נגישות
נגישות

המפלט האחרון ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על המפלט האחרון

אורית ויאן - תמונה
אורית ויאן מבקר מתחיל
4.0
13/11/09

אוכל מעולה אך יותר לא נגיע לשם בגלל הדוחות חניה שמקבלים בחניית המסעדה (אע"פ ששילמנו על החניה, מצאנו דוח מעיריית אילת בחלון ממול הקבלה שלנו) כל מסעדה שחשוב לה השם שלה צריכה לדאוג לזה... שלאורחיה החניה לא תהיה בתשלום (למשל קופונים לחניה), אחרת החויה לא נעימה ומאוד מאכזבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מ - תמונה
מ 2 ביקורות
2.0
25/10/09

אכן להימנע מללכת: ביקרנו שם בצהרי יום ו האחרון, קשה לומר שהיה עמוס כי אנחנו היינו הראשונים אבל השרות היה הרבה פחות מחובבני (למשל, בתשובה לשאלה "איזה דגים יש היום?" ענתה המלצרית "הכל...... חוץ ממה שאין") והמנה של פילה דניס בתנור בשמנת ופטריות - מאד לא מומלצת, הוזמנה בעצת המלצרית] -מדובר על שמנת ופטריות עם גוש לא מזוהה של דג שמתחבא שם למטה-וזה חלק קטן מהתמורה שלא הייתה עבור הסכום המאד גבוה שגובים שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
10/10/09

היינו במסעדה אתמול (סוף סוכות) היה בסדר לא יותר מזה. אכלנו במסעדות טובות יותר.לא ניראה לי שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 5 ביקורות
1.0
30/09/09

להמנע מללכת. האוכל בינוני מינוס, המחיר בשחקים, מנות פתיחה "על חשבון הבית" עדיף שלא יגיעו. אם בא לכם לשלם כמו למסעדת יוקרה, ולאכול במסעדה שתקועה עמוק בשנות השמונים, עם שרות גרוע, אז... תלכו. ממש כדיי לוותר, אבל ממש. אני כותב את זה כי פשוט היה חוצפה לשלם כל כך הרבה על כל כך הרבה כלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל מבקר מתחיל
4.3
09/08/09

אוכל מעולה!! האוכל הגיע כמה דקות מרגע ההזמנה ולא היינו צריכים לתייבש שחיכינו לו. שרות מקצועי ואדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
18/06/09

אכלתי אתמול והיה גרוע ביותר המנה הראשונה קרפציו דג שבהחלט קשה להרוס היה קטסטרופלי. חוץ מחרדל לא הצלחנו להבין מה זה. האיקרה מהסופר יותר טעימה מהאיקרה שלכם. והמנה העיקרית תפוחי האדמה שכחו... מתי הכינו אותם. הדג היה פחות מסביר. ואתם קוראים לעצמכם מסעדת גורמה. כי החשבון היה כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/05/09

לא ברור לי איך מסעדה שצריכה להיקרא המיפלט האחרון או הפליטה האחרונה צריכה להקרא כמפלט אחרון. ההתחלה היתה עם נהג המונית שסיפר על עשרות אנשים שהוא אוסף מחזית המסעדה לאחר שנפלטו משם חלק לא... קטן שהגיעו ועזבו מאחר ולא היה מקום. ההמשך שירות חובבני וגרוע צפיפות נוראית מיזוג חלקי והאוכל ממש לא משהו. לסיכום מסעדה פלצנית - אוכל בינוני עם מחירי מסעדת גורמה צרפתית.לא אגיע לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור מבקר מתחיל
3.3
19/02/09

מסעדת דגים מעולה, הדניס הכי טעים בארץ נקודה.אני אוכלת שם כל פעם שאני באילת ואף פעם לא התאכזבתיאומנם המסעדה ישנה/עתיקה ולא נעימה במיוחד מבחינת האוירה אבל האוכל מפצה על הכל ואומרת זאת אחת... שמאוד חשוב לה עיצוב במסעדות ובכלל.בקיצור מומלץ מאוד ואסיים במשפט "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו")

עוד פרטים
הוספת תגובה
vnkl - תמונה
vnkl 2 ביקורות
1.0
14/10/08

לא מבין איך יש למסעדה הזו שם טוב! כל פעם שאני באילת ממליצים לי עליה, הייתי שם שלוש פעמים והחוויה הגרועה פשוט חזרה על עצמה כל פעם מחדש. אין סיכוי שאני הולך לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
02/10/08

אם מישהו מתגעגע לשנות ה- 80 זו המסעדה עבורו! עיצוב בינוני ומעט קלסטרופובי ומנות סבירות במיוחד. כתוספת תוכלו לקבל חסה ברוטב מיונז או אורז לבו משומן וסתמי. מנות הפתיחה נראו לא טריות... בעליל. המחיר הגבוה מאד ביחס לתוצר... נורא חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה