נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רבים תיעלו את משבר הקורונה לצמיחה והתחדשות, וכך גם הבר הפלורנטיני. גבי גאולי, הבעלים של הבר האורבני, מספר לנו על מתיחת הפנים שעבר המקום לאחרונה: "את הוויטרינות שבמשך שנים השארנו סגורות – פתחנו, וכך התרחבנו אל תוך המדרחוב עם 70 מקומות ישיבה נוספים", סיפר גאולי בהתרגשות. "המיזוג הזה בין הפנים והחוץ יצר במקום וויב חדש, וכעת יכולים האורחים שלנו ליהנות לא רק ממשקאות משובחים ואוכל מצוין, אלא גם מצבעיו וקצבו של רחוב ויטל המפורסם".

"נייט שיפט" על רקע רחוב ויטל הצבעוני, צילום: נייט שיפט

ואכן, ישנם צבע, קסם וטעמים ייחודיים לרחוב השוכן בלבה של שכונת פלורנטין שבדרום תל אביב. חנויות הבוטיק הקטנות, העושר האומנותי, הקהל המגוון, הסמטאות השקטות והמדרחובים הקסומים, שוזרים ברחוב התל האביבי טעם חו"ל מובהק. "התחלנו לשדר במקום אירועי ספורט גדולים מהארץ ומהעולם. אל מול מסך ענק ועם דרינק ביד, הלקוחות שלנו חולקים יחד חוויית בילוי-צפייה ייחודית", מוסיף גאולי.

[

צילום: נייט שיפט

עם האפי האוור של 4 שעות, איך אפשר שלא להיות שמחים?

אתם כבר יודעים איך זה עובד: לא משנה באיזה מוד רגשי נכנסים אל הבר, הרי שבהכרח יוצאים ממנו עם מצב רוח מרומם. ב-Night Shift נותנים לכם סיבה טובה לשמוח עוד לפני הצ'ייסר הראשון: דיל ה"האפי האוור" מוצע בימים ראשון עד חמישי החל מ-16:00 ועד השעה 20:00. כן, 4 (!) שעות שמחות, חמישה ימים בשבוע. חובבי הבירות, היינות והקוקטיילים שבחבורה, יוכלו להעיד כי טווח השעות לדיל המציע כ-50% הנחה, נדיב וחריג בנוף התל האביבי. מה אתם שותים?

צילום: שאטרסטוק

אז מה אוכלים ליד הקוקטייל או הבירה?

זה לא שמשקאות טובים לא יכולים להחזיק בילוי, אלא ששידוכם למנות עשירות וססגוניות – מרים אותו! על המטבח ב"נייט שיפט" מפקד שף חי מזרחי, כאשר הצצה חטופה בתפריט תספיק לכם בכדי לתפוש את הקונספט: מנות שמחות המוצעות במחירים נגישים. סגנונו של התפריט אקלקטי והוא כולל מנות בגודל טאפס ועיקריות – החל מ-16 שקלים ועד 45 שקלים למנה היקרה ביותר תפריט. ומה אוכלים ליד השתייה?

מנות עשירות וססגוניות, צילום: נייט שיפט

התחילו עם הסלט המקסיקני המפורסם - סלט קיסר (42 שקלים) עם חזה עוף, עגבניות וקרוטונים, והמשיכו עם המנה המזוהה יותר מכל עם המזרח התיכון: חומוס הכרם (31 שקלים) בתוספת פטריות, בצל וטוויסט מעניין של כמהין. העשירו את השולחן עם נקניקיות מרגז בצלחת (45 שקלים) המוגשות עם תפוח אדמה אפוי בתנור, מיקס ירקות קלויים, טחינה ופיתה, ואם כבר בשר, הרי שאי אפשר לפסוח על מנת פיתת עראייס (42 שקלים) במילוי בשר, עגבניות, טחינה וחריף.

צילום: שאטרסטוק

לפני שבת מנוחה, שבת חגיגה: קבלת שבת ב-Night Shift

להסתפק בקבלת שבת אחת משפחתית? זו אפשרות. עם זאת, הודות למסורת החדשה שמטפחים בבר התל אביבי תוכלו לחגוג אותה פעמיים! בימי שישי, החל מהשעה 13:00 ועד חצי שעה לפני כניסת השבת, תוכלו ליהנות מקונספט ייחודי של הופעת זמר אורח ותפריט ספיישלים המותאם לסגנון המוסיקלי – מישראלי ועד יווני. ובקיצור? חגיגה!

נייט שיפט, רחוב ויטל 9, תל אביב, 053-793-3664

ימים ושעות פתיחה:

ראשון עד חמישי – 16:00-03:00

שישי – 13:00 ועד חצי שעה לפני כניסת השבת

שבת – מצאת השבת ועד 03:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום