נגישות
נגישות

עיר של סושיות: הרולים המנצחים בתל אביב

כשמדובר בסושי יש 2 מצבים, או שמכורים אליו או שלא מסוגלים לאכול ממנו. אם גם אתם כמונו, מהמכורים, צאו לעיר הגדולה וקבלו את 4 הרולים המנצחים של הסושיות הטובות בתל אביב. תפסו את הצ'ופסטיקס ובתיאבון!

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 28/10/2021, 9:00 תאריך עדכון: 14/12/2021, 12:12
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אוכל טוב יכניס שילוב של כמה טעמים ומרקמים לביס אחד, מסכימים? זו כנראה הסיבה שאנחנו כל כך אוהבים סושי, כי מה יותר מוצלח מניחוחות של ים, טעמים טובים מעורבים עם ספייסי ומתיקות של טריאקי, מיקס של מרקמים החל מהאספרגוס הקראנצ'י ועד הבטטה הספוגית והמתקתקה? בקיצור, כל מה שטוב ברול אחד חתוך ל-8 יחידות שמשאירות טעם לעוד.

אז יצאנו לבדוק איפה הסושיות הכי טובות בתל אביב, כאלו שהסושי נשאר מהודק, השילובים של הרולים מיוחדים והדגים טריים וטעימים. הנה הטופ 4 שלנו, עם המלצת זהב לרול המנצח של כל אחד מהמקומות הללו.

Jaffa Roll: המנצח של Selas
בתפקיד המפוארת, המשובחת ובין המוצלחות ביותר נמצאת מסעדת סלאס היפואית. המיקום שלה מהמם בשוק הפשפשים, העיצוב מפואר ויפהפה, התפריט בנוי סביב חומרי גלם לא פחות ממעולים ועם המון השקעה בפרטים הקטנים ובייחודיות כל מנה החל מהטעמים ועד אופן ההגשה.
בתפריט הסושי שלהם כל רול בצבע, כולם מיוחדים והיה קשה מאוד לבחור את הרול המנצח שלנו.
הרול המנצח של סלאס: אין כאן רול אחד רגיל! כולם פשוט מטריפים, רולים עם פניני אורז פריך, או עם רוטב ויניגרט צ'ילי פרואני, גאודה בפנים וטופינגס אקסטרה מושקעים, אבל הטופ של הטופ היה ה Jaffa Roll שכלל אבוקדו וסלמון בפנים, אבוקדו וסלמון בחוץ ומעליהם קריספי קדאיף מתובל וטריאקי יפו העתיקה. יאמי!

סלאס Selasצילום: Selas, תל אביב.
Selas - רבי תנחום 6,  יפו. 053-9380145

סלמון אקזוטי: המנצח של ניני האצי
בניני האצי מתמחים בסושי מכל הסוגים, מתפארים בסושי סטרילי ומוקפד ללא דגים נאים שמתאים לנשים בהריון, מנות טבעוניות וגם סושי איכותי וטעים עם כל מה שאוהבים כולל סלמון בכל-כך הרבה סוגים שונים: סקין, אפוי ומתקתק, נא, ספייסי ועוד. כמובן שהרול המנצח שלנו הגיע מתפריט הסושי עם הדגים, אבל יש גם אפשרויות מעולות לטבעוניים והריוניות.
הרול המנצח של ניני האצי: סלמון אקזוטי, רול סלמון אקזוטי פשוט וטעים, לא מתחכם יותר מדי, כולל את השילוב המנצח של סלמון ואבוקדו בתוכו ומוסיף טוויסט מרענן של עיטוף פרי עונתי שהופך כל ביס לחגיגה. מעניין איזה םרי ינחת לכם בצלחת...

ניני האצ'יצילום: ניני האצ'י, תל אביב.
ניני האצי - בן יהודה 228, תל אביב יפו. 053-6605137

ספייסי בס: המנצח של MAKOTO
בתפריט של מאקוטו מגוון יחסית מצומצם של רולים, אבל כל אחד יכול בקלות לזכות בתואר הרול המנצח שלנו, כולם כבשו את ליבנו וגם את הקיבה כמובן. ההתלבטות הייתה קשה, בין הרולים המוצלחים שלהם מככב סלמון לימון עם אבוקדו, נענע, בטטה סגולה, אפונה ווסאבי ומעטפת סלמון (עכשיו אתם מבינים למה ההתלבטות הייתה קשה?) יש להם גם ריינבואו בגרסה משודרגת ועוד כמה מוצלחים.
הרול המנצח של מאקוטו: אנחנו הכתרנו את הספייסי בס כרול מנצח, הוא כולל כוסברה, צ'ילי אדום, בטטה סגולה, אספרגוס, במעטפת בס ואיולי כמהין. הבנתם למה הוא המנצח, נכון?

Makoto - מאקוטוצילום: Makoto, תל אביב.
MAKOTO - הארבעה 21, תל אביב יפו. 053-4261397

ספיישל נוצ'י: המנצח של נוצ'י
מסעדת נוצ'י מציגה תפריט אסייתי משובח ועשיר במנות, גם בחלקת הסושי יש מצעד מטריף של רולים, עם אין סוף אפשרויות להרכבה עצמית וגם מגוון רולים ספיישל מומלצים בנויים מראש. מגוון הדגים, הטעמים, הירקות והרטבים מושך את העין ופותח את התיאבון וכל ביס פשוט טוב.
הרול המנצח של נוצ'י: אנחנו בחרנו בספיישל נוצ'י (כנראה שלא סתם קוראים לו ככה) בשל השילוב המעולה שכולל דניס, אבוקדו, שיטאקה והשידרוג המלכותי הוא בוטנים, הרול עטוף בטונה אדומה, שבבי סלמון טמפורה, ספייסי מיונז, טריאקי ובצל ירוק. שיגעון!

נוצי'צילום: נוצ'י, תל אביב.
נוצ'י - ה באייר 10, תל אביב. 053-5495353

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סלאס בתל אביב
053-9380145
ניני האצי בתל אביב
053-6605137
קומראן בתל אביב
053-4261397
נוצ'י בתל אביב
053-5495353

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח