נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הגעתי לגיל שבו אני יכולה לפתוח בוקר ראשון של חופש ביקיצה טבעית. אף אחד לא מעיר אותי. התברכתי גם בזכות הבסיסית להתלבש לצלילי גלגל"צ, בלי קולות של מריבות ילדים ברקע. בנוסף לכל זה, אני גם בגיל שיש לי חברות שיכולות להיעלם איתי לכמה שעות של שמש חורפית בלי בקשות של הקפצות לחוגים, בלי דרישות כספיות. אז גנבתי לי חברה אחת טובה, ויצאנו לחופש של אמת. שנות הארבעים היפות. שמעתי עליהם דברים טובים, עכשיו אני יודעת גם מדוע.

אווירה של חו"ל – חוויה חיצונית

מסעדת ה- Medzzo בהוד השרון היא לא רק מקום לאכול בו. מסעדת הגריל-בר האיטלקית היא קודם כל מקום לראות. המסעדה נמצאת מול פארק ארבע העונות, ומוקפת בהרבה מאוד ירוק ובשדה של תותים. ניתן להחנות את הרכב בחניה של המקום, או פשוט בצידי הכביש. יצאנו מהרכב והרמתי את עיני למראה של מסעדה שכולה כפר אירופאי פסטורלי. שפשפתי שוב את עיני, וחשבתי לעצמי איזה בוקר נפלא.

בניית המסעדה ארכה שנתיים, כך סיפרו לי אחר כך. הבנייה נעשתה ללא פשרות, ובדיוקים קפדניים. קורות העץ הענקיות, המהוות מרכיב מרכזי במוטיב המסעדה יובאו מאוסטריה. עוד מוטיב מרכזי הוא הויטרינות הגדולות מכל עברי המסעדה. גג המסעדה בצורת קשת עשוי גם הוא מקורות של עץ.

בכניסה למסעדה במעלה מדרגות הדק, הבחנתי באקווריום ענק שמתברר כי הוא מקיף את המסעדה ואת חלקו ניתן לראות במקומות מסוימים מתחת לרצפה בתוך המסעדה. בחוץ מקומות ישיבה מרובים על משטח של דשא סינטטי, והרבה ירוק מכל הכיוונים. התרשמתי מבחוץ, אבל לא ידעתי מה ממתין לנו בפנים.

אווירה של חו"ל – החלק הפנימי

בר מרשים בחזית פנים המסעדה. קיר יינות שתחילתו בקומה הראשונה והוא עולה עד לקומת הגלריה המדהימה. הגלריה עצמה היא גם פינת חמד מדהימה בתוך המסעדה. למי שמעוניין לסעוד ולצפות מבלי להיראות במבט מעל. הקומה השנייה מכילה גם את חדר ה- VIP לאירועים פרטיים, שגם הוא עוצב במחשבה יסודית ותשומת לב לפרטים הקטנים. לצידו מרפסת שמש, המאפשרת למשתתפי האירוע הפרטי לצאת להפסקת עישון קצרה, ולהשקיף על הנוף הירוק העוטף את המסעדה ועדיין בפרטיות מוחלטת.

התאורה של המקום הייתה גם אחד מהאלמנטים מהם התרשמתי במיוחד. תיבות אורכיות ושקופות של תאורת פחם היו פזורות בכל רחבי המסעדה ובחצר החיצונית של המקום. בחרנו לנו פינה של שמש, ואפילו יכולנו ליהנות מציוצי הציפורים. לרגע באמת חשבתי שלא יכול להיות שזה אמיתי. בלי טלפונים של "אמא תקחי אותי..." בלי כביסות שלא נגמרות. אני עם חברה באירופה באמצע השבוע, מדברות בלי הפרעות על כמה טוב לנו.

הקהל

האפשרויות של Medzzo נותנות מענה לקהל רחב. המסעדה אמנם אינה כשרה, ופתוחה גם בשבת, אך האופציות המגוונות שלה, והתפריט הפונקציונאלי שלה, נראה מזמין לכל אדם באשר הוא.

אירועים פרטיים בחדר ה- VIP, כבר ציינתי. יחד עם זאת ניתן לערוך במקום אירוע של בר/בת מצווה ואפילו חתונה לקהל של עד 90 איש. למסעדה יש תפריט לכל שעה ביום, ובתוכם הצעות לארוחות עסקיות וארוחות ילדים. כמובן מגוון של פסטות מתוצרת הבית, דגים, פירות ים ובשרים טובים. בערב עם החשכה שיורדת, והתאורה הרכה שעולה משתנה התפריט והופך למקום של בילוי, שוב לכל מי שנפשו צעירה.

מנה מנצחת

תפריט הבוקר של המסעדה כולל סטנדרטי לצד ייחודי. אז כיוון שהרגשתי אירופה הזמנתי מהמלצרית החביבה שלנו, דורין, את ארוחת הבוקר הספרדית והפיקנטית (56 ₪) חברתי הזמינה את הבוקר הישראלי. (54 ₪ לאדם, ואפשרות להזמין זוגי ב-98 ₪).

ארוחות הבוקר מאוד עשירות, ומכילות הרבה יותר מרכיבים מכל מקום אחר שסעדתי בו. בלי תוספת של 4 שקלים על תוספת ירק לחביתה, בלי שטיקים, בלי כוונות נסתרות. כמו שאני אוהבת. הכל פתוח בתפריט. המנות כוללות מעבר לסטנדרט קינוח מפנק. עוד קמעה ואפרט.

בחרתי בארוחת הבוקר הספרדית הפיקנטית כמנה המנצחת, ולו רק בגלל שכמעט וביקשתי מהמלצרית שתארוז לי את הרוטב. מצד שני הגנבתי ניגובים נסתרים עם לחם ביתי וחם על המחבת האישית. כשהטעם ממכר, אני לא דופקת תמיד חשבון.

המנה המדהימה הזו מכילה שקשוקה ברוטב עגבניות פיקנטי, המכיל פלפלים קלויים ובצלי שאלוט. כל זה על מחבת לוהטת, ואפשר להוסיף למנה חצילים. אני כמובן הוספתי. לצד המנה הגיע גם סלט ירקות קצוץ דק, לחם במאפה ביתי וריבה ביתית. עוד במנה מבחר מטבלים: גבינות, סלט טונה וסלט חצילים. ועוד לא סיימנו כי המנה מוגשת עם שתייה קלה, שאחד מהאפשרויות המוצעות הן מיץ גזר טרי. לכו על זה וכמובן שתייה חמה.

ולצד כל אלה הגיע הקינוח. ייחודי כמרכיב המוגש במסגרת ארוחת בוקר. הקינוח היה הסיומת המפתיעה לארוחה. ראשית כי הוא היה מלבב במראה הכוסית בה הוגש. הטעם מתוק עם מעט חמיצות לימונית. מושלם בעיני לסגירת הארוחה, ולמי שאוהב כמוני משהו מתוק לסיומת. ועוד סיבה, הקשיבו בנות, קינוח המכיל באופן יחסי אחוזי שומן נמוכים. התענגתי על מעדן של עוגת גבינה ופרורים מעל, וחזרתי הביתה בלי רגשי אשמה.

השף של המקום, איציק כהן, הינו בעל וותק של 20 שנה בתחום. ההתמחות שלו היא במזון צרפתי ואיטלקי. פרגנתי לשף של המקום, והוא סיפר כי בקרוב עשויות מנות הבוקר להשתדרג בשקשוקות על בסיס תרד ופרמזן. שווה גיחה נוספת למקום.

חשבון בבקשה

ארוחת בוקר ישראלית 54 ₪

ארוחת בוקר ספרדית 56 ₪

סה"כ לזוג 110 ₪

להזמנת מקום במסעדה לחצו כאן.

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
האחת והיחידה
האחת והיחידה
שבויים בתענוג
הרצליה אחרי החשיכה
פיוז'ן בכל מובן
כל הטוב שבים
משחקים בחצר
משחקים בחצר
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה