נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

Azousab - תמונה
Azousab מבקר מתחיל
אוכל טעים מאוד והאווירה קסומה ונעימה
5.0
28/04/13

יצאנו עם זוג חברים מצרפת לעין כרם הקסומה ואכלנו במלה ביסטרו. מזמן לא אכלנו אוכל מגוון וכל כך טעים. נהינינו מכל המנות ומכל הטעמים הנפלאים. האוכל ברמה ובמחיר סביר מאוד. החברים מצרפת גם... התפאלו מטיב האוכל! אני ממש ממליצה בחום על המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלילה - תמונה
גלילה 2 ביקורות
היה אחל'ה אמיתי
4.8
28/04/13

עמדנו להיות שבוע קודם במסעדה שנהגנו ללכת אליה בת"א אבל בבדיקה במחשב נמצא כי יש שינוי לרעה במנות שם ובמחירים ולכן החלטנו לחפש מסעדה בירושלים...ובאקראי הגענו למלה ביסטרו וקריאת חוות הדעת... חזקה אותנו שיש סיכוי שעשינו החלטה נכונה ואכן אחרי הביקור ביום שישי האחרון נהנינו מאד מאד מאד הן מהאוכל בשפע, המנות הגדולות, האיכות המעולה של הכל וכמובן השירות. המקום אינטימי ונעים ויש בו הכל. בקיצור אנחנו בטוח נחזור לשם שוב ושוב...ואיזה כיף שיש לאן ללכת ביום שישי בירושלים....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon - תמונה
Sharon מבקר מתחיל
פינוק קולינרי
4.0
26/04/13

שורה תחתונה: מעולה.. ומומלץ. הירקות הממולאים באורז ובשר כבש .. ללקק ת'אצבאות. האנטריקוט ביין.. חבל על הזמן.. בנוסף פינקואותנו על חשבון הבית בפוקצ'ה וקינוח - קרם בורלה כפול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל מבקר מתחיל
חגיגת יום נישואין מושלמת!
5.0
17/03/13

לפני כשבועיים חגגנו בעלי ואני את יום הנישואין שלנו במלה ביסטרו, בעקבות המלצה חמה מחבר ואכן ההמלצה השתלמה. האוכל היה מצוין. כל מנה בפני עצמה היתה חגיגה. המקום אינו גדול אך משרה אווירה... אינטימית בדיוק עבור המאורע. השירות מזמין, חברותי ומקצועי. פינקו אותנו מעל ומעבר ואין ספק כי נשוב לשם שוב. ממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
נעים וטעים בעין כרם
4.5
10/03/13

נתחיל מהסוף- תגיעו. האוכל טוב מאד, השירות מחיוך ובלתי פורמלי. וכמו בפרסומת- כל הזמן רק מפנקים, מפנקים. מעבר לראשותות שהזמנו תגברו אותנו בסלט ארטישוק קטן על טוסטונים (שדוקא היה קצת מינזי... מידיי, אבל הכוונה מקסימה). הראשונות (ריזוטו וקרפציו מלוקוס) טובות מאד. העיקריות (מוסר על הגריל, מהמם!!! ולצעות כבש- טובות, אבל אכלתי טובות מהן) באו בזמן. בגלל שהיין התעכב זכינו בקינוח ממש טוב על חשבון הבית. ה"נזק"- 2 ראשונות, 2 עיקריות ויין- כ-400 ש"ח. רק חבל שקצת צפוף, ביחוד בשולחן הפינתי בו ישבנו. שווה להגיע בעיקר אם אתם בסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון 2 ביקורות
הנאה צרופה
5.0
23/02/13

מסעה טעימה בטירוף רומנטית בהחלט חוויה. אכלנו למנה ראשונה פוקצה וקרפציו פילה שהיה מעולה. בנוסף לקחנו את מנת פתיחה הספיישל שהיתה הדבר הכי טעים שאכלנו-פטרית פורטבלו ומעליה פילה ומעל כבד... אווז-חלום. עיקרית אכלנו אנריקוט עם פירה מעולה בעשבי תיבול שהרגיש כאילו הכינו אותו הרגע ולקינוח קרם ברולה מעולה(דבר שאני לא הכי אוהבת ושם היה פשוט נהדר). תודה רבה לכם בהחלט מסעדת שף ברמה גבוהה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 13 ביקורות
עסקה טובה למטיל בירושלים
4.0
17/02/13

היינו אתמול במסעדה לאחר שטיילנו באזור וזה היה סיום מענג לטיול חורפי, מאוד נהנינו מהאוכל ומהמקום. אפשר לאכול בנייחותא ללא רעש רקע וכשממול הסימטה והשער של מנזר יוחנן בהרים. נציין את הקבב... על הלאפה שהיה מעולה, פרגית עם אורז פרא , סלט ירקות קצוץ דק מתובל וטרי מנה נדיבה ומרעננת וכן רביולי בשמנת ופטריות שעליו אומר שהיה קצת קשה אבל בסדר. הקרם ברולה ושוקולד שכבות היו מצויינים. הבירה טובה אבל היין הגיע באיחור והיה צריך לחזור ולבקש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 3 ביקורות
ארוחת וולנטיין מושלמת
4.0
17/02/13

שף מעולה, הינו הציר המרכזי של מסעדה טובה עם טעם של עוד. ביקרנו ב12.9.2012 וחזרנו שוב ליום האהבה של וולנטיין ב-14.2.2013. היה תפריט מפואר ועיצוב משגע והיה גם וורד אדום על כול שולחן.... המוסיקה הייתה נעימה. טעמנו מהכבד הקצוץ ומהירקות המומלאים בפתיחה ואחר כך מהעוף הכפרי הטעים וקינחנו במעדן עם הריקוטה וכדור הגלידה. אין ספק שנחזור שוב ונעלה את ירושלים על ראש שמחתנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit  - תמונה
Ronit מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
16/02/13

הזמנו שישי בערב הגענו שני זוגות רעבים , הזמנו 4 מנת ראשונות , קיבלנו עוד שלוש מנות על חשבון הבית - מרק ארטישוק ירושלמי סוף הדרך , ריזוטו פטריות ראוי לציון , סביצה לוקוס מצויין ,... ועוד מנות עיקריות מעולות , גם טעימות וגם גדולות פרגית בדבש , הגעו 3 חתיכות שלא יכולנו לסיים למרות שהיו רכות וטעימות מאד( לתשומת השף יותר מידי יכול לגרוע:) כבד ופטריות על מצע פירה - מנה ענקית טעימה ויפה למראה סקלופ ושרימפס , מנה של 3 כוכבי משליין , לא נשאר טיפה רוטב בצלחת , כי היה כל כך טעים. ולסיום אנטריקוט ברוטב יין , עשוי במידה המדויקת , חגיגה לחך והמחירים מצחיקים (למרות שלא תואמים את הכתוב באתר) , 1/2 ממה שהיו גובים במסעדה פלצנית בתל אביב לסיום היה מעולה , נחזור בקרוב למרות המרחק , מקווה שתשמרו על הרמה , תודה לשף ומלצרים ולמארחת

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירינה - תמונה
אירינה 12 ביקורות
ארוחת בוקר מצוינת!
5.0
09/02/13

הגענו למסעדה ביום שישי ב-12:30 אחרי שבכמה מסעדות אחרות לא הסכימו להגיש ארוחת בוקר (מה הקטע? יום שישי קמים מאוחר...). בכל מקרה קיבלנו את ארוחת הבוקר הכי טובה שאכלנו בזמן האחרון ואולי... בכלל. הביצים מגיעות במחבת לוהט, פוקצ'ה שרק יצאה מהתנור, ממרחים מצוינים, גבינות טובות ומה לא. השירות מצוין והמחיר ממש סביר בהתחשב בתמורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה