נגישות
נגישות

המפלט האחרון ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על המפלט האחרון

Alex Gilenson - תמונה
Alex Gilenson 11 ביקורות
פעם שנייה ולא אחרונה
3.5
02/04/13

נראה שהפרסום שהמסעדה משקיעה בו, די שווה. המחירים סבירים בעבור המוצר. האוכל טעים, אם כי מנות פירות הים קטנות למדי. לקח הרבה זמן להביא בירה (בא אחרי הבשר משום מה) והיה בלבול קטן בהזמנה,... אבל בגדול ממש נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 4 ביקורות
תודה על הכול!!!
4.3
18/03/13

הגענו לאילת קיבלנו חוות דעת מאוד חיובית על המפלט האחרון והכן זכינו איזה כייף היה איזה הגשה מעניינת אוכל טעים שירות בכייף המון המון תודה על זיכרון מתוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudinka6 - תמונה
dudinka6 2 ביקורות
להתראות המפלט האחרון
2.0
06/09/12

כמו חלק מהגולשים תכננו את הגעתנו למסעדה עוד הרבה לפני שסגרנו מלון כמובן שהזמנו מקום שבוע לפני, יום חמישי, אוכלים ארוחת בוקר, אוכלים פירות בצהריים כדי שנגיע רעבים למסעדה, מתקלחים,... מתייפייפים, לוקחים מונית הלוך וחזור (70 ₪) ומה מקבלים? מקום ליד הדלת של המרפסת עם רוח חמה עלינו, לאחר שביקשנו לעבור מקום העבירו אותנו למקום ממש מתחת לפתח המזגן, היה מקום פנוי במיקום נוח יותר אך לטענת האחראי משמרת המקום ״מוזמן״ מראש, לאחר כשעה וחצי ולאחר שעזבנו את המקום המקום שכביכול הזמינו מראש עדיין היה פנוי, הסלטים ״ על חשבון הבית״ מיונז פיקנטי שאין לי מושג מה היינו אמורים לעשות איתו, גזר חריף וסלט פטרוזילייה של שיפודיות ודג מלוח..... איפה הפטה טונה? ואם כבר החלפתם אז תחליפו למשהו אכיל ונאה למקום, השירות היה בסדר, מלצרים חביבים, מה שלא היה בסדר זה שבמקום להינות מהאווירה כל הערב שמענו אותם, מסתודדים בינם לבין עצמם ולא שמים לב לסועדים, סיימנו לאכול ואחרי 15 דק אנחנו היינו צריכים לומר להם לפנות ( ישבנו ממש מולם, המקום הכי קרוב אליהם במסעדה) ולסיכום, רמה נמוכה מאוד, ממש בצער לא נחזור אליכם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יולי - תמונה
יולי 11 ביקורות
חוויה מושלמת
5.0
30/01/12

המסעדה הכי טובה שיכולה להיות. בפעם הראשונה שהייתי שם לפני כמה שנים לא יכולתי להיתאפר כדי לחזור לשם שוב. האוכל טעים, השירות ברמה גבוהה, המיקום כייפי עם הים. לפי דעתי מסעדת הדגים הכי טובה... בארץ, איכות ורמה משתלבים ביחד. ממליצה בחום לכולם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Fima - תמונה
Fima 7 ביקורות
5.0
08/09/11

אחרי שכל החברים שלנו המלצנו על המקום כמסעדת מאכלי ים הכי טובה באילת, ביקרנו בה. השירות היה מצויין, יש קשר טוב בין הצוות וכל מה שתבקש מופיע על השולחן תוך שניות ספורות. המלצרים גם יודעים... טוב מאוד את התפרית וסוגי האוכל ואפילו ממליצים לעשות שינויים כדי לגוון את הארוחה כמה שיותר (ולא דווקה מנות יקרות יותר). והאוכל...פשוט מדהים, כולל ראשונות, עיקריות וקינוחים. והמחיר...אכלנו ארוחה מלאה עם ראשונות וקינוחים + בקבוק יין קטן ושילמנו 400שח, כולל טיפ שזה יחסית זול בשביל מקום כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
09/06/11

באנו לחגוג יום נישואים. השרות היה בסדר, האוירה נעימה {ליד המים} אבל האוכל... מאכזב קשות!!! מנות ראשונות לשולחן מעליבות - ממש כך! רואים שעמדו על המדף לפני שהגיעו לשולחן. מנת הדג לברק... שהזמנתי הגיעה פושרת ואף פחות מכך-חזרה למטבח . כנ"ל מנת הדג של אשתי . היינו בהלם. אחראי המשמרת שאל אם נרצה משהו אחר ... אמרנו שלא והכל בסדר {רק ללכת} לא שילמנו על המנה שלי ובא לציון גואל. מ-א-כ-ז-ב ואל תטעו המנות לא זולות כלל {בסביבות 100 ש"ח} כנראה בעצם בטוח שאין שם הקפדה אנחנו לשם לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
18/03/11

אני ואישתי הגענו למסעדה במקרה לגמרי והופתענו לטובה. פשוט וטעים!!! מנות מצויינות עשויות מכל הלב ובתיבול מדוייק . ליקקנו את האצבעות וחזרנו גם ביום למחרת וכל המוסיף גורע. שבת שלום!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 10 ביקורות
3.0
24/10/10

מסעדה שקנתה לה שם של מסעדת הדגים הטובה באילת!! הייתי שם בשישי האחרון והמקום עמוס מאוד ולצערי האוכל היה צפוי ומטה. דג הלברק לא הרגיש טרי במיוחד וגם התיבול שלו היה מאוד אנמי, תפוח האדמה... אפוי שהגיע איתו היה מאוד קטן נאלצתי לבקש חמאה ושמנת- למה לא מגיע יחד עם המנה? יש למסעדה פוטניצאל כל כך גדול אבל בשביל דברים קטנים נופלים וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
08/10/10

זה התחיל כששאלנו את המלצר אם יש יין גוורצטרמינר בכוסות הוא התפלא מהשאלה של כוסות??? ואחכ הוסיף ואמר ואני מצטט שבכוסות יש להם את היין ההכי זבל!!!כאני חייב להוסיף שבשום שלב של הארוחה אף... אחד לא ניגש לשאול אם טעים לנו ואנו שבעי רצון.השירות הגרוע ביותר שנתקלתי בו בחיי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/09/10

לקחנו פילה לברק ושרימפס מוקפץ פיקנתי. שרעמפס היה בסדר ולא יותר מזה. פילה לברק הגיע עם תפו"א אפוי שלא ניתן לאכילה - קשה וכמעט סרוף. פילה היה בסדר אך לא משהו. היתי אומר שמקום סביר אם לא... השרות. אם לא הייתי מבקש תפריט - לא הייתי מקבל אותו. כל דבר שביקשתי קיבלתי באיחור ואם פרצוף של "אוף, עזוב אותי כבר". היתרון היחיד - עיצוב המקום - בסגנון של דייגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה