נגישות
נגישות

מלה ביסטרו - Mala Bistro ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על מלה ביסטרו

Yarden - תמונה
Yarden מבקר מתחיל
חווה בלתי נשכחת!!
5.0
11/07/13

אני חייב לציין את המסעדה הזו לטובה לדעתי זהו המקום הנכון לקחת את המשפחה/חברים וכל מי שאתם מכירים. כל מנה מושקעת ונראה כי יש שף מוצלח מאוד שיודע מה לעשות. המנות מגיעות מהר ובזמן קיבלנו... 2 פינוקים על הבית וזה היה נהדר והמחיר סביר מאוד ביחס לכמות ולאיכות. השירות מצויין נראה כי המלצרים והצוות מסודר ויודע את העבודה! יחד עם אווירה קסומה בשכונת עין כרם המדהימה נוצרת חוויה ששווה ביקור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
אם כבר באים לירושלים ואתם רעבים...
4.0
09/07/13

אז חייבים לעבור פה, האוכל נהדר, שירות סביר (לא איטי אבל גם לא מהיר) ואדיב. המנות עשויות היטב והבשר בדיוק במידה. ראיתי ביקורות קודמות על הניקיון ואני חייב לציין שאכן היתה בעיה עם זה,... הכסאות והרצפה לא היו ממש נקיים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברק - תמונה
ברק 2 ביקורות
כן אבל....
2.8
06/07/13

בסה"כ היה בסדר. השירות היה אדיב. האוכל היה לא רע בכלל והמחיר לאדם לא היה בשמים (למרות שגם לא היה בדיוק צנוע...). אז למה אבל? כי היה קשה לקבל מענה מהמסעדה כשרצינו לעדכן שאנחנו צפויים... לאחר. כי כשכבר הגענו - למרות שההזמנה התבצעה יומיים מראש - לא היה שולחן זמין ונח לישיבה אלא שולחן פינתי שאילץ ארבעה מבוגרים להידחס בין שולחן קבוצתי (של סועדים אחרים) לבין הקיר. כי כשהועברנו, לבקשתנו, לשולחן חליפי, שכחו המלצרים להעביר את הצלחות הקטנות לשולחן החלופי, עניין שהיה קצת מביך כשהגיעו המנות הראשונות אבל לא היה לנו איך לאכול אותן... כי רמת ההקפדה על הניקיון של סביבת הסעודה, פינוי, ניגוב, קיסמים... כל דבר דרש תזכורת וגם השירותים לא היו בדיוק נקיים. לזכותם של המלצרים ייאמר כי היו מאד אדיבים וייצוגיים אבל לא ממש מקצועיים ומלצרות, כמה שמוזר להגיד את זה על העובדים בתחום בישראל, זה מקצוע. הישיבה בצמוד לחלון בשעות הצהריים מייצרת אפקט חממה ומבשלת את הסועדים - עניין שכדאי לציין בפני הלקוחות בטרם ישיבה. הפוקצ'ה הייתה טובה מאד, המטבלים קצת תעשייתיים ולא מלהיבים. הקרפצ'ו (שהגיע באיחור) היה בסדר... אבל הלחם שבא איתו לא היה ממש קשור וגם הגיע באיחור (אף יותר מהקרפצ'ו!). העיקריות (סלמון, קוקי סאן ג'ק, קבב ועוף כפרי) היו בסדר עד בסדר גמור. ועדיין - ממסעדה עם חוות הדעת הטובות והגבוהות ביותר בירושלים, הציפייה הייתה ליותר. החוויה, פחות משהעידה על רמתה של המסעדה, העידה על המחסור במסעדות טובות באמת בעיר הבירה, המקיימות קורלציה גבוהה בין רמת המחירים, רמת האוכל ורמת השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
KAGLO - תמונה
KAGLO 6 ביקורות
המלצה חמה
4.5
23/06/13

האוכל טעים חבל שהתפריט מצומצם מאד , גם כך חסרו פריטים . לצערנו היה חם מאד והמזגן לא הספיק כלל לחלל המסעדה . מומלץ שמסעדה ברמה כזו תספק מעמד ליין ולא תשים את מיכל הקירור על הרצפה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
avniv - תמונה
avniv מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
17/06/13

ביום שישי בערב עם זוג אורחים מחול ועם הרבה ציפיות הגענו למסעדה סואנת ואוירה של מזללה בשעת צהריים עיסקית . כוסות יין עכורות ומוכתמות, שירותים מלוכלכים. עשה רושם שהמסעדה עמוסה מעל ומעבר... והצוות לא עומד בעומס . המחיר הגבוה לא מוצדק ובהחלט לא ראוי לתמורה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuli - תמונה
Yuli 3 ביקורות
מעולה מעולה מעולה
4.8
16/06/13

מסעדה מדהימה, האוכל טעים ומחמם את הלב, הצוות אדיב! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן 3 ביקורות
מאוד טעים!
4.3
23/05/13

ישבנו שם אתמול שלושה אנשים, והייתה סה"כ חוויה מצויינת. המנות שאכלנו: ירקות ממולאים בבשר טלה ואורז דג ים כבוש -- זה היה קרפצ'יו של מוסר ים מצויין קרפצ'יו פילה בקר עם שמן כמהין (שלא הזמנו... והגיע על חשבון הבית) -- השמן כמהין לא השתלט על המנה והיה מעודן וכייפי רביולי גבינות ברוטב שמנת פטריות -- עשוי כהלכה ומאוד מפנק ועשיר קוקי סן ז'ק ושרימפס ברוטב שמנת ירוקה עם ניוקי -- מנה מאוד כייפית כי גם הניוקיים במרקם טוב וגם הקוקי סן ז'ק אדירים. סה"כ שילמנו 307 שקל, וזה כולל בירה ולימונדה ופוקאצ'ה. לדעתי מחיר ממש סבבה יחסית למה שקיבלנו. בקיצור, נהנינו מאוד. ממליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 15 ביקורות
המיקום הקסום, המסעדה קצת פחות
3.0
21/05/13

הגעתי למקום בעיקבות פגישה שהייתה לי באזור, המקום עצמו מיוחד ופסטורלי, רחוב הומה מסעדות יפות ואותנטיות שמזכירות מה מיוחד בירושלים. הזמנתי ארוחה עיסקית, המבורגר אנטריקוט, הסכו"ם לא היה... הכי נקי, לא היו יותר מדי אנשים שם בשעות הצהריים, נאלצתי לקרוא למלצרית בכל פעם מחדש אם זה להזמנת הארוחה, ואם זה לבירור דבר או שניים בתפריט וכמובן לחשבון. בסה"כ האוכל הגיע די מהר (10 דק'), הסלט בלט באיכות שלו, ההמבורגר עצמו היה מאוד טעים אך בתפריט היה רשום 250 גרם שבפועל קיבלתי חצי מזה, כ 150 גרם וחבל. בסה"כ הארוחה כולל ההמבורגר, צ'יפס, סלט ומשקה קל הגיעה לכ- 70 ש"ח, משביעה אך כל הדברים שציינתי לפני כן פגעו באיכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל 7 ביקורות
מסעדה מעולה
5.0
19/05/13

היינו 8 סועדים ומאוד נהנינו ולא רק בגלל הפוקצה והניוקי על חשבון הבית.האוכל הטעים מאוד טרי והמוקפד.השירות חביב ימקצועי.בקיצור-לא נפלנו באף מנה.מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Viktoria - תמונה
Viktoria 3 ביקורות
תודה רבה רבה
4.8
16/05/13

יום שישי ישבנו במסעדת מלה ביסטרו עם הילדים.האוכל היה מצוין, המנות יפות,טעימות,אשירות(התפוצצנו בסוף) ועם המון תשומת לב.ביקור ראשון, אבל קנו אותנו. מנה של ניוקי "נמסת בפה"לא נשכחת עוף... כפרי פשוט נפלא. קינוח - קרם ברולה, הקינוח הקבוע הזוגי שלנו, אבל הפעם עם הפרדה של בצק עלים מקורמל באמצע ועוד קינוח מגבינת מסקרפונה ... התלהבנו. השירות היה אדיב מבלי להטריד, ומהיר. המחירים - סבירים מאד. נראה לי שעוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה