נגישות
נגישות

המפלט האחרון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

91 ביקורות וחוות דעת על המפלט האחרון

א. - תמונה
א. 2 ביקורות
...Uhm
3.3
21/08/15

שתי הפעמים האחרונות שאכלנו במסעדה זאת היו במאי ובאוגוסט 2015. היינו במשפחות 4 עד 8 אנשים (2 ו-3 ילדים בהתאמה), אכלנו ארוחת צהרים בשעות המוקדמות של צהרים. הדגים טעימים מאוד, והשירות... מהיר. אבל... בשתי הפעמים הילדים מצאו עצם או שתיים בפילה. בביקור ראשון חשבתי שזה בגלל שידוענית ישבה בשולחן סמוך, ואולי הטבח התרגש. מלצרית פייסה אותנו בהצלחה במנת סופלה על חשבון הבית. אך בפעם השניה מלצר ניסה להנמיך חשיבות הבעיה, ואחר כך רק אמר שמסר את התלונה לאחמ"ש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני לביא - תמונה
דני לביא מבקר מתחיל
מאכזב!
1.5
02/08/15

ביום שישי בשבוע שעבר באנו לאכול במסעדה אני ומשפחתי כאשר כל שנה אנחנו מגיעים לאכול שם לפחות פעמיים. בפעם האחרונה ואני מדגיש בפעם האחרונה היה אכזבה ברמה הנמוכה ביותר. האוכל פשוט לא יצא... נאלצנו לחכות ללחם במשך למעלה מרבע שעה (שמזכרוני הוא יוצא תוך 2 דק עם השתיה מקסימום) המנות הראשונות יצאו בהמשכים במשך למעלה מחצי שעה. כמה זמן לוקח להכין סלט?!?! במנות העיקריות זה כבר חצה את הגבול הנסבל יצאו 4 מנות לשולחן של 6. 2 מהם היו קרות ו2 החסרות הגיעו רבע שעה לאחר שסיימנו ונאלצנו לבטל אותם. המלצרית הייתה מדהימה ודאגה לכך שיבטלו לנו את המנות וקיבלנו קינוח כ"פיצוי". אני באמת לא יודע מי המנהל לקרקס הזה אבל זו בושה לבעלים שהמקום ה"נחשב ביותר באילת" מנוהל כך. אותנו לא תראו שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר מבקר מתחיל
אכזבה
1.0
21/07/15

באתר הבית אין מחירון אבל התמונות יפות. הזמנו מקום הלכנו אכלנו והאכזבה גדולה. מנות קטנות ללא טעם שרות גרוע ומחירים בשמיים. אותנו לא יראו שם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
כגודל הציפיה כך גודל האכזבה... פשוט לא !
1.3
21/10/14

הזמנו ליום האחרון שלנו באילת... אשתי זכרה לטובה מימים ימימה... לי היו זכרונות לא מדהימים מלפני כמה שנים אבל זרמתי... טעות שלעולם לא תחזור ! היה... צפוף, רועש, יקר מאד, שרות חובבני... ויומרני... אבל... הכי חשוב... ממש ממש לא טעים... חלק מהמנות פשוט לא אכילות... היינו חמישה הזמנו המון אוכל... ו... השארנו המון אוכל (כמובן שלא לקחנו הביתה... למה אנחנו בעונש ?) הדבר היחיד שהיה טוב היה השרדונה קצרין... פעם אולי... ככה אומרת אשתי וגם אנשים אחרים... זה היה משהו אחר... היום זה ממש ממש לא! הכי לא שבעולם!! ועוד להוציא את האוטו מהחניה במלון כדי להגיע לחוף אלמוג... למה ????

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 3 ביקורות
אכזבה גדולה!
1.5
18/08/14

הרבה כסף ומעט מאד תמורה-זו ההרגשה עימה יצאנו ממסעדת המפלט האחרון, ביום שישי האחרון. התאכזבנו קשות מהאוכל ומרמת המסעדה. עושה רושם כי בעלי המסעדה לא עושים דבר על מנת להצדיק את התשלום... המופקע עבור המנות. קונכיית פירות ים למנה הראשונה- קונכיה קטנה עם 4 שרימפס, פטריה אחת ו-4 טבעות קלמרי שוחים בבריכת שמנת מתוקה וגבינה צהובה- 68 שקלים!. מתאבני הבית- הוגשו על חשבון הבית. היינו מוותרים על האוכל הירוד הזה - 4 צלוחיות זעירות עם - סלט טונה, סלט כרוב, מיונז מעורבב עם סחוג? וסלט איקרא לא אכיל -מלווים בפרוסות חלה יבשות - ממש בזיון. מנות עיקריות - ריבוע של פילה מוסר + 3 עלי חסה נבולים וגבעת אורז קטנה - 98 שקלים! , שני פילטים קטנים של דג בורי + 3 פרוסות תפוחי אדמה - 85 שקלים!. לא סתם מחירי המנות אינם מפורסמים באתרי האינטרנט. תעשו טובה לעצמכם ותמצאו מקום אחר לאכול בו. מקום בו בעלי הבית מכבדים את הסועדים ולא רואים רק כסף אל מול עינהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.car - תמונה
anat.car 15 ביקורות
המסעדה הכי טובה באילת!
3.8
30/06/14

היינו בארוחה רומנטית על המזח והיה פשוט מעולה! השרות, האווירה, האוכל, הכל! מאוד נהננו! קצת חבל שהמלצר היה קצת לחוץ, כי היה נתון תחת עומס של שולחנות אחרים ושהמנות קטנות יחסית למחיר... שמבקשים עליהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hanan - תמונה
hanan 3 ביקורות
אכזבה מוחלטת
1.3
21/05/14

זו הפעם הראשונה במסעדה...ולא מבין למה. ראשית הושיבו אותי ליד הדלת עם האויר החם מבחוץ. בקשתי שיעבירו אותי ואכן זזנו שולחן, גם זו לטובה. הלחם וסלטי הפתיחה, על הפנים...הלחם כמו טוסט בצד... אחד חלקם שרופים ואלו שבתחתית הסלסלה ראו ימים טובים יותר. רק נוגעים מיד מרגישים. מה זה ספייסי מיונז כמנת פתיחה? מה נגמרה הטחינה? המנה הראשונה של סלט שרימפס וקלמרי הייתה סבירה, אכלתי טובות וטעימות ממנה. העקריות, לברק בשבילי ודג חרב לאשתי היו סתמיות ללא ה- WOW שחיכיתי לו. תפוחי אדמה לא אכילים ממש שחורים וקשים אני לא מבין כיצד זה יוצא בכלל מהמטבח. השרות היה חובבני. לא לקחנו קינוח וברחנו משם. בקיצור אם אתם מרגישים מרומים כמוני...תכתבו את זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
טעים ומיוחד.
4.0
02/03/14

ישבנו ביום שישי במפלט האחרון, הגענו עם המון המלצות, ציפיות ולא התאכזבנו. שירות מעולה, טעים ואווירה של יין באילת. מומלץ:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מסעדת דגים 5 כוכבים!
4.8
04/02/14

מסעדת הדגים הכי טובה בכל הארץ! התפריט עשיר ומגוון, מומלץ להזמין גם מנות ראשונות ולא לוותר על הקינוח. כל המנות טעימות בטירוף! השירות מהיר, אדיב ומקצועי ביותר. המנות מגיעות מהמטבח... במהירות. המסעדה אינה כשרה, פתוחה בכל ימות השבוע ומגישה פירות ים. בכל פעם שאנחנו באילת, הביקור במפלט האחרון הוא חובה (ואפילו לא פעם אחת). מומלץ להזמין מקומות מראש - המסעדה תמיד מלאה בערבים, גם באמצש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
izhak - תמונה
izhak 9 ביקורות
מעולה כרגיל
4.5
18/01/14

פעם עשירית, מי סופר שאנחנו אוכלים במסעדה הזאת. היינו משפחה של 7 אנשים ביום שישי. מנות פצצה ושירות מעולה. לקחנו מרק דגים, שני סוגים של שרימפס , דגי לברק ודניס וקינחנו בסופלה מדהים. תודה... רבה וברור שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה