נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בליקר משגב (צילום: באדיבות המקום) מתחדשים ומתעדכנים. בליקר במשגב (צילום: באדיבות המקום)

יותר מתריסר שנים חלפו מאז שנפתחה מסעדת בליקר בפארק התעשיות משגב ומהמרפסת החיצונית שלה עדיין נשקף הנוף המופלא של גוש שגב ועמק בית נטופה. במהלך הצוהריים היא עדיין מלאה עד אפס מקום בעובדים של מפעלי התעשייה שבפארק ובתפריט החדש שלה עדיין מככבות מספר מנות שהופיעו גם בתפריט המקורי כמו אותו תבשיל אירי עשיר ומנחם (בשר בקר משובח במשרה של בירה גינס על מצע פירה וירקות שורש).

ובכל זאת, לא מעט השתנה במקום מאז שנפתח ב-2006, כשאת השינוי האחרון ניתן היה להרגיש בבירור בחודשים האחרונים: עד לא מזמן בליקר תפקדה במקביל כבית קפה עם ארוחות בוקר, מסעדה עם תפריט שאינו נגמר ובשעות הערב והלילה, שינה המקום את פניו והפך לפאב. היום לעומת זאת, בליקר היא מסעדה רצינית לכל דבר ועניין, שלא פוזלת לכאן או לכאן ומציבה רף גבוה לשאר מסעדות האזור. ואנחנו שמחים לבשר לכם שבימים אלה המסעדה המצוינת הזו משיקה תפריט חדש שכדאי לכם להכיר מקרוב.

אל דאגה, הקורדון בלו עדיין איתנו
אם אתם נמנים על הסועדים הוותיקים והנאמנים של המקום, נתחיל מזה שנעדכן כי הקורדון בלו, עדיין מככבת בתפריט העיקריות. למעשה בדומה למנת החציל ולתבשיל האגדי של בליקר, גם הקורדון בלו היא מנה שרבים מהסועדים מגיעים אליה במיוחד ולכן ספק רב אם אי פעם תמצא את דרכה אל מחוץ לתפריט. אך בניגוד למנה השוויצרית או לתבשיל הרועים האירי, בתפריט החדש מככבות מגוון מנות מקומיות. כך לדוגמה בין היתר תמצאו בתפריט החדש של בליקר מנות ראשונות כמו סלט ג'רג'יר (פורטובלו, אגוזים, פרמז'ן וצנוברים), קלמארי לאבנה (קלמארי צרוב במחבת עם חמאה על מצע של לאבנה, פסטו קלמטה ופלפל קלוי) ושווארמה דג (על לאפה ביתית ברוטב יוגורט עמבה, כוסברה ושמיר). כל אחת מהן, שיר הלל למטבח הגלילי החדש. בנוסף תמצאו בו מגוון מנות עיקריות נהדרות כמו שניצל עוף ענק, פפרדלה סלמון מעושן ונתח פילה 250 גרם שמוגש עם רוטב בלסמי, שמן זית ורוזמרין.

קורדון בלו בבליקר משגב (צילום: גלעד הר שלג) מנה שמגיעים אליה במיוחד. קורדון בלו בבליקר (צילום: גלעד הר שלג)

עושים כבוד ליצרני וחקלאי האזור
אם בפילה הבקר עסקינן, חשוב להזכיר שכל הנתחים שמוגשים במסעדה מקורם בעדרים החיים בגליל, כשבאופן כללי ניתנת במקום עדיפות לחקלאים וספקים מקומיים. כך למשל אניני החך לא יוכלו שלא לשים לב לטעמו הייחודי של שמן הזית שמגיע מיודפת ולאיכות הגבוהה של המאפים והלחמים, שמגיעים למקום ממאפיית "אנשי הלחם" (קיבוץ מורן), המתמחה באפיית לחמי מחמצת איכותיים בעבודת יד. את כל הלחמים ואת כל הכריכים (למעט ההמבורגר) אגב, ניתן להזמין ללא גלוטן.

לצאת לבלות בבליקר סטריט
עוד נעדכן שבתפריט החדש מככבת מחלקה שלמה של מנות אוכל מהיר כמו טורטיה, פיצה וכריך סלופי ג'ו, הזוכות במקום לטאץ' עדכני ומשדרג ובנוסף כולל התפריט החדש מבחר מנות טבעוניות מושקעות. החביבות עלינו באופן אישי הן ההמבורגר הטבעוני (קציצה של עדשים שחורות, פטריות שמפיניון ובצל, לצד סלט עגבניות חריף וטחינה. מוגש עם צ'יפס) והטורטיה הטבעונית (טופו מושרה במרינדת טריאקי וצ'ילי, מוקפץ עם פטריות, בצל ופלפל חריף. מוגש עם טחינה וצ'יפס).

את הארוחה בבליקר פשוט אי אפשר לסיים בלי מנה אחרונה אחת או שתיים. ואם למרבה הצער נשאר לכם מקום לקינוח אחד בלבד, ההמלצה שלנו היא ללכת על לילות ביירות (קינוח לבנוני העשוי משכבות של סולת, קצפת ביתית, פיסטוקים, סירופ לימוני מתקתק ומקרון פטל). יש לכם מקום לשניים? הזמינו בנוסף הפתעת שוקולד (כדור שוקולד ממולא בקרם אגוזי לוז המונח על גלידת וניל וקראמבל. המנה מוגשת עם רוטב שוקולד חם המשמש להמסת הכדור).

קינוח בבליקר משגב (צילום: באדיבות המקום) אי אפשר לסיים בלי מנה אחרונה. כדור שוקולד בבליקר (צילום: באדיבות המקום)

לסיום נאחל לקברניטי הבליקר, פיני, ובניו טל ואייל, עוד לפחות תריסר שנים של אוכל מצוין, אווירה ממכרת והצלחה.

בליקר - משגב, גליל מערבי, 053-9376588

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון