נגישות
נגישות

מחבל הבלקן באהבה

נסיעה לחו"ל היא לא דבר של מה בכך, לפחות לא באקלים הנוכחי, אז ריכזנו עבורכם את המסעדות הבלקניות שיזכירו לכם כמה טעים בבלקן, ומבלי לשלם על כרטיס טיסה וכבודה.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 03/02/2022, 12:21 תאריך עדכון: 03/02/2022, 12:29
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האוכל הבלקני הוא אחד המועדפים עליי. תמיד מנחם, מחמם ומרפא לבבות שבורים. אין כמו טיול בסמטאות פיראוס או בבוזוקיות של אתונה כדי להעלות חיוך על שפתיי. אמנם נתב"ג קצת רחוק מכולנו כרגע, אבל כדי להזכיר לכם כמה כדאי לתכנן טיול קולינרי בקיץ הקרוב בחבל הבלקן, בחרנו עבורכם 3 מסעדות בלקניות מצטיינות שיערכו עבורכם סעודה בלקנית כהלכתה. בין אם חשקה נפשכם בסלט יווני, במוסקה או דווקא בסלט שופסקה בולגרי, ברשימה הזאת תמצאו הרבה נחמה וניחוחות של חו"ל.

Rai יקב ומסעדה - כפר ראמה

מתחם Rai בכפר ראמה מכיל יקב, מרכז מבקרים ומסעדה. בבולגרית פירוש השם "ראי" הינו גן עדן (וזה גם שמו של הבעלים), והאוכל בראי הוא שילוב של טיול בגליל, בבלקן ובבולגריה גם יחד. אם חשקה נפשכם בסיור וטעימות יין תוכלו לקבל את כל אלו כאן בכפר ראמה, ואם אחרי כל האלכוהול תהיו רעבים, אז בתפריט תמצאו מגוון מנות כמו סטרוגונוף עוף, פוחארה גבינות, קבב בולגרי ומנת בשרים מטורפת בשם "משנאסקארא" - 700 גרם בשרים המכילים צלע, קבב, קופתא, נקניק הבית ובייקון, ולצד כל זה תוספת צ'יפס. יש גם מבחר אלכוהול רחב, כאמור, תוצרת היקב הביתי, ארוחות ילדים ושלל קינוחים.

צילום: Raiצילום: Rai

Rai, ראמה, גליל עליון. 053-9376572

גליקו - היווניה על האגם - ראשון לציון

מסעדת גליקו, שמשמעות שמה הוא "סוכר" ביוונית, נפתחה לפני כחצי שנה במתחם יס פלנט בראשון לציון. חובבי יוון ומאכליה המושלמים לא יוותרו כאן על הסלט היווני הקלאסי שמזכיר מאוד את זה האתונאי, וגם לא על מנת הפטאטוסלטה - סלט תפו"א, ביצים, בצלים, שמיר, זיתי קלמטה, שמן זית וחומץ בן יין, הציזיקי והסקורדיליה המפורסמים והמוסקה, שאף שולחן יווני לא שלם בלעדיה. לקינוח יגישו לכם כאן בסבוסה וגלידת יוגורט, ובשילוב עם שפת האגם הפסטורלית והמוסיקה היוונית ברקע, תרגישו לבטח עמוק בתוך חבל הבלקן.

צילום: גליקו היווניה Glykoצילום: גליקו היווניה Glyko

גליקו היווניה Glyko, המאה ועשרים 4, ראשון לציון. 053-6363694

סלון יווני - תל אביב

על חוף ימה של תל אביב תמצאו את סלון יווני, המסעדה היוונית החדשה והכשרה, בניצוחו של השף גיא פרץ, שמביאה לכם את יוון לא רק לצלחת, אלא גם לנשמה. סלון יווני מארחת זמרים יווניים בחלק מימי השבוע ומקפידה לתת חוויית מיקונוס בלב תל אביב. בגזרת האוכל, מציעים כאן את המאזטים של גיא פרץ וביניהם טירוקפטרי (גבינת פלפלים פיקנטית), צזיקי והרינג שמאלץ, גם הפאווה מככבת כאן - מעין חומוס יווני שעשוי מאפונה צהובה ומוגש במגוון טעמים לבחירה. כמובן, גם הקלאסיקות היווניות הראשיות: סופלאקי, טירופיתה (מאפה פילאס, פטה ותרד טורקי) וסגאנקי שהוא המאכל היווני החביב עליי (חלומי קריספי, ריבת ענבים בניחוח אוזו ולימון). בקינוחים, סלון יווני מציעה מילפיי אתונה, כנאפה וסיגר חלבה ותמרים, ויש גם אפשרת לחגיגה מתוקה למרכז השולחן בעלות של 55 ₪ לסועד.

צילום: סלון יווניצילום: סלון יווני

סלון יווני, הרצל רוזנבלום 12, תל אביב. 053-9379721

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח