בסילאן וריבת אוכמניות ופיסטוק לצד ברוסקטות פריכות ועוד.

צילום: גלעד הר שלג

אם נשאר לכם מקום למנה עיקרית, וכדאי שיישאר, תוכלו להזמין מנת אסאדו 300 – מנה לאוהבי בשר אמיתיים. מה עוד? תבשיל שעבר בישול לא פחות מ-40 שעות (!), לשון עגל, סטייק אנטריקוט על תפוחי אדמה בניחוח מדורה ופלטת בשרים מפוארת שעליה 1.2 ק"ג בשר, כולל אנטריקוט, קבב עסיסי, נקניק מרגז, פרגיות ואסאדו על העצם.

צילום: גלעד הר שלג

בימי חמישי מציעה המסעדה, בנוסף למנות הרגילות, תפריט ליל שישי עד השעה 2:00 (!) בלילה – מתאים לכל מי שרוצה להתחיל להניע את סוף השבוע עם האנרגיות הנכונות לצד כל המי ומי שמתכנסים במקום דרך קבע ל"חוויית ליל שישי".

החגיגה כוללת שפע של תבשילים מהמטבח היהודי המסורתי, כפי שטרם ראיתם: גפילטע פיש עם קרם גזר, חריין ורוטב דג, גאלער עם לימון, כבד קצוץ ובצל פריך על צנימי חלה פריכים, חומוס ובשר, סיגרים ממולאים בחלקי בקר טחונים וצנוברים. כל זאת, לצד מגוון סלטי השף שעשויים מחומרי גלם עונתיים וטריים.

בתפריט ליל שישי תוכלו ליהנות גם ממנת צ'ולנט, יפצ'וק בצלחת עמוקה, שניצל פריך ופלטת בשר לשולחן קרניבוריים, עם 600 גרם סטייקים, 400 גרם אסאדו, קבבי השף, נקניקי מרגז וסטייק פרגית.

צילום: גלעד הר שלג

צילום: גלעד הר שלג

ביום חמישי תוכלו לקחת מבחר עשיר של תבשילים לשבת בטייק אוויי, בהם שלושה סוגים של חמין, סלטים טריים ועוד.

לצד התפריט והחוויה הייחודית של המקום, האווירה גורמת לכם להרגיש מצד אחד במרכז העניינים ומצד שני הכי בבית, כאשר בניגוד למסעדות אחרות בסצינת המטבח היהודי, כאן המנות מוגשות על צלחות חרסינה דקורטיביות מרהיבות, המוסיפות טאץ' של חמימות ואלגנטיות לחוויה כולה.

לא בכדי הפכה המסעדה לנקודת מפגש של לקוחות מכל האוכלוסיות ומכל אזור גוש דן. תושבי בני ברק, גבעת שמואל, רמת גן, תל אביב ומשרדי עסקים סמוכים ורחוקים - כולם באים ליהנות מהחוויה הקולינרית החדשנית של המטבח היהודי המודרני.

החשמונאים 7 בני ברק, 053-9427848

ראשון - רביעי 14:00-23:00

חמישי 13:00-02:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
החשמונאים 7 בבני ברק
053-9427848

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא