נגישות
נגישות

הקרניבור של המדינה: התחרות, הבשר והזוכים

תחרות הקרניבור של המדינה סחפה אחריה את כל אוהבי הבשר, אך אחרי עשרות סיפורים ונימוקים, רק 11 נבחרו להשתתף, ולאחר זלילה רצינית לבעלי קיבה חזקה בלבד, אפשר כבר לפרסם מיהו הקרניבור של ישראל

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 07/03/2016, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אתר המסעדות REST, מגזין בלייזר ומסעדת הבשרים בוצ'רי דה ברילוצ'ה החליטו לאחד כוחות ולאתגר את הגולשים בתחרות "הקרניבור של המדינה". הכללים היו מאוד פשוטים: מעלים לפייסבוק חמשיר/סיפור או טקסט קצר ומצחיק שיסביר מדוע מגיע לכם להשתתף בתחרות זלילת הבשר הראשונה שנראתה כאן בארץ.

שלחתם עשרות שירים, סיפורים וטקסטים שנונים ומוצלחים, ולבסוף בחרנו 11 מתמודדים שהגיעו אל מסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה ברמת החייל כדי לזלול יותר מ-2 קילוגרם בשר איכותי כדי לזכות בתואר הקרניבור של המדינה. המתמודדים שנבחרו הם אדר צפריר, גל טרומפר, טל זוסמן-ריאל, אמנון סקלקה, ליאור אפלבאום, שלומי ענבר, אור שוחט, איתי ביטון, יעל לגטיבי, והזוג מיכל ואיתי רזניק.

מתחילים לזלול
ביום שני, ה-29.2, התכנסנו במסעדה, רעבים וסקרנים. מול כל מתמודד הונחו 1.200 קילוגרם בשר שכללו 400 גרם כנפיים, 3 נקניקיות תוצרת בית מהקצבייה של בוצ'רי (ונקניקייה אחת חריפה), 200 גרם נתחי פיקניה מיושנת ו-200 גרם נתח קצבים. כל מתחרה קיבל גם רוטב צ'ימיצ'ורי וקנקן מים.

בשעה 21:00 בדיוק ניתנה האות והזלילה הגדולה החלה. אחרי שסיימו את הכנפיים החלו המתמודדים בלעיסת הבשרים, וכאן כבר נצפו פערים גדולים.



שלושת המנצחים בחלק הראשון של התחרות היו שלומי ענבר (38) - גנן בגן ילדים ואבא לחמישה: ארבעה בנים ובת אחת. בתמונה שהעלה לתחרות תיאר את האוכל המשעמם שהוא אוכל יום-יום עם הילדים בגן וכמה הוא עורג לבשר טוב; המתמודד השני הוא אור שוחט (30) - זכור לחלקנו מהריאליטי 'היפה והחנון', עובד בחברת תוכנה ובזמנו הפנוי הסטטיסטיקאי הראשי של קהילת המבורגר בישראל. אור הגיע לתחרות עם חולצה של "I HAMBURGER ANIMALS" ומעיד על עצמו כקרניבור בנשמה וכחובב ספורט. הפיינליסטית השלישית היא יעל לגטיבי (31) - אושיית פייסבוק מצחיקה ופופולרית, פליאוליתית אדוקה ולומדת טיפול באמצעות בעלי חיים. כמה שעות לפני התחרות יעל זללה ארוחת שחיתות והגיעה כמעט שבעה. מי היה מאמין שתצליח להיכנס לגמר. למען התחרות היא הבריזה מחתונה חשובה, והשאירה בבית כלבה חולה.
שלושת הפיינליסטים
השלב המכריע
הבשר שנבחר לשלב הגמר על ידי גולשי רסט בפייסבוק הוא נתח ענק של פריים ריב על העצם, במשקל של 1.250 קילוגרם לכל מתמודד. הקרב החל. זה היה קשה ומדמם, וכולם נתנו פייט אדיר, אבל רק אחד זוכה.

הראשון שסיים, והזוכה בתואר 'הקרניבור של המדינה' הוא שלומי ענבר, שהניף את העצם החשופה לקול תשואות הקהל. שלומי נראה נינוח, לא מלא מדי ולא סובל מדי. הוא זכה בפרס אדיר של ארוחת בשרים חודשית של 400 שקלים למשך שנה במסעדת בוצ'רי דה ברילוצ'ה.
שלומי ענבר, מניף את העצם החשופה
אילן צחי, מנכ
תודה לכל הגולשים שהשתתפו, ותודה מיוחדת לאריה, זיוה ובנם טל ויוסי ובנו טל, הבעלים של בוצ'רי דה ברילוצ'ה שאירחו את התחרות, נתנו את הלב ואת הנשמה וכמובן את הפרס הטעים.

נתראה בתחרות הבאה.

תמונות: אלירן אביטל

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום