נגישות
נגישות

המפלט האחרון ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על המפלט האחרון

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
06/03/08

אני אילתית, היה לי אורח מצרפת, שרצה לאכול דגים, קרוב לים.המקום התאים. אך האוכל היה בינוני.כשהתלוננתי. נעניתי בזלזול ויחס משפיל .צילצלתי מספר פעמים אבל אהרון הנכבד, בעל המסעדה לא טרח... להשיב לי טלפון ותמיד לא היה זמין.אני לא אגיע לשם יותר, וגם כל מכרי מאילת ומהצפוןומחו"ל לא יגיעו.אני אולי לא סלבית, אבל די מתוקשרת.שלח לחמך על פני המים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.3
19/02/08

הינו שם בים שישי האחרון. באנו ממרכז ות'כלס-התאכזבנו. אוכל מאוד יקר (פירות ים בעיקר), מנהל בכניסה מיד אומר שיש לך שעה וחצי לאכול (אין סיכויי להנות בזמן הקצר הזה, הרי לא באנו סתם לדחוף דג... לפה ולעוף).לפחות מלצרית הייתה חמודה ועשתה לנו ת'ערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.7
10/12/07

היינו לפני שנתיים והיה גרוע , בכל זאת החלטנו לתת צ'נס נוסף ,ובכן כנראה שלקחו את הביקורת הלא מחמיאות ברצינות כי הפעם היה מעולה השרות נהדר , הדגים ( בורי ודניס) היו טריים , טעימים מאוד... ומתאימים לגודל המובטח . כל הכבוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomo - תמונה
shlomo 6 ביקורות
2.4
09/12/07

אהבתי בעבר את מנת הקוקי סאן ז''אק המוקרמת המדהימה ותמיד רציתי לחזור ולאכול אותה. בביקורי האחרון לפני כחודש אכן לצערי זה לא היה דומה ולא על יד . לא נראה לי כי אחזור למקום בקרוב וחבל.... נ.ב. נבחר עיצוב חם ונעים כי אין קטגוריה - בסדר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
02/12/07

ביקרנו באילת ביום שישי האחרון, המקום על פניו יפיפה, האוירה נעימה ומאד משדרת "ים". לאכזבתנו האוכל היה בניגוד גמור למה שחשבנו. 4קעריות שהוגשו לפתיחה הכילו סלט גזר עייף,סלט ירוק יחסית... נחמד, משחה בטעם טונה? ורוטב לא מובן. הזמנו דגים , המלצרית החביבה הודיעה שהדגים עשויים בתנור, יש להם איזו בעיה עם הגריל.אחת מאיתנו הזמינה מנה צמחונית ארטישוק ממולא. המנות הגיעו זמן רב אחרי הזמנתן, כולנו היינו מופתעים מהטעם היבש והתפל של הדגים, גם הצמחונית לא שבעה נחת מהמנה שלה. לא להאמין איך אפשר להרוס דגים. אני את האוכל שלי השארתי על הצלחת. אני לא אכלנית של פרות ים, אז אינני יודעת לגביהם. המלצרית היתה נחמדה במילה אחת חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.3
17/10/07

היינו במסעדה ב-11.10. המנות טעימות אך רמת השירות היאמתחת לכל ביקורת. היינו 4 אנשים, הזמנו גם מנות ראשונות וגם עיקריות. לקח להם 15 דקות רק לגשת אלינו (יש לציין שהגענו בצהריים, והמסעדה... הייתה כמעט ריקה, רק 3 או 4 שולחנות היו תפוסים). יתרה מכך, לקח להם 25 דקות להביא שני סלטים פשוטים. למנות עיקריות חיכינו עוד כ-45! דקות. פשוט לא יאמן! כשביקשנו מהמלצר לברר מה קורה, ענה לנו כי לוקח זמן להכין (כן, ברור, פילה סלמון מנה שקשה במיוחד להכנה, ושרימפס ברוטב זה - בכלל אומנות). בזה זה לא נגמר, כשביקשנו את החשבון, מה שלוקח כמה דקות בדר"כ, לקח להם עוד 15 דקות להביא אותו. כאשר ציינתי זאת למלצר, הוא, ברוב חוצפתו, ענה כי אני לא הלקוחה היחידה במסעדה. עבורי זאת הייתה הפעם היחידה והאחרונה שביקרתי במסעדה שאינה מעריכה את לקוחותיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
16/10/07

לא יאומן אילו שטויות כותבים כאן המגיבים.זוהי מסעדה מצוינת שאני מבקר בה כ-10 שנים ואף פעם לא התאכזבתי. מרק סרטינים הכי טעים בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/07/07

הגענו בעקבות המלצת ידידה-ולמרות ביקורות קטלניות המופיעות כאן. ישבנו על קו המים, וקבלנו יחס מעולה. למנה הראשונה הוגש מגש חצוי-קרפצ'יו דניס וסלמון. תענוג מעבר למילים! למנה העיקרית לקחנו... פילה לברק בתוספת שרימפס מוקפץ בחמאה, שום ושמיר (מימין) ושרימפס מוקרמים בתנור (משמאל). הכל באיזי, השירות אדיב-ע"י אשר, פשוט תענוג צרוף! נחזור לשם בביקור הבא באילת.ואתם הקנאים-תעבדו קצת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
15/07/07

האוכל אלוהי אבל התוספת של תפו"א אפוי בנייר כסף שמהווה את התוספת היחידה צורמת לעין ולחיך. פשוט לא מתאים לסגנון המעודן והיוקרתי. נגיעה גסה ובוטה ודורש שינוי. הצעה: NEW POTATOES מבושלים... בקצת חמאה ופטרוזיליה - פשוט, אלגנטי לא פלצני ויותר מתאים. ביקרתי אצלכם ב12/7/07 לארוחה בלתי נשכחת ומהנה ביותר אבל התפו"א זה לא. אשמח לתגובתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/06/07

הגענו לאכול במסעדה אחרי ששמענו תשבוחות רבות והאכזבה הייתה אדירה: כשקיבלנו את הסלטים (כמות מזערית) והלחם, מצאנו אפוי בתוך הטוסט חיפושית, כן - החרק. מאוד הופתענו, הראנו למלצר, לא אמר... מילה, לקח את הפרוסה וזרק.  כשקראנו לו להבין את חוסר התגובה, הוא אמר: "כן זו חיפושית". בלי שום התנצלות או פיצוי, אחרי שהתעמתנו אתו על העניין - פיצה אותנו בקינוח. שאר האוכל היה סביר אך לא יותר מכך והמחירים היו מופקעים!יש כל הרבה מסעדות טובות באילת, אפשר לוותר על מקום המפלט הזה ולהמשיך הלאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה