נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

­נעים להכיר

אז יצאנו לטרנטינו. מסעדה חלבית איטלקית השוכנת בליבו של קניון עזריאלי התל אביבי. המיקום של המסעדה הופך אותה למקום מצוין לסעוד בו בצהרים אם אתה במקרה עובד באזור, או אם חשקה נפשכם בארוחת ערב טובה בתום מסע שופינג ראוי לשמו. אפשר גם להגיע לקניון במיוחד בשביל המסעדה הספציפית הזו, כי טרנטינו פשוט שווה את זה. והאמת היא שנחמד לצאת לאכול בתל אביב בלי לקבל דו"ח על חניה, או להדחק בין נוסעי האוטובוס ובימים הגשומים שבאו עלינו פתאום, זה באמת שיקול משמעותי.

D.N.A

טרנטינו מהווה מקום מפלט מצוין מתלאות היום. קבעתי עם חברי גלעד בשעות הערב אחרי שחילצנו את עצמנו מלחצי העבודה כדי לאוורר את הנשמה ולמלא את הקיבה. המקום מצא חן בעינינו מיד. משב נעים של צלילי ג'אז קידם את פנינו, עת התיישבנו באחת הפינות וקיבלנו את התפריט מידי מלצרית זריזה. התפריט העשיר הכיל את כל נפלאות המטבח האטלקי, בדגש על פסטות. בטרנטינו לוקחים ברצינות גם את מי שמתחשק לו להתבסם ותפריט האלכוהול במקום מפנק ומגוון. השירות נעים ואדיב והמחירים נוחים עד מפתיעים.

עיצוב ואווירה

העיצוב בטרנטינו מחייב התייחסות. שכן במקרה של טרנטינו, המעבר מהקניון ההומה למסעדה הוא לא עניין של מה בכך. בקניון ההמולה רבה, האורות מסנוורים והקהל דוחק. היינו צריכים איזה רמז, סימן שהגענו למקום מפלט. ובמקרה של טרנטינו מישהו כאן עשה עבודה טובה מאוד. כבר בכניסה קידם את פנינו ציור ענק שמזמין לשייט בגונדולה. המסעדה עצמה מתפארת בציורי קיר נוספים מעשי ידי אמן, בתריסי עץ כפריים וכסאות נוחים במיוחד. ברגע שהתיישבנו, גלעד ואנוכי, יצאה מפינו אנחה שלא היתה מביישת פועלות קבלן קשות יום שסוף סוף יצאו מהמפעל. יש משהו במקום שעושה חשק להתרווח, לנוח קצת ואולי עוד קצת ולאכול בנחת. כמה אני אוהב שנותנים לי לאכול בנחת.

מי ומי

טרנטינו אידיאלית לאנשים המעוניינים לאכול טוב בסביבה נעימה. מניסיוני, התנאים מצויינים כדי להשלים פערים עם חבר. נראה לי שהפעם האחרונה שאני וגלעד ניהלנו שיחה של ממש היתה כשהמליץ לי על תזמורת למסיבת החתונה שלי. היום כבר יש לי שני ילדים. בשונה מלוקשיינים אחרים, כאן אפשר לדבר ואפילו לשמוע אחד את השני. טרנטינו מתאימה בהחלט גם לנסיבות רומנטיות יותר. זהירות - לא  מומלץ להזמין בדייט ראשון את אחת הפסטות הארוכות יותר. טרנטינו מתאימה בהחלט גם למי שמעוניינים להגיע עם ילדים. שמתי לב שתפריט הילדים מציע גם חוברת צביעה ואני לא יודע מה עם הילדים שלכם אבל את הילדים שלי זה קונה.

מנה מנצחת

למנה ראשונה הזמנו את לחם הבית (17 ₪) שכמובטח בתפריט היה חם, טרי וטעים מאוד ולווה בחמאת עגבניות ובמטבל בלסמי ושמן זית. על אף אזהרות המלצר החביב שהזהיר שלא להתמלא ממנו, חיסלנו את הכיכר חיש קל ורק אז התפנינו להעיף מבט בסופלי (37 ₪). הסופלי שהומלץ בחום התגלה כחבורת כדורי ריזוטו ממולאים מוצרלה, מתובלים ביד אמן ומטוגנים בציפוי פריך. אותי באופן אישי התיאור הזה לא ריגש גם בשעת מעשה, אבל האמינו לי - מדובר במנה שאסור לוותר עליה. הייתי מסוגל לאכול מנה גדולה יותר גם כעיקרית, אבל אז הייתי מפספס את הסלמון הטרי (79 ₪) המעולה. קשה לפספס עם פילה סלמון, זה נכון, אבל מנה נדיבה כל כך (שני נתחים גדולים לצד תוספת בגודל מנה שלמה פטוצ'יני מעולה) וטעימה כל כך (הנתחים נצרבו ובושלו ותובלו בנדיבות עם טעמים דומיננטים של לימון וצלפים) לא פגשתי מעודי. מנה מנצחת, אין ספק. מעברו השני של השולחן חגג גלעד עם על פסטה קוטה (59 ₪) - פפרדלה מוקרמת ברוטב בשאמל ופטריות נהדרות, שגרמה לאזניו של גלעד להאדים מתענוג. מאמא מיה.

שווה במיוחד

אני מכתיר את טרנטינו למסעדה המועדפת החדשה שלי בקניון עזריאלי אותו אני פוקד לא מעט. השירות הקשוב והמחוייך, המחירים הנוחים, האוירה המרגיעה - כל אלו הם מרכיבים חשובים אך טפלים לעומת העובדה שכל המנות שטעמנו היו לא פחות ממצוינות. כשרות המסעדה ראויה לציון אף היא. בטרנטינו גאים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של המטבח האיטלקי והלכות הכשרות גם יחד.

חשבון בבקשה

פוקצ'ה ומטבלים - 17 ₪

סופלי - 37 ₪

פילה סלמון טרי - 79 ₪

פסטה קוטה - 59 ₪

קרמבל תפוחים - 42 ₪

סך הכל - 234 ₪ משתלמים מאוד לארוחה משביעה במיוחד.

 

* מדור פרסומי.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הבשר הכי טוב בשלושת הקצבים
 ארוחת ערב באטמוספירה
סמרקנד, את טובה אלינו
שמוליק כהן – מוסד קולינרי בתל אביב
ארוחה שווה בשאול בשרים באור יהודה
ביקור מוצלח במסעדת ארמיס
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
ביקור במסעדת גחלים הכשרה ברמת גן
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה