נגישות
נגישות

המפלט האחרון ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על המפלט האחרון

ronny.oh - תמונה
ronny.oh 3 ביקורות
5.0
19/09/08

בת זוגתי ואני בילינו במסעדה לפני 4 ימים. אין לי מושג מדוע האנשים שביקרו במסעדה יצאו מאוכזבים. אני חייב לציין שנהנתי במסעדה הזו יותר מכל מסעדה שביליתי בה במהלך 30 שנות חיים. אגזים ואציין... כי האוכל ממש גרם לי לאורגזמה גאסטרונומית. בנוסף לאוכל, המיקום תרם רבות לאוירה. שקט ורגוע. המלצרית ששירתה אותנו היתה אדיבה וחמודה, אולם קצת מפוזרת מפני ששכחה להביא לנו דברים שביקשנו, אך אין זה מרמז לכך שלא נגיע שוב. לסיכום, המקום פשוט מדהים. האוכל מצויין והמחירים ממש סבירים. הזמנו מאין מיקס של כמה דברים, שלפי התגובות פה, נחשבות למנות הכי טובות במסעדה. הזמנו דג לברק, קונכית פירות ים וסרטנים מוקפצים. אני ממליץ בחום. ת-ע-נ-ו-ג!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
28/06/08

אכלנו במסעדה ביום שישי 26/6/08. הזמנו מנת שרימפס ומנת דניס. מנת השרימפס הייתה הכי קטנה שנתקלנו אי פעם - 10 שרימפסים קטנים תמורת 88 ש"ח. מסעדה בסדר גודל שכזה ובעלת המוניטין שלה - פשוט... הפתעה גרועה ולא נעימה. המלצר לא הופתע מתגובתנו ונראה כי מורגל להפתעה מסוג זה. יש לציין כי גם מנת הדג לא הייתה משביעה. למרות הפעמים הרבות שהיינו שם לא נחזור לשם שוב לאחר חוויה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
24/06/08

הייתי שם לפני יותר משנה, ואני לא מצליחה להוציא מהראש את הקונכיית פירות ים שאכלתי שם.. אולי תעברו לתל אביב?

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורון - תמונה
דורון 2 ביקורות
3.7
18/06/08

קראנו את הביקורות המאוכזבות, אבל הלכנו בכל זאת בחשש מסויים כי היינו שם ב-2004 ומאוד נהנינו. גם הפעם, מאוד נהנינו וממש לא הבנו למה אנשים כל כך התאכזבו שם. אנחנו הולכים באופן קבוע למסעדות... דגים טובות בת"א והרצליה, ולא הרגשנו לרגע שרמת המסעדה נמוכה מהן. הזמנו סלט כפרי וסלט המפלט למנות ראשונות, שניהם מצויינים ובכמות נדיבה. במסעדה גם מקבלים לפני הכל לחם וכמה מטבלים טעימים. לעיקריות לקחנו פילה סלמון על פחמים ושרימפס ברוטב עגבניות פיקנטי. מנות אולי פשוטות אבל פשוט מצויינות וטעימות. אתר האינטרנט של המסעדה לא מעודכן ובתפריט האמיתי יש הרבה יותר מנות. המחירים נכון להיום הם 30-45 ש"ח למנות ראשונות ו-80-90 ש"ח למנות עיקריות. למי שאוהב יין לבן, מומלץ לקחת שם את הגמלא ריזלינג שאפשר לקחת אותו גם בחצי בקבוק לזוג ב-45 שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
15/06/08

למרות שהמנות היו טעימות, האוירה במסעדה לא היתה נעימה ומאוד התאכזבנו. בעת הזמנת המקום נאמר לנו כי נשב במקום טוב על המזח. השולחן באמת היה ליד המזח אולם על סירה לידינו התמקמה קבוצה רעשנית... במיוחד (שירים, שריקות וצעקות). לאחר מכן התישבה לידינו קבוצה גדולה של גברים צוהלים שאף הם תרמו בשירה, מחיאות כף ושריקות. בקיצור, הרגשנו שאנחנו אוכלים פלאפל בשוק הכרמל ולא במסעדה יקרה יחסית שמתיימרת להציע גם אוירה רומנטית. בתוך המסעדה הדוחק היה רב ונראה כי קשה להמנע מהרעש והצפיפות. לסיכום, האוכל היה בסדר אבל עושה הצפיפות הרעש והאוירה הלא נעימה יגרמו לכך שלא אשוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
1.3
08/06/08

הגענו בערב שבועות עם ציפיה לארוחת חג מפנקת, למרות הביקורות הקודמות החלטנו לבוא והצטערנו... היה מאכזב למדיי.....האוכל ברמה נמוכה ולא משדר יוקרה ואיכות, המנות קטנות ולא טעימות, הדגים... סבירים ולא יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד מבקר מתחיל
1.7
08/06/08

כגודל הציפיה כך גודל האכזבה, מנות פתיחה על הפנים, מנה עיקרית בסדר לא יותר, תוספות עלובות. מסעדה שפעם היתה במייטבה וירדה מגדולתה, ממש לא מצדיק את המחיר ואת הבילוי, חפשו מקום אחר........

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים ושירלי - תמונה
חיים ושירלי מבקר מתחיל
3.7
09/05/08

רוטב השום והחמאה מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדוה ומוטי - תמונה
אדוה ומוטי מבקר מתחיל
1.3
08/05/08

רק שתדעו שמתוך 5 מנות - 3 הוחלפו, 1 הגיעה לא מבושלת לשולחן....

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילי - תמונה
לילי מבקר מתחיל
2.7
26/03/08

אתמול בן זוגי ואני נסענו מלאי חדווה וציפייה למפלט האחרון באילת (הגענו בטיסה מהצפון רעבים ועייפים). עלי לציין כי המראה של המסעדה אכן מדליק ואותנטי והחלטנו שהגענו למקום הנכון. אחרי חדווה... וששון הגיעו מנות פתיח, 4 צלוחיות עם ממרח דלוח בלתי מזוהה, פלפלים חריפים הנראים כי טוגנו לפני כמה ימים, סלט גזר עלוב וסלט עלים של פטרוזיליה. המלצרית הניחה את הצלוחיות, לא טרחה לעדכן בפרטי התוספות ואני פשוט יצאתי מדעתי. הזמנו ארטישוק מוקרם, קיבלנו חתיכות ארטישוק מקופסא עם שמנת וגבינה מוקרמת שהיה סתמי לחלוטין. הזמנו פילה בורי וזה היה סביר. התוספת למנה זו היתה אורז צהוב הזוי ולא ברור. כאשר ביקשתי מהמלצרית לדעת מהן התוספות היא מאוד כעסה ולא הבינה מה אני רוצה. פשוט מסעדה ברמה נמוכה ביותר, מבחינת ההתייחסות עליהם ללמוד להתמקצע בנושא. אנחנו לשם לא נחזור. המחיר היה עממי, לפחות חור גדול בכיס לא היה.

עוד פרטים
הוספת תגובה