נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

אלעד  - תמונה
אלעד 3 ביקורות
מקום מדהים!!
4.5
20/08/16

אכלתי במסעדה עם בת הזוג שלי ושנינו מאוד נהנינו מהארוחה עצמה, מהשירות ומהחוויה במקום. המנות שבחרנו היו בין הטובות שאכלנו - ניוקי עגבניות מיובשות, ופילה סלמון, אפילו הפוקאצ'ה הייתה מצוינת... ועם מטבלים מיוחדים וטובים. הזמנו קרם ברולה שהיה נדיר. השירות היה מצויין, ההמלצות טובות, ואפילו הזריזות של המלצרים. המקום עצמו מעוצב יפה מאוד, ונותן הרגשה טובה. בקיצור שווה להגיע בעיקר לארוחה עם בן/בת זוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 15 ביקורות
סיום נהדר לטיול בעין כרם.
4.5
02/04/16

אחרי טיול בעין כרם היה כיף לאכול אוכל פשוט וטעים. אומנם ישבנו בחוץ (ליד הכביש) אבל השירות היה מעולה ואדיב. המחיר סביר (כ 90 ש"ח לסועד). המנות הבשריות (קבבים, המבורגר ופרגיות) היו טובות... וגם קיבלנו לחם הבית מתנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shanie - תמונה
Shanie מבקר מתחיל
חבל על השרות כי האוכל דוקא טעים
3.0
20/01/16

אוכל טעים. שרות על הפנים. המלצרית שלנו לא הציגה את עצמה, נמנעה מקשר עיין או מפניה אלינו. פינתה כלים בלי לשאול אותנו ואח"כ לא פינתה בכלל. היא גם התחלפה תוך כדי הארוחה כך שלא היינו סגורים... בדיוק מי המלצרית שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren.an - תמונה
keren.an 2 ביקורות
מעולה! מומלץ! לא לפספס!!!
4.8
09/01/16

הגענו במיוחד מתל אביב לחגוג יום הולדת לחברה, השירות היה אדיב, נעים ומכל הלב. האוכל היה טעים ומשובח. אווירה טובה וכיפית. ללא ספק נחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sagi - תמונה
Sagi 6 ביקורות
חוויה קולינרית
4.8
05/12/15

חגגנו יום הולדת לבתנו החיילת. היה טעים, שירות מצוין, מנות מושקעות וכיף

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמית - תמונה
כרמית 2 ביקורות
מומלצת מאוד!
4.5
28/08/15

אהבנו מאוד , הייתי עם המשפחה , היה טעים מאוד ,קיבלנו מנות מושלמות ואפילו פינקו אותנו במנת פוקצ׳ה עם ממרחים ומנת ניוקי.השרות היה מעולה ,יחס אישי וידידותי לילדים . בקיצור שווה ובטוח נחזור... !

עוד פרטים
הוספת תגובה
s - תמונה
s 3 ביקורות
אחת המסעדות הטובות
4.8
11/07/15

אכלנו מספר פעמים ותמיד מפתיע וטעים. מנות ראשונות מצוינות ותמיד מפנקים בעוד תוספת. הסטייק שהזמנו היה מעולה, השקדי עגל מחנה יהודה מצוינים ועוד. השירות מהיר ויעיל, המסעדה עצמה יושבת במבנה... יפיפה, הכל טעים ומוקפד, פשוט אחת המסעדות הטובות שאכלנו בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chaim - תמונה
Chaim 2 ביקורות
ארוחת ערב מעולה
4.8
14/06/15

קיבלנו המלצה משף של מילירדר ידוע על המסעדה ולא התאכזבנו (לצערי תופעה נדירה ) האוכל היה מעולה במיוחד הקבאב היה סופר הילדים טרפו הכל קיבלנו מנות ראשונות נוספות בחינם ( ג'סטה יפה ) השרות... היה טוב.המיקום והמבנה בעין כרם כצפוי היו יפים מאד. בקיצור מומלץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal 14 ביקורות
ארוחת בוקר כיפית ושירות נעים
4.0
23/05/15

הגענו למסעדה בשבת בבוקר לאחר שהתאכזבנו מהתפריט של המסעדה הסמוכה. למרות שמדובר בארוחת בוקר במסעדה זו ניתן להזמין כל דבר מהתפריט. הזמננו ניקי, חציל בלאדי ואת הפוקצה של ארוחת הבוקר. כל... המנות היו מיוחדות וטעימות. השירות היה נעים ובגובה העיניים. מספר מלצרים בדקו שהכל בסדר ושאנו מרוצים. שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן 2 ביקורות
מעולה!!! מעולה!!! מעולה!!!
4.8
10/05/15

ביום שישי בערב החלטנו בלי תכנון מוקדם (כרגיל) לקפוץ לאכול משהו, היתה התלבטות בין מסעדה ברשל"צ למסעדה בעין כרם (אחרת...) כשהגענו מלה ביסטרו נראה נחמד, אז החלטנו לנסות, ציפינו למשהו חביב,... לא פחות ולא יותר. המלצרית (חן) היתה מקסימה וקיבלנו הסבר מפורט על הספיישלים. למנה ראשונה הזמנו קרפצ'יו בקר שהיה טוב+ וקיבלנו כפינוק ניוקי בטטה שהיה מדהים! למנה עיקרית הזמנו את ה"טורנדו רוסיני" פילה בקר צלוי עם פרוסות כבד אווז על מצע פורטבלו שהיה עשוי למופת! פשוט תענוג צרוף לחיך!!! שילוב של אווירה נעימה, שירות מפנק, ואוכל נפלא. לי זה עושה את זה... :)

עוד פרטים
הוספת תגובה