נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

אורי - תמונה
אורי 2 ביקורות
ארוחה טובה אבל רועשת
3.8
23/09/12

בשבת האחרונה אכלנו צהריים במלה ביסטרו בעין כרם, מסעדה יפה בשכונה היפה ביותר בירושלים. הדבר הבולט ביותר מהרגע הראשון היה הרעש במסעדה. ישבנו תחת קשת נאה ושמענו בניגוד לרצוננו כל מילה... שנאמרה ברחבי המסעדה. הרעש היה כל כך נורא ששקלנו לעזוב. לשמחתנו השכנים מסביבנו סיימו ועזבו ומאותו הרגע היה יותר נעים. השירות היה חביב וחייכן אך איטי להחריד. לקח כמעט 50 דקות מרגע שהגענו ועד המנה הראשונה. באמת שלא היתה שום סיבה- המסעדה היתה כמעט ריקה בשעה הזאת. האוכל טעים, מעוצב בקפידה אך לא מפיל מהרגליים. לסיכום- חוויה נעימה אך לא יותר מכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת  - תמונה
יפעת מבקר מתחיל
מקום מעולה!!!!
5.0
20/09/12

הזמנו מקום ליום שישי בשעה 20:00. הגענו למסעדה וקיבלו אותנו בשמחה, השולחן חיכה לנו. האוכל מעולה, הצוות מקסים. שווה להגיע וליהנות. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעיין - תמונה
מעיין מבקר מתחיל
שישי בערב
4.8
08/09/12

התקשרנו בשעה19:00 בערב שישי למסעדת הmala bisteo,ומיד טל הצליחה לסדר לנו שולחן על אף שהמקום היה מלא. לכשהגענו השולחן חיכה לנו ולא להפף. הזמנו 4 מנות ראשונות מצוינות, קרפציו בקר, שרימפס,... חציל, וכמובן הפוקצ'ה המפורסמת. כהכל היה בטוב טעם, ברוחב לב. אוכל מצויין, שירות וחיוך! וזה עוד לפני המנות העיקריות. פשוט שאפו לשף אלי מזרחי. כל מי שרוצה לשבת ולהתענג מוזמן לפקוד את המקום המדהים,האוכל והאנשים. תודה רבה לכולם ובמיוחד לטל כהן

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 4 ביקורות
חוויה קולינארית טובה
4.8
22/08/12

סעדנו במסעדה שישה נפשות, האווירה מאד נעימה. המקום יפה ומעוצב באווירת הסביבה של עין כרם, בית ערבי ישן ששופץ. השירות היה אדיב. האוכל היה מעולה. הזמנתי את הסלט בטטה שהוא טעים להפליא... וההמבורגר שהיה גם מעולה. כמו כן הוזמנו בשולחן מנות רבות אחרות וכולם נהנו מהאוכל. חוויה קולינארית מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimon Bar-am - תמונה
Shimon Bar-am 2 ביקורות
מסעדה מעולה!
5.0
22/08/12

מסעדה מעולה!! האוכל מצוין, מטבח פנטסטי. ממליץ על המנה של נתח הקצבים ומנת הניוקי, פשוט מעולה. אחרי הרבה שנים שלא הגעתי למסעדה (בשמה הקודם) בחרתי לנסות שוב ומאז לא מפסיק להגיע. ממולץ... בחום. השירות אדיב ביותר והאוכל משאיר טעם של עוד. מחירים שווים לכל נפש. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David Issan - תמונה
David Issan מבקר מתחיל
מסעדה מעולה !!!
4.3
21/08/12

אכלנו ארוחה זוגית אתמול בקומה השנייה של המסעדה. אוויר ואווירה מצויינים, שירות אדיב ונעים ואוכל פשוט מעולה (ההמבורגר הכי טוב שאכלתי בירושלים וגם מנת הניוקי ממולצת החום). אין ספק שאחזור... בקרוב שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal levi - תמונה
eyal levi מבקר מתחיל
לא ממליץ בכלל
2.0
18/08/12

הינו במסעדה 5 אנשים אנחנו אוכלים הרבה במסעדות ואני לא זוכר חוויה כזו שלילית אני אף פעם לא רשמתי ביקורת אבל היינו בעין כרם חיפשנו מקום לשבת זה המקום היחיד שהיה מקום (עכשיו אני מבין למה)... השירות היה איטי ומלצרים לא יודעים מה יש בתפריט לא יודעים להסביר על המנות אין להם מושג מה הולך שם כיאלו אספו אותם מהרחוב לעבוד באותו יום טוב מילא זה אבל האוכל בכלל לא מתואר בתפריט אנחנו היינו יושבים הרבה במסעדה של השף של המקום יש לו מסעדה במודיעין והיא ממש טובה אני לא מאמין שהוא הוציא לנו אוכל כזה הכל היה לא מתובל יבש כאילו הכינו את זה אתמול לזכותם אפשר לומר שמה שהתלוננו עליו החליפו לנו אבל זה היה הרע במיעוטו אני מקווה שהם ישתפרו ויפיקו לקחים המקום בסך בכל יפה ונעים .....אייל לוי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mali Mizrachi - תמונה
Mali Mizrachi מבקר מתחיל
מלה ביסטרו
4.3
15/08/12

לפני יומיים אני ובן זוגי יצאנו לחגוג.. קיבלנו המלצות על המסעדה ואכן הגענו למקום, השירות היה אדיב המחירים שווים לכל נפש, והאוכל ....התענוג ניכר בכל ביס וביס. תודה לכם על אירוח מופלא... ואווירה קסומה. אין ספק שאנחנו חוזרים!!! מלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהובה - תמונה
אהובה מבקר מתחיל
פשוט טעים
4.0
14/08/12

לאחר שנים שלא ביקרתי בירושלים בחרתי לעשות סיור בעין ערם הקסומה.היו שם כל מיני מסעדות שזכרתי מהעבר אבל את המלה ביסטרו לא הכרתי והיום זכיתי להכרות נעימה. מקום טוב עם אוכל טוב ואוירה... נעימה. לא מתחנחן מדי לא צועק, לא מתרברב - פשוט טעים! הזמנתי בראשונות שרימפס וקרפצ'יו שהיו פשוט תענוג. בעקריות הזמנתי דג שהיה פשוט עסיסי עם פירה בטטה שהייתי סקפטית לגביו כי בטטה זה פחות אני אבל היה פשוט עונג נמס לפה. מה אני אגיד - הארוחה הזו סיימה טיול מדהים בירושלים ובעין כרם. אני ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלונה  - תמונה
אלונה מבקר מתחיל
מתיימרים להיות מסעדת שף
2.0
12/08/12

אני חייבת לציין שקראתי את הביקורות פה חשבתי שאני מגיעה לסעוד באיזה מסעדת גורמה לא תיארתי שאני אתקל בכזה שירות חובבני כולם לחוצים הכל נראה מאולתר חיכינו אולי 50 דקות בין מנה למנה... והמסעדה הייתה כמעט ריקה אנחנו אוכלים הרבה בעיו כרם לא נראה שנחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה