נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

מור - תמונה
מור מבקר מתחיל
היה בסדר.
3.3
04/02/14

מלה היא מסעדה עם פוטנציאל. החלל נעים ואפילו רומנטי, במבנה אבן ישן וטיפוסי לעין כרם. עיצוב מזמין, אינטימי ומיוחד. קצת מעט מידי אור בערב, לטעמי, אבל זה לא באמת מפריע. השירות היה חביב,... פינקו אותנו במנת פתיחה על חשבון הבית כי ציינו שאנו חוגגים לאחד מהסועדים. האוכל היה לא אחיד כל כך באיכותו: מנות הפתיחה - ניוקי וקרפצ'יו היו טובות, במיוחד הניוקי. הפוקצ'ה נחמדה אבל המטבלים סתמיים לגמרי. המנות העיקריות היו בסדר אבל לא יותר. הבעיה העירקרית, מבחינתי, הייתה שבתפריט כתוב נניח - עוף עם ריזוטו ומגיע המון עוף, שנח על מצע בנפח של כשתי כפות (נשבעת - לא יותר) ריזוטו העוף הגיע חם, והריזוטו - קר. הבעיה חזרה על עצמה גם במנות אחרות שהוזמנו. המחיר, הוא של מסעדת שף לכל דבר ןלדעתי הם צריכים קצת להישתפר כדי להצדיק אותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאור - תמונה
מאור מבקר מתחיל
ארוחת ערב מדהימה
4.8
13/01/14

ישבנו בערב שישי היה נהדר המקום מקסים עם אווירה כפרית, למנות ראשונות הזמנו ברבוניה ולימונים כבושים ומנה של פילה וכבד אווז שתיהן מנות מעולות. קיבלנו כפינוק פוקצה וסלט מגניב של ארטישוקים... איטלקיים. השירות היה סביר. לעיקריות הזמנו אנטריקוט עם עצם לשנינו 700 גרם של בשר מעולהההה.. בטוח נחזור....

עוד פרטים
הוספת תגובה
nir - תמונה
nir 6 ביקורות
מאכזב
2.3
11/01/14

המסעדה דורגה ראשונה באפליקצית rest. זה מעמיד את כל הדירוג באור מגוחך. הגענו ב 19:30 המסעדה לא היתה מלאה אבל בשירות היה זוועתי. המלצרית לא שלטה בתפריט. תפריט היינות עלוב ( הזמנו יראון... המלצרית חזרה עם תשובה שאין. הזמנו פלאם 2010 הגיע פלם 2012. נשברנו והחלפנו לבירה. הזמנתי חצי גולדסטר הגיע שליש בלי שום הערה. רק שהערתי המלצרית התנצלה וטענה שבטעות הדפיסה במחשב. מחיר שליש גולדסטר 26 . מחיר הפוך קטן 14. מחיר פוקאצה 26. אנטריקוט 119 ש״ח. אם זו המסעדה מספר אחד בירושלים. מצב חמור. במלון דווקא הזהירו אותנו והמליצו על מקום אחר. חבל שלא הקשבנו,

עוד פרטים
הוספת תגובה
להתחבר - תמונה
להתחבר מבקר מתחיל
הנאה רבה בצד אכזבה
3.8
24/12/13

הזמנו באתר מקום לארבעה, ציפינו להנות מהאוכל ומהמקום וכך אכן היה אך לא היתה כל התיחסות להזמנה עצמה שבאינטרנט וחוסר התיחסות זה דבר מאוד מפריע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
כיפי, טעים וממש לא יקר
4.3
06/12/13

זוג ישראלי + אבא ובת (בוגרת) מאנגליה... ערב של כיף. אוכל טעים ואותנטי. אוירה מיוחדת כראוי למקום. שירות משתדל.מחיר ללא תחרות. פשוט מקום שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigal - תמונה
Sigal 4 ביקורות
בוקר רומנטי
4.3
16/11/13

מוסיקה מתנגנת ברקע... "ארוחת בוקר זוגית פינוקים" מומלץ מאוד. טעים טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נורה - תמונה
נורה 3 ביקורות
הפתעה!
4.5
26/10/13

הגענו למלה ביסטרו בצהריים, ממש במקרה! הופתענו מהאוכל הטעים והמושקע. יש לציין את הקרם ברולה כטוב ביותר שטעמנו בארץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
joel - תמונה
joel מבקר מתחיל
חגיגת יום הולדת
4.8
14/10/13

ביומולדת שלי הזמנו שולחן טלפונית והגענו בערב. קיבלנו שירות אדיב ולבבי, האוכל היה מדהים - הטוב שאכלתי בירושלים, המחירים מעולים וממש לא יקרים לרמה כזאת של האוכל, האנטריקוט שלהם פנטסטי,... שקדי עגל - מעדן ולפתיחה של הארוחה כדאי להזמין את החציל בטחינה עם פוקצ'ה - משהו מעולם אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר - תמונה
תמר 2 ביקורות
מסעדה ממוצעת ומטה
3.5
13/10/13

ביקרנו במסעדת מלה ביסטרו ביום שישי בערב לארוחה זוגית. המנה הראשונה שהזמנו היתה מהספישל היומי היתה טובה מאוד- פטרית פורטבלו עם בשר וכבד אווז. כמו כן, קיבלנו קרפצ'יו בשר על חשבון הבית... שהיה מוצלח מאוד. לעומת זאת, שתי המנות העיקריות לא היו טעימות במיוחד. מנת שקדי העגל לא התחברה עם שאר מרכיביה, והוחלפה בסטייק אנטריקוט שהיה עשוי יתר על המידה. מנה עיקרית שניה, חזה עוף עם אורז, היתה גדולה מידי, עשירה מידי, ופחות מידי טעימה. יצאנו מאוד מלאים אך לא בתחושה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ravit2_2 - תמונה
ravit2_2 19 ביקורות
ארוחת יום הולדת במסעדה
4.0
01/10/13

בת זוגתי ואני חגגנו את יום הולדתה במקום. הזמנו רביולי גבינות ברוטב שמנת פטריות -מנה שהייתה טעימה לחך כמו כן,שקדי העגל שהזמנתי היו עשויים במידת עשייה מושלמת. המנות הגיעו מהר,והשירות היה... אדיב ונעים..סה"כ חוויה מהנה בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה