נגישות
נגישות

ניהון נו-בה: מהוד השרון לממלכת נרניה ב30 שניות

חם בחוץ, מאוד חם. מור אריאל הצליחה לברוח מהמציאות הרותחת לעבר עולם של קוקטיילים יפהפיים שמעלים עשן וסושי שמעלה זכרונות של תאילנד, יפן ונרניה. וכל זה קורה בהוד השרון

מסעדות במרכז המסעדות של rest
מור אריאל
תאריך פרסום: 14/08/2019, 0:00 תאריך עדכון: 14/08/2019, 12:49
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ג'ין טוניק בניהון נו-בה (צילום: באדיבות המקום)           ממלכה קטנה וקסומה בהוד השרון. ג'ין טוניק בניהון נו-בה (צילום: באדיבות המקום)

השבוע נזכרתי בסיפורי נרניה, שם מוצאים ארבעה ילדים ארון בגדים המוביל אותם לעולם פנטזיה שונה לגמרי מהעולם שבחוץ, הלא הוא ממלכת נרניה. כך הרגשתי כשנכנסתי לבר היפני החדש של שגב משה, ניהון נו-בה. כל קשר בין מה שקורה בחוץ, במתחם שרונים ההומה, לבין מה שקורה בבר המתוקתק הזה - הוא מקרי בהחלט. מהרגע שהדלת נסגרת ההרגשה היא כאילו נכנסנו לממלכה קטנה, יפנית וקסומה.

שואו של קוקטיילים
כמו בכל המסעדות של שגב, גם כאן העיצוב מהמם ומושקע. אלמנטים יפנים לא מוגזמים בכל מקום, קישוטי אננס בכניסה, ומאחורי הבר מכינים כאן קוקטיילים מהיפים שראיתי בחיי. כל קוקטייל הוא שואו עוצר נשימה. אני מתביישת לומר שמצאתי את עצמי מצלמת סרט וידאו על איך מוציאים כאן קוקטייל, משל הייתי טירונית בתחום הקולינריה. ההכנה, ההגשה והפירוטכניקה שמתלווה אליה (אין לי כוונות לבצע ספוילר אז לא אגלה את הכל) הופכים את הקוקטיילים כאן לשואו בפני עצמו.

מסעדת ניהון נו-בה הוד השרון (צילום: באדיבות המקום) בר שיש בו גם אוכל. מסעדת ניהון נו-בה הוד השרון (צילום: באדיבות המקום)

בכלל, מדובר כאן בבר יותר ממסעדה. לראשונה השף שגב משה הולך כאן על קונספט של בר שיש בו גם אוכל, ולא על מסעדה נטו שיש בה גם אלכוהול. בהתאם לבר, הקוקטיילים תופסים כאן מקום של כבוד, יש להם תפריט ספיישלים משלהם והגשה סופר מיוחדת כאמור. לאחר דיונים סוערים עם המלצר הבקיא עד כאב בפרטי כל קוקטייל ומרכיביו, בחרנו בקוקטייל סאקה אפרסקים - שילוב של ליקר אפרסקים ולמון גראס, ליים, סאקה וליקר אפרטיבו (62 שקלים). קשה לי לומר ממה התפעלנו יותר- מההגשה המטורפת או מהקוקטייל המרענן. תשכחו ממשקאות האייטיז עם הטעם והצבע של מיץ אננס מקופסה - כאן האננס טרי, האבטיח מרוסק במקום והסאקה מורגש היטב. הקוקטייל השני היה מלון יפני - ליקר מידורי יפני עם מחית קוקוס, ליצ'י, לימונצ'לו ואננס (62 שקלים). מישהו אמר ביקור קצר על החוף בתאילנד? כך הרגשתי עם הקוקטייל הזה. לא יפן, תאילנד.

בין משקה למשקה אוכלים סושי
אז בערב הזה כבר היינו בנרניה, ביפן ובתאילנד. רק לא בהוד השרון. באמת שהרגשנו כאילו ברחנו מהמולת העיר הגדולה לאיזו פינה מפוארת בארץ דמיונית, שבה כולם יפים ויפות, לבושים כאילו הצטלמו הרגע לווג, ארץ שבה הקוקטיילים זורמים כמים ועל הסושי עדיין לא התחלנו לדבר.

אז עם כל הכבוד לאווירת הבילוי הכיפית כאן, ליד הקוקטיילים צריך גם משהו לנשנש. התחלנו עם ביג בייטס - שני קרקרים עשויים מאורז קריספי ובתוכם ספייסי סלמון, מנגו, בטטה ואבוקדו, כוסברה וקראנץ' תפו"א (53 שקלים). למרות שהמנה נקראת "בייטס" היא בהחלט מכילה יותר מביס, וכל ביס מלא בטעמים מיוחדים. טריות חומרי הגלם מורגשת כאן בכל מנה, בעיקר בסושי שעליו מיד ידובר.

מתוך תפריט הסושי טעמנו רול של סלמון כמהין ושיטאקי (69 שקלים) – שמונה יחידות של אושר בצלחת. זה נכון שאני משוחדת כי כל מה ששמן כמהין נוגע בו עושה אותי אדם מאושר, אבל הסושי הזה היה איכותי ושווה במיוחד. עם סושי קל לפספס, או שהוא עשוי טוב או שלא - וכאן די ברור שבמטבח יש אנשים שנולדו או לפחות למדו את מה שלמדו ביפן המקורית. גם רול הספייסי טאטאקי וקראנץ' תפו"א (62 שקלים)היה איכותי ברכיביו וטעים, אבל לא הצליח לעלות על קודמו. גם לא ניסה למען האמת.

קוקטייל בניהון נו-בה הוד השרון (צילום: באדיבות המקום)               הכל כאן מופתי. קוקטייל בניהון נו-בה הוד השרון (צילום: באדיבות המקום)

כאן מבלים בכיף
הקוקטיילים המשיכו לזרום בבר היפני של שגב, ואנחנו ממש כמעט ויתרנו על הקינוח. אבל רק כמעט. את הפנה קוטה ליים הייתי חייבת לטעום (49 שקלים) - קינוח שנראה כמו ציור שצויר כרגע ביד אמן. אחרי ארוחה יפנית קלילה שכזאת הקינוח העדין הזה היה בדיוק במקום.

ניהון נו-בה הוא בר. לא מסעדה של ארוחת פאר המורכבת ממנות ראשונות, ביניים ועיקריות - אבל גם לא בר תל אביבי סליזי. בר יפהפה, מתוקתק, עם סושי מופתי, ראשונות קטנות ואיכותיות, קוקטיילים שהם הצגה ואוירה של חו"ל, של בילוי, של אקשן. של בריחה מהעולם ההומה שבחוץ. של נרניה.

ניהון נו-בה - הרקון 2, נווה נאמן, הוד השרון, 053-9368703

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא