נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כבר מעל ל-15 שנים שמסעדת היקב בנתניה מציעה ללקוחותיה האהובים נוף לים הכחול ולטיילת, אוכל טוב, יין משובח ואווירה שאין כמוה. בישיבה במסעדה ניתן לשמוע את רחש הגלים, לעצום עיניים ולדמיין שאתם בתיאלנד או בריביירה הצרפתית. מסעדת היקב כשרה למהדרין, אך אווירת החופש, לצד האוכל ברמה הגבוהה, השירות המקצועי ללא פשרות, הם רק בונוסים של היחס המשפחתי והחם שהצוות במקום מציע.

המסעדה פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 8:30 בבוקר ועד 00:00 בלילה, ובסוף השבוע בשישי בבוקר ובמוצאי שבת. למשכימי קום התפריט משתלם במיוחד, במקום מוגשות ארוחות בוקר מפנקות: שקשוקות, ארוחת בוקר ישראלית קלאסית, "בוקר היקב" עם פטריות פורטובלו ממולאות וביצי עין מוקרמות, ארוחת בוקר טבעונית, ארוחת בוקר איטלקית, ואפילו ארוחת בוקר "שחיתות" שמעורבים בה בריושים אווריריים, כך שכל שנותר לכם הוא לבחור.

צילום: מסעדת היקבצילום: מסעדת היקב

מבחינת מנות ראשונות האפשרויות נעות מפחמימות מפנקות ועד סלטים עשירים: תוכלו להזמין מיני ניוקי, ריזוטו, אצבעות חלומי, ארנצ'יני פטריות, כרובית פריכה, מגוון רחב של סלטים קלאסיים ומיוחדים, ביניהם סלט קפרזה, סלט יווני, סלט קיסר וסלט בריאות.

במסעדת היקב יש טאבון נהדר שעובד שעות נוספות ובצדק: הטאבון אחראי על מאפים נפלאים, סוגי פוקצ'ות שונים ופיצות עשירות, הנאפות במקום בעבודת יד ומרחיבות את הלב. גם פסטות מיוחדות כולל רביולי, טורטליני, ספגטי ופטוצ'יני עם מבחר רטבים לבחירה. כל אוהבי הדגים יאלצו להתמודד עם הבחירה הקשה בין פלטת דגי ים, דגי דניס או לברק בצורתם השלמה או כנתח פילה, בין דגי סלמון או ברמונדי, ובעיקר בין התוספות שמגיעות יחד עם המנות הללו. הדגים של היקב מגיעים במשלוח טרי ויומי, היישר מהים. בא לכם משהו מיוחד שלא תוכלו להזמין בכל מקום? ובכן, היקב מציעים המבורגרים ייחודים למקום: בורגר חלומי מושחת, בורגר מוצרלה יוצא דופן ובורגר סלמון. גם סוגי נודלס יש בנמצא, מנת פיש אנד צ'יפס בריטית קלאסית, ובקיצור - אין אדם שלא ימצא את עצמו בתפריט הרחב שלוקח בחשבון טעמים שונים, לקוחות שונים, ובלוטות חיך שונות.

ואיך אפשר שלא לדבר על היין במקום שנקרא ה"יקב"? במסעדה מבחר עצום מעל ל-100 סוגי יין, כולם ללא יוצא מן הכלל ישראלים ומפרגנים לתוצרת המקומית. החל מיינות בוטיק צעירים ועד יינות מתיישנים, כל מה שתוכלו לחלום עליו נמצא כאן ובעיקר יינות שילוו את הארוחה ואת המנות שבחרתם בצורה מושלמת.

צילום: מסעדת היקבצילום: מסעדת היקב

ערב כחול עמוק וים תיכוני 

כבר 15 שנה, פעם בשבוע באופן קבוע, פוקד את מסעדת היקב הזמר אבי חלפון. בערבי הופעתו, המסעדה לובשת צבע ים תיכון, אוכל ומוזיקה מתערבבים יחד והופכים את הערב לחוויה קסומה לגמרי, האווירה שמחה, נעימה, אינטימית ומשפחתית ויחד עם זאת אקסקלוסיבית.

חדרים פרטיים לאירועים פרטיים ועסקיים

המסעדה מציעה את שירותיה למי שמעוניינים לקיים אירועים במקום. הכשרות המהודרת מהווה יתרון מבוהק לאירועים עסקיים. במתחם המסעדה קיימים חדרים פרטיים ואולם, יחד הם מכילים מ-20 ועד 200 איש ומעניקים אינטימיות מלאה למוזמנים. המקום מציע מערכות הגברה, מקרנים, צוות מלצרים פרטי וכל מה שצריך בשביל להעניק חוויה בלתי נשכחת, בין אם אתם רוצים לחגוג ימי הולדת, בריתות, בר מצוות או אפילו ישיבות צוות, כנסים או ערבי חברה כיפיים ואיכותיים - מסעדת היקב היא בדיוק המקום לכל אירוע ולכל מועד.

רק לאחרונה עברה המסעדה מתיחת פנים קלה, אחת התוספות למקום הוא חלל מקורה בו יוכלו הלקוחות לשבת בחורף ועדיין ליהנות מנופיו המרהיבים של הים. אנחנו לא יודעים אם כבר גיליתם את התגלית המרעישה הזאת, אבל אם יש משהו יותר טוב מאשר לשבת מול הים באמצע הקיץ, זה לשבת מול הים דווקא באמצע החורף, בחלל שקוף ומקורה, כשהחימום עושה נעים בגוף והאוכל המעולה של המסעדה נעים בבטן.

צילום: מסעדת היקבצילום: מסעדת היקב

היקב, גד מכנס 6, נתניה. 053-9442775

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
היקב  בנתניה
053-9442775

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום