נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

finzi.r - תמונה
finzi.r 9 ביקורות
אכזבה מוחלטת
1.3
02/05/15

ליום הולדתי החליטה אשתי היקרה להפתיע בארוחת בוקר (יום ו') במקום מיוחד - חיפשה ומצאה את מלה ביסטרו בעין כרם, אשר לפי התמונות והביקורות אמורה לתת מענה. אשתי התקשרה והזמינה מקום, וציינה... שאנו חוגגים, והובטח לה "נפנק אתכם"... הגענו. המסעדה שוכנת על הכביש הראשי, אבל המבנה והסידור נראים מבטיחים. וכאן מתחילה הנפילה. מלצרית כעוסה ללא שום חיוך. הזמנתי ארוחת בוקר ישראלית - כוללת רק שתיה אחת, או חמה או קרה... לא נתקלתי בדבר כזה עד כה, אבל לומדים. כל דבר כרוך בתוספת - פטריות בביצה 2 שח, גבינה צהובה 5 שח (!!). בקשתי סלט בלי מלפפון ירוק ופלפלים - קבלתי עם. הביצה הגיעה כמובן בלי התוספות. אומנם החליפו, אך איזה מין שירות זה? בקשתי תוספת של פנכה אחת של גבינה (שלא היתה נדיבה מדי מלכתחילה) - כמובן דרשו תוספת של 3 שח. קטנוניות וקמצנות - כאשר הארוחה עולה מעל 60 שח! היינו שניים והיה כסא פנוי ליד השולחן - המלצרית באה ופשוט לקחה אותו באמצע הארוחה, בלי לשאול מתוך נימוס אם אפשר. המלצרית דיברה מעל ראשי עם הסועדים בשולחן שמאחוריי. פשוט חוסר נימוס ושירות גרוע. האוכל אגב היה טעים, אך לא יותר. ארוחת בוקר סתמית. בסיום הארוחה פניתי לאחמ"ש וציינתי באוזניו את אכזבתי - הציע קינוח, דחיתי, אמר שיוריד לי את התוספות... ויתרתי. השארנו 150 שח כולל טיפ ונשארנו עם אכזבה גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
טעים גם בשעות הקטנות של הלילה
5.0
24/03/15

גם בשעות מאוחרות בלילה השירות עדיין מלא באנרגיות חיוביות, וכמובן שהמנות המתוקןת נשארות עם אותה רמת השקעה וטעם נפלא !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avishai - תמונה
Avishai 6 ביקורות
ארוחה לילית מפתיעה לטובה!
5.0
08/03/15

באופן אימפולסיבי הזמנתי מקום במסעדה לשעה 23:30 והיה מקום (לשמחתי). הגעתי למקום פעם ראשונה, בר/מסעדה נחמד הומה אנשים, המקום היה כבר מוכן, השירות היה אדיב וההמלצה לקחת את שקדי עגל של מחנה... יהודה הייתה פשוט פצצה!! המנה מעולה, המלצר היה חביב ביותר ודאג לי בלי להעיק מצד אחד אבל תוך שירות מהיר וזמין לכל בקשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ec - תמונה
ec 15 ביקורות
קצת אכזבה
2.8
29/01/15

הפעם הראשונה שלנו במסעדה הייתה לפני כשנה וחצי ומאוד נהנינו מהאוכל ומהשירות. הפעם קצת התאכזבנו בעיקר לאור שירות איטי ועייף ובגלל מנות שחזרו לחימום/מוזרות: מנת ההמבורגר הכפולה מוגשת... בלחמניות שנחתכו בצורה חובבנית וגסה ע"מ להתאימן לגודל ההמבורגר (קצת מוזר אפשר לאפות/לקנות לחמניות בגודל מתאים), מנת הסטייק חזרה לחימום מאחר והגיעה לשולחן פושרת, כמו כן ניתן לצפות כי במנה של 110 ₪ תהיה תוספת. המלצרית הייתה עייפה / שחוקה והינו צריכים לבקש כמה פעמים כל דבר. סה"כ היה בסדר לא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tomer - תמונה
Tomer מבקר מתחיל
כיף, טעים, נעים ומיוחד
4.8
21/12/14

המלצרית מעולה, האוכל פשוט ונהדר, האווירה מצוינת. בנוסף לכל, פינקו אותנו עוד ועוד! מנות ראשונות על חשבון הבית ויחס מצוין רק הוסיפו למנות שלא התחכמו אבל היו בדיוק כמו שצריך! פשוט מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lee - תמונה
Lee מבקר מתחיל
היה מעולה
4.0
01/12/14

חגגנו יום הולדת 8 אנשים. יום שבת צהריים. השירות בהתחלה היה מעולה גם פינקו מהמטבח באיזה מאפה לשולחן. ההמבורגר מעולה פלוס. סטייק 400 גרם מעולה עוד יותר. האוכל באופן כללי טעים פלוס. חבל... שהיה רועש קצת והמזגן חלש. מעבר לזה שווה כל שקל ודקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eti - תמונה
Eti מבקר מתחיל
מצוין
4.3
29/11/14

ארוחת ערב שישי, 28.11.14, מנה ראשונה של סלט ארטישוק עם פרמזן שהזכיר את איטליה, דג ברוטב חריף - מעולה. ולעיקרית המנה של שקדי עגל בהכנת מחנה יהודה - מנה מיוחדת, לא עוד מנת בשר או סטייק.... מנה מעניינת בהכנה מדוייקת. פנטסטי !!! למרות שאנחנו מחיפה - לשם נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 5 ביקורות
אוכל תענוג, שירות לא משהו
4.0
25/10/14

אכלנו בשישי בערב. המקום מקסים, כל המנות היו מצווינות עד נפלאות וגם האוירה רומנטית. חבל רק שהשירות בינוני ומטה. המארחת חמוצה, המלצרית סבירה בגישה אבל לא מבינה לא במנות של המסעדה ולא... באוכל בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז מבקר מתחיל
אוכל סביר שרות בתחתית
2.8
26/09/14

הגענו ביום 25/9/14 בערב אשתי אני והילדים. המלצרית ניגשה ושאלנו אותה אם יש ארוחת ילדים אמרה שיש שניצלונים - שאלנו אותה מדוע זה לא מופיע בתפריט אמרה שהיא לא יודעת אבל באחריות יש. הזמנו... לראשונות חציל בטחינה ופונקציה ולעיקריות סלט בטטה, קבב, המבורגר ושניצלונים. הפונקציה הגיעה עם מטבלים טעימים את החציל לא קיבלנו. לאחר מספר דקות קיבלנו את העיקריות מלבד הקבב. בני המשפחה החלו לאכול ולאחר כמה דקות שאלתי את המלצרית מה קורה עם הקבב. אמרה שתברר אך לא טרחה לחזור. חלפו עוד 10 דקות ובני משפחתי סיימו לאכול. ביקשתי מהמלצרית שתבטל מאחר ובאתי לאכול ולהנות ולא לאכול לבד לאחר שכולם סיימו. לתדהמתי אמרה שהיא עכשו תברר מה קורה עם המנה. למען ההגינות אציין כי לאחר עוד 15 שעה הוציאה את המנה ואמרה כי לא אחוייב עליה. ביקשנו חשבון ולהפתעתי כן חו ייבנו הקבב והחציל בלעדי שלא קיבלנו. לקח עו 20 דקות לתקן את החשבון. השארתי טיפ של 50 ש״ח מאחר ואיני נוהג ״להעניש״ מלצריות על חוסר שירות על חשבון של 260 ש״ח ויצאתי מאוכזב. אקווה כי בעלי המקום יפנימו כי לקחים וכן אציין כי לא היה לחץ והמסעדה לא היתה מלאה ונראה היה כי חסר אחראי משמרת שינהל את המקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
עונג של ארוחה - תמונה
עונג של ארוחה מבקר מתחיל
עונג של ארוחה
5.0
20/09/14

אמש יום שישי היינו במסעדת מלה ביסטרו בעין כרם. היה מדהים מהשירות המפנק והאיכפתי ,ועד לכל מנה שאכלנו,קרפצו מוגש תאווה לעיניים ולחיך ,סטיק פילה אלוהי ,דג דניס בחמאה ,פשוט תענוג וקרם ברולה... לקינוח אחד הטובים שאכלתי ,רצינו להודות לכם על ערב טעים עם אוירה נהדרת אין ספק שנחזור.ואנחנו מתל אביב תודה מיכל ובעלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה