נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

דוד - תמונה
דוד 8 ביקורות
מסעדה מעולה, שף מעולה ומלצריות מעולות
5.0
15/09/14

היינו ארבעה סועדים במסעדה בתאריך 10/9/14. לאחר שהזמנו מקום ברסט, כשהגענו היינו די סקפטים באשר לטפרית. (אחד מיתנו לא נוגע במאכלי חלב והוא זה שחגגנו לו יום הולדת) המלצרית ג'ודי עשתה מעל... ומעבר כדיי לרצות אותנו וכדיי לשכנע אותנו באשר לאיכות המנות ושביעות רצונינו. ואכן קיבלנו את יעוצה ואת הצעותיה כולל ארגון ושילוב טפריט לארבעה שכלל גגם מנות עסקיות וגם בחירה מהטפריט. כל אחד מאיתנו הזמין מנה שונה וכולם היו ברמה של מליון כוכבים. אני חובב מאכלי ים ומנת ה"קוקי סאן ז'אק" הייתה אחת הטובות שטעמתי. תודה לשף שהוא גם הבעלים ותודה מיוחדת לג'ודי נחזור למסעדה בהזדמנות הראשונה ואנו לא ירושלמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מטען לאייפד - תמונה
מטען לאייפד 3 ביקורות
מעולה
4.8
06/09/14

האוכל מדהים . השירות מעולה. לקחנו למנה ראשונה פטרית פורטובלו עליה פילה בקר ועליו כבד אווז ברוטב מדהים . עיקרית לקחנו צלעות כבש ושקדי עגל - מאוד טעים. קינוח קרם ברולה - מיוחד וטעים מאוד... . מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
לא פחות ממצויין
4.8
31/08/14

התארחנו, אשתי ואני, במסעדה לארוחת ערב בשבוע שעבר. המקום נראה מדהים. אוירה שקטה, מאופקת ומהודרת - ללא הצטעצעות מיותרת. השירות יוצא מן הכלל - אדיב, מסייע, לא מעיק, מהיר ויעיל. האוכל פשוט... מצויין - כל המנות היו מעל הציפיות (שהיו גבוהות מלכתחילה) וזכו לציון לשבח. המחיר סביר מאד ביחס לרמה. החוויה כמכלול לא הייתה יכולה להיות טובה יותר. ללא ספק המסעדה הטובה בה אכלנו בשנים האחרונות. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oisun - תמונה
Oisun 4 ביקורות
חולם על השקדים בלילה
3.8
27/08/14

הגענו לעין כרם בלי מסעדה מיוחדת בראש, ונתנו צ'אנס למסעדה הקטנה שמול המלה בר - ואיזה הימור טוב זה היה! המנות ענקיות וטעימות להפליא. אשתי הזמינה את ההמבורגר, אבל הטוויסט בדמות לחמניות... הבריוש היה פשוט מנצח. אני הזמנתי את מנת שקדי העגל האגדתית והעשירה ועד עכשיו נשאר לי טעם של עוד. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד וסיון - תמונה
אלעד וסיון מבקר מתחיל
מומלץ מאוד !
4.0
13/08/14

ארוחה זוגית במלה ביסטרו, מסעדה מצוינת שירות אדיב, אוירה ממש נעימה. מנות מומלצות: שקדי עגל (שילוב טעמים מעולה !), ניוקי שוק (נדיר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיר - תמונה
שיר 2 ביקורות
היה מושלם!
5.0
13/08/14

חגגנו יומהולדת אצלכם אתמול - ונזכרנו למה אנחנו נהנים כ"כ להגיע אליכם שוב ושוב. אז לפני הכל תודה על השירות האווירה והאירוח המקסים. ו - האוכל!!! אוי האוכל שאין שני לו כל מנה מושלמת בפני... עצמה. מתכוונים לחזור בקרוב מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaacov - תמונה
Yaacov מבקר מתחיל
במילה אחת? חובבנות
1.5
12/08/14

בו נתחיל מזה שמחירון תפריט באנטרנט שונה מהמציאות מנת השקדים בתפריט במסעדה ב10 שקלים יותר מהאנטרנט ,כשאמרנו למלצרית ,ענתה אני אבדוק ,אפילו לא טרחה לשלוח את המנהל או מישהו אני אעביר את זה... לממונים אז יאללה מה באתם לעשות צרות ? (לא אמרה ככה אבל התנהגה כך) האוכל לא מענייו בכלל חסר טעם וסתם מבולגן ,הקיצר לא חושב שזה רק אצלנו כי קשה לטעות בגדול ככה .האם אחזור? ממש אבל ממש לא ,אולי לטייל באזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורטל - תמונה
אורטל 4 ביקורות
mala - עין כרם
3.8
08/08/14

מסעדה ואוכל מצויין, בייחוד א. הבוקר... מומלץ! חבל שעל כל תוספת גובים כסף... שכן כל משפט שני של המלצרית הוא: "זה תוספת של...". חשוב שהמסעדה תרוויח אבל גם חשוב שהלקוחות ירגישו מפונקים... ומורווחים באופן כלשהו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi Cohen - תמונה
Adi Cohen 3 ביקורות
ארוחת בוקר מפנקת
4.5
01/07/14

ארוחת הבוקר הזוגית של המלה ביסטרו היא המפנקת ביותר שאכלתי, מגוון רב של מטבלים, גבינות, פוקצה אפויה במקום החסרוו היחיד שמקבלים רק שתיה אחת אבל זה לגמרי שווה את הכסף מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren Ravizki-natan - תמונה
Keren Ravizki-natan 3 ביקורות
המלצה
4.0
31/05/14

פעם שנייה שלנו במסעדה ולא התאכזבנו מהטעם וההגשה.. המלצרים יכולים להיות יותר מרוכזים, לארגן צלחות לפני הגעת האוכל ולהתייחס לבקשות יותר ביעילות.

עוד פרטים
הוספת תגובה