נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!
4.8
20/09/13

חיפשתי מקום יפה לחגוג את יום ההולדת של אחותי ועין כרם מקום מאוד אהוב עליה בגלל האווירה הכפרית הרומנתית והקסומה והיות ורציתי שהיא תהנה, בחרתי במסעדת "מלה ביסטרו" שהיא מסעדה מאוד רומנתית... וקסומה. "מלה ביסטרו" הייתה בדיוק מה שרציתי עבורה עם נברשת קסומה ופרחים יפהפיים באמצע השולחן. האוכל היה מעולה (טעמתי את רוב האוכל שהזמינו חברי ואהבתי מעוד את סלט הבטטות שאני הזמנתי) והארוח למופת וכולנו נהנו מאוד! הייתי מציעה את המסעדה הזו לכל חברי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 2 ביקורות
איך לא גילינו את המקום הזה עד עכשיו?
4.5
17/09/13

האוכל היה מצוין, הכל היה טעים מאוד ועשוי היטב, המנות היו נדיבות והמחיר סביר מאוד. השרות היה קצת לא עקבי, למרות שכתוב שהמסעדה ללא עישון בחוץ או בפנים הרבה אנשים כולל עובדים עישנו בחוץ,... אמרנו למלצרית שאנחנו רוצים לעבור פנימה אז היא העריה למעשנים אך לא העבירה אותנו, כשראינו שעדיין מעשנים, עברנו פנימה בעצמנו. בפנים קיבל אותנו מלצר אחר וקיבלנו שרות מעולה ולכן נשארנו עם טעם טוב. בהחלט נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 11 ביקורות
חוויה מצוינת
4.8
15/09/13

חגגנו יום נישואין במלה ביסטרו, הזמנו דג דניס שהיה מצויין, עשוי טוב והגיע עם פירה טעים מאד. השרימפס גם משובח, וגם המזטים. לכבוד יום הנישואין פינקו אותנו בקינוח שווה. שירות מהיר ואדיב... מאד. מחיר סביר ביותר. בקיצור, חוויה קולינרית מעולה, אוירה רומנטית ושירות מצויין השאירו רצון לחזור בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוז - תמונה
עוז 3 ביקורות
חווייה מומלצת ביותר
4.8
17/08/13

הגענו לארוחת צהריים מאוחרת - זוג עם 2 ילדים. שורה תחתונה - היה נפלא: האוכל, האוירה, השירות, המקום וגם המחיר היה מאוד סביר. לגבי השירות - לא של מסעדת גורמה אמנם, אבל כשביקשנו קנקן מיים... וזה אחר מעט להגיע, פינקו אותנו בניוקי מהמם. 310 ₪ לפני טיפ, ל 4 מנות עקריות ושתייה קלה זה בהחלט מחיר נמוך בהשוואה למנות - מנת קבב טלה עם עגבניות ובצלים על מצע טחינה וחצילים, כבדי עוף ביין עם בצלים ופטריות ושתי מנות ילדים של המבורגר עם צ׳פס. עוז צימרמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tsuri - תמונה
Tsuri מבקר מתחיל
נהדר
4.8
12/08/13

היינו ביום שישי בצהריים וחזרנו שוב בשבת בצהריים. אוכל משובח , כל מנה טעימה בעלת אופי משל עצמה והסטייק הוא גולת הכותרת. שירות אדיב ומהיר ומחירים סבירים. בטוח נחזור שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar מבקר מתחיל
קולינריה בשיאה!
5.0
03/08/13

מקום יחסית חדש, מודה שלא שמעתי עליו הרבה, אבל ממי שכן שמעתי.. פירגנו להם מאוד. אז הלכתי עם משפחתי לבדוק את השטח... והתרשמנו מאוד. ראשית, הזמנו מקום מראש, כשהגענו המקום היה שמור לנו... והתיישבו בזמן (דבר שהוא לכאורה טריביאלי.. אך לא כך הדברים תמיד). הזמנו מגוון רחב מנות, שכל אחת מהן עמדה בציפיות.. עשירות בטעמים, גדולות אף מעבר למידה וטריות! כמו כן.. יחד עם האווירה הפסטורלית והנעימה של עין כרם.. גם כך המסעדה השרתה אווירה נעימה מאוד, רגועה עם יחס אדיב. מחירים נוחים לכל כיס... אני אמליץ על כך בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoav - תמונה
yoav מבקר מתחיל
לפי התגובות פה חשבתי שזה אחת המסעדות הטובות.....
3.0
02/08/13

הרבה זמן לא היינו בירושלים חשבנו לנסות מסעדה חדשה נכנסנו דרך רסט וזה היה המסעדה הראשונה בדירוג ולפי ההמלצות חשבנו שזה מסעדה ממש טובה בפועל שהגענו מסעדה נעימה ויפה אבל רחוק מכל הביקורות... שנכתבו פה למרות שלא היה הרבה אנשים לקח לאוכל הרבה זמן האוכל חלק הגיע קר ונאלצנו להחזיר לא היה כל כך נקי המקום והמנהל משמרת משרה שם אווירה לא כלכך טובה בסך הכל היה נחמד אבל רחוק מאוד ממה שרושמים פה זה גורם לי לחשוב שלא כל הביקורות אמינות פה......בסך הכל בפעם הבאה ננסה מקומות אחרים זה לא גרם לנו לרצות לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
4.3
23/07/13

הגענו לחגוג יום הולדת לבת , נהנינו מאוד מהשרות האוכל הנפלא . כל המנות היו טובות וכן נהנינו מפינוק .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת מבקר מתחיל
מסעדת MALA BISTRO
4.5
23/07/13

הגענו למסעדה לחגוג יום נישואים. האוירה היתה נעימה מאוד, האוכל היה טעים, והשירות היה מצוין. לכבוד המאורע פינקו אותנו במנה ראשונה על חשבון הבית. אנחנו בהחלט נחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nettam - תמונה
nettam מבקר מתחיל
פשוט מעולה!
5.0
16/07/13

הלכתי למסעדה הזו בזכות ההמלצות פה וגם אז הייתי סקפטית. לקחתי למסעדה שלי את ההורים שלי ששונאים מסעדות, אף פעם לא מוצאים מה לאכול ושום דבר לא לטעמם. להפתעתי ושמחתי הרבה המנות היו מעולות!... גדולות טעימות ואפילו יפות! הם היו ממש אדיבים ושירותיים והמקום יפה ורומנטי. בקיצור- מאוד מומלץ! אפילו התינוקת שלנו בת השנה אהבה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה