נגישות
נגישות

המפלט האחרון ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על המפלט האחרון

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
24/05/07

אוירה רועשת ולחוצה, העבודה בשתי משמרות מתואמות מראש יוצרת לחץ בלתי אפשרי על המלצרים והמטבח שגורמת להעדר שירות הולם. האוכל סביר - לא מצדיק את המחיר. אקוסטיקה איומה שיוצרת רעש מחריד.... לדעתי מותג ריק מתוכן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה רוטשטיין - תמונה
צביקה רוטשטיין 8 ביקורות
2.4
13/05/07

מסעדה שכשמה - כן היא: יש להגיע אליה רק כמפלט אחרון... ג'מבו שרימפס ב-90 ש"ח התברר כ6- בייבי שרימפס שביפו משתמשים בהם כפתיונות. דג יבש, קטן ותפל, לחם פרוס כמו שמכינים ממנו כריכים לילד... בבוקר, סלט ירוק התברר כמספר חתיכות כרוב. בקיצור, אל תעשו זאת לעצמכם, יש מספיק מסעדות טובות באילת וכמו שאמרתי - להגיע רק כמפלט אחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
11/05/07

ברצוני לומר למנהלי המסעדה ששירות כזה מעולם לא קיבלתי. בושה למקום!!! התעלמות מוחלטת מצדו של מנהל המשמרת ושלא נדבר על המלצר ששירת אותנו. כשביקשתי עוד רוטב שמנת הוא הסתכל על השולחן ואמר לי... "יש לך שם עוד טיפה"!! כשפניתי לאחראי וסיפרתי לו מה שקרה כנראה שהמלצר שלו פשוט התעצבן ובא לצעוק על כל השולחן שלי!! באותו רגע פניתי לאישה עם שיער בלונדיני, מבוגרת שלטענתה היא בעלת המקום, אך לצערי הרב לא עניין אותה שהמלצרים שלה מדברים ככה ללקוח, כמובן שהיא לא עשתה דבר. את הארוחה הפסקנו באמצע ויצאנו מהמקום המביש הזה מאוכזבים והמומים, פשוט חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/05/07

אני בת 12 ו-7 חודשים ומאז שאני זוכרת את עצמי אני הולכת עם משפחתי למפלט האחרון.שנה שלא הייתי שם אבל שהייתי שם ב-2006 נהנתי ואני מקווה שהמסעדה תתקיים עוד 25 שנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/05/07

היינו בשבת האחרונה בהמלצת חברים האוכל היה גרוע. הפירות ים מאוד מלוחות והכמות של הפירות ים בצלחת קטנה מאוד לעומת המחיר (90 ש"ח) חוצפה, שירות קטסטרופלי - חיכינו 30 ד"ק למנות.במשך כל... "הסעודה" לא התייחסו אלינו פשוט זוועה, מה שבטוח לשם לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
02/05/07

מסעדה יקרה מאוד. על אוכל איך לומר - מ - א - כ - ז - ב.חבל, כי המיקום והאווירה מעולים - ירח מלא עד מי הים, מוזיקה טובה... חבל שהשירות הלא נעים והאוכל מקלקלים את האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
08/04/07

בד"כ אני מבסוט ממסעדה, וכל ביקור באילת מלווה בהזמנת מקומות למפלט האחרון, אבל... הביקור האחרון שם היה מאכזב:1. הייתה עצם בסושי!!!2. היו עצמות בפילה דניס!!!3. השירות היה מזעזע, התעלמות... טוטלית... אולי בגלל שהמלצר שלנו נעלם אחרי 10 דקות...4. חצי שעה לאחר שסיימנו את המנה העיקרית הראשונה, הזכרנו לאחד המלצרים שיש עוד מנה שצריכה להיות בדרך אלינו, ואז הם נזכרו לומר לנו שהמנה לא מוגשת באותו ערב!!!to make a long story short:לא מה שהיה פעם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
17/03/07

מזה שנים שאנו מגיעים לאילת הולכים לאכול במפלט. בפורים האחרון ישבנו לאכול אשתי וביתי והזמנו מהתפריט שלל מנות ופרות ים. הקלמרי שהוגש היה צמיגי כמו מסטיק הודענו למלצרית שלא ניתן לאכול את... זה ושהיא יכולה לפנות. שהחשבון הגיע נכללה מנה זאת בחשבון בקשתי לדבר עם האחראי משמרת וזה אמר לנו בגלל שטעמנו מהמנה שני חתיכות שהיתה מורכבת משש חתיכות אז הוא יזכה אותנו בחצי התשלום. לא האמנתי למשמע אוזני. שלמנו ויצאנו בידיעה שלמפלט לא חוזרים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי מבקר מתחיל
4.3
21/02/07

האוכל היה טעים מאוד. השירות אדיב. היה כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
15/02/07

ביקרתי פעמים רבות במסעדה, אני וחברתי לחיים.נהננו מכל מהכל. הדגים, פירות הים והשירות והאדיבות הם מעל ומעבר... אני כשף ממליץ בחום על מסעדת המפלט האחרון, נקודה. תמשיכו להיות גדולים.בתודה,... דוד ארמי, שף.

עוד פרטים
הוספת תגובה