נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
ארוחת בוקר מעולה
4.8
23/04/12

ביום ששי האחרון ביקרנו במקום לראשונה. העיצוב יפהפה, והמלצרים אדיבים, אבל הכבוד האמיתי מגיע לאוכל: הזמנו ארוחת בוקר זוגית, והיה מ-ע-ו-ל-ה. הרבה יותר מה"סטנדרט" הירושלמי. לסלט היווני היה... טעם גן עדן, המטבלים מעולים, הגבינות מדהימות (כולל זו שבסלט היווני), ואפילו הלחם נזלל עד תומו (בחרנו בו ולא בפוקצ'ה, אבל שמענו שגם היא מצוינת). כדי לשמור על המתח, לא נגלה ממה עשויה המרקחת המעולה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Ilana Cohen Farhan
Ilana Cohen Farhan
04/05/2012
כל מילה נכונה
Yuval - תמונה
Yuval 19 ביקורות
הפתעה מאד נעימה בעין-כרם
4.5
22/04/12

שמחנו לגלות במקרה את המסעדה הזו במרכז עין כרם. ביקור ראשון, אבל קנו אותנו. מנה של קוקי סאן ז'אק ושרימפ, ומנה של חזה עוף בדבש עיראקי, שתיהן "נמסות בפה" וטעימות להפליא. תוספת של לחם... מתובל הובאה בלי שביקשנו. קינוח - קרם ברולה, הקינוח הקבוע הזוגי שלנו, אבל הפעם "קומתיים", עם הפרדה של בצק עלים מקורמל באמצע. התלהבנו. השירות היה אדיב מבלי להטריד, ומהיר למרות שהמקום היה מלא כשהגענו. המחירים - סבירים מאד. נראה לי שעוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagar Naharry Haimi - תמונה
Hagar Naharry Haimi מבקר מתחיל
מלה ביסטרו בר
4.5
02/04/12

כמי שמכירים את האחות הקטנה והוותיקה - המלה בר, ידענו שמכאן יש רק לאן לצמוח... אין ספק שאנו חוזרים שוב. המקום מקסים והאווירה אינטימית. האוכל נעשה מחומרים טריים,איכותיים(כמובן הורגש בכל... ביס וביס)והוגש בצורה מרשימה ומוקפדת. השירות היה אדיב ונעים. אמרתי כבר שאנחנו חוזרים???

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילנית וגדעון - תמונה
אילנית וגדעון 3 ביקורות
האחות המוצלחת מבית היוצר של מלה בר
5.0
01/04/12

לאחר שנים של ישיבה חוזרת ומהנה במלה בר, ניסינו את אחותה - מלה ביסטרו. המקום פשוט מקסים!! האוכל נפלא, השירות טוב מאוד, המחירים סבירים - נמשיך לשבת גם במלה בר וגם במלה ביסטרו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Ilana Cohen Farhan
Ilana Cohen Farhan
04/05/2012
גם אנחנו
Elisa van den Hoeven - תמונה
Elisa van den Hoeven מבקר מתחיל
שינוי מרענן בעין כרם
4.8
21/02/12

מקום נעים , אוירה טובה , שירות 10 והכי חשוב - האוכל !!! מקום שכיף לחזור אליו. ולמה לא לפרגן אם נהנים ! אז זה מה שעשיתי .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Smadar Belaish Belilty - תמונה
Smadar Belaish Belilty 2 ביקורות
מקום פשוט מעולה
4.8
16/02/12

היינו במקום כבר 3 פעמים ואנו חוזרים שוב גם היום! אוכל משובח, טרי מחומרי גלם איכותיים, שירות אדיב, המלצרית קלעה בהמלצתה לטעם של כל אחד מאתנו, אווירה נעימה וקינוחים נפלאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה מבקר מתחיל
תודה לחווייה קולינרית מדהימה
4.5
13/02/12

בעקבות המלצה שקיבלנו, בחרנו לחגוג את יום הולדתי במסעדת מלה ביסטרו. מהר מאוד הבנו כי הבחירה פשוט מצויינת. מנות ראשונות יצאו בזריזות והתענגנו ממטעמי הקרפצ'יו, פוקצ'ה, מטבלים ומרק ארטישוק... ירושלמי מוקרם (פשוט נפלא). מנות עיקריות: דג דניס בתנור, ספריבס טלה, שקדי עגל, פשוט נהנינו מכל ביס; מזמן לא אכלנו אוכל ברמה כה גבוהה. מוזיקת הרקע נעימה, השירות לעילא ולעילא. בקיצור - מומלץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאלה פיקסלר אלון - תמונה
אריאלה פיקסלר אלון 2 ביקורות
מסעדה מעולה !
5.0
29/01/12

אכלתי מספר פעמים במסעדה ובכל פעם התלהבתי מעושר המנות ומגיוונן. ההקפדה היתרה על חומרי הגלם המעולים לצד דרגות עשייה מדויקות , פרזנטציות מושקעות ותיבול נכון הפכו כל ארוחה לחוויה. מחיר... המנות שווה לכל כיס , וזה יחד עם האווירה במקום יוצרים קן חמים ואינטימי. לקחתי פעמיים משלוח והכל הוכן ונארז בהקפדה יתרה. יופי של מקום. מומלץ !!

עוד פרטים
הוספת תגובה