נגישות
נגישות

המפלט האחרון ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על המפלט האחרון

 - תמונה
8 ביקורות
2.3
21/08/10

מנה עיקרית- פילה לברק ולוקוס . את הלוקוס ביקשנו בתנור - הגיע עמוס בירקות חסר טעם וגם בכישרון רב גם אותו הרסו בבישול יתר. את הלוקוס פרסו בצורה כזו שיהיה קל יותר לטבח לבשל ולהוציא את המנה... מהר וחסרת טעם . גם הפילה אותו סיפור! בקינוחים - שיפודי עזרא מגישים בערך אותה רמה !!  כמו כן נתעלם מהלחם (שקנו בסופר) והמטבלים העלובים שליוו את הגעתה של המלצרית. תודה רבה למלצר הנחמד השרותי והאדיב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.3
21/08/10

מנה ראשונה הזמנו קוקי סאנג'ק למען האמת פעם ראשונה אני רואה שהם מגעים ממש קטנים ... זה היה לי מוזר אבל רצינו אז הזמנו .. והכן מאכב מנה מלאה בשמנת וגבינה צהובה מלמלע ממש גורמה !! מנה לא... מיוחדת פשוטה ועלובה וללא תיבלון מיוחד וכן "כונכית פירות ים ואספרגוס" זו היתה מנה פשוטה אז לא ציפנו להרבה ולכן לא היתאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.3
21/08/10

היין - מבחר שמתימר להיות מובחר ומשובח אך למעשה מוגבל אך ורק לרמת הגולן והמחירים ... מגוחכים ! פשוט חסרי כל פורפורציה !! בכל אופן הזמנו 2 בקבוקים מצופה שבמחיר ששילמנו נקבל כוסות כמו צריך... ולא כוסות של אולמי בון טון !! טוב שלא הגישו את היין עם כוסות פלסטיק!! האוכל - יש לציין כי הכותב אוהב לאכול ובעברו עבד במסעדת דגים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.3
21/08/10

התחלנו את הארוחה בשיחה עם המלצרית שכנראה לא ממש התחשק לה לשרת אותנו או לפחות אינה מבינה כלום במה שהיא מוכרת ... כי אני הופתעתי לשמוע שאת כל הדגים שלה היא ממליצה על הגריל ... כי כנראה הם... לא יודעים לבשל בשום צורה אחרת . לגביי השאלות על היין ... טוב שהיא לא קיללה אותנו ששאלנו על היינות!! אז מהר מאוד היתחלפה עם מלצר בשם יניב שהוא הדבר הכי טוב שהיה שם בארוחה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.3
21/08/10

זה מתחיל מהריח בכניסה ... ממש אין לי מושג מאיפה אבל הרייח עוד בחדר ההמתנה היה מזעזע למרות שדלגנו על שלב זה מהר מאוד . עיצוב המקום נחמד וחביב אך חוסר הדגש על ניקיון המקום מלא אבק גם ליד... השולחנות ובכל פינה במסעדה גם בצלחות הנקיון חובבני וגם הסכו"ם ... אז עד לכאן הבנתי שלא מדובר במסעדה מי יודע מה .. כמובן שהתפריטים המלוכלכים רק חיזקו זאת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.3
21/08/10

אני אחת לחודשים נמצא באילת ורבות שמעתי על המסעדה מפאת קוצר זמן אף פעם לא ביקרתי. הפעם שביקרתי אני מודה על כל הפעמים שפיספסתי היינו 3 סועדים שחגגו והיינו עם צ'ק פתוח לארוחה ושניכנסנו... ידענו כי מדובר במסעדה אכותית וידוע כי הדגה יקרה בארץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
08/08/10

דגים על האש טריים וטעימים , מחיר הוגן ( זול ממסעדות הרבה פחות טובות) ושרות נהדר ( למרות שהמסעדה הייתה מלאה) , לא מוותר על ארוחה שם כל פעם שאני מגיע לאילת (כבר 24 שנים !!!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/06/10

חוויה צרופה. כמעט בכל פעם שאנו מבקרים באילת, אנחנו לא מוותרים על ארוחה במפלט. כל פעם נהנים מחדש. השמירה לאורך כ"כ הרבה שנים, על רמה גבוהה קבועה ואוכל מעולה, ראוייה לציון מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avraham - תמונה
avraham 17 ביקורות
3.7
31/03/10

דגים על האש הטובים ביותר בארץ. כל השאר בינוני ומטה ומיותר. נמשיך לפקוד אחת לחופשה, למה? - נוסטלגיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 5 ביקורות
1.7
13/01/10

הגענו ביום חמישי האחרון לאחר הזמנה, 2 זוגות. עוד בטרם סיימנו חצי מהמנה הראשונה, הודיע לנו המלצר שהמנות העיקריות מחכות. זו תעודת עניות למסעדה שמחיריה גבוהים לתת כזה שרות. כשסרבנו והודענו... לו שאנו מצפים שיכינו את המנה העיקרית, לאחר שנסיים את הראשונה(דגים, לא?) הוא נראה נדהם. לא לדבר על כך שהשתיה לא הגיעה בזמן, והלחם המגוחך(לבן ,פרוס מהסופר)שהוגש, אנחנו לא נגיע יותר ובהחלט לא נמליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה