נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

מורן ומומו - תמונה
מורן ומומו מבקר מתחיל
1.0
29/10/07

גודל הציפיה כגודל האכזבה יחס מאוד מזלזל אוכל סביר. בטוח לא נבקר שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
em1818 - תמונה
em1818 מבקר מתחיל
4.7
27/10/07

היינו ונהנינו מאוד. מזכיר מאוד את ברצלונה באוירה ובאוכל. אחלה מנות, אחלה שירות. אנחנו היינו על הבר והשירות היה מצוין (גם לא עישנו אז בכלל היה תענוג). בקיצור מומלץ.ציון 10

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 2 ביקורות
2.0
20/10/07

שורה תחתונה-מקום לא נעים. הושיבו אותנו 2 מטרים מתחת לרמקול רועש שניטרל כל אפשרות לשיח רעים סביב השולחן.האקוסטיקה הנוראית במבנה רק החריפה את המצב. היינו עסוקים כל הערב בהשתדלות אצל... אחראית המשמרת(סטודנטית למשפטים?) שינמיכו מעט,ממש מעט, את עוצמת הרמקול אך זו בארוגנטיות - " זו מדיניות המקום ואין אפשרות לשנותה" . חבל. קילקלו לשולחן של 7 את השמחה.אולי הבעלים סברו שהשם 'מירו' קשור למילה למרר?.למרר לאורחים את השהות. הפרופסור שביננו טען כי לא הגיוני שאין פוטנציומטר לשליטה פרטנית על כל רמקול. כנראה שאין. תשאלו אותי איך היה האוכל ? - רועש. 'שלום' ולא להתראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת מבקר מתחיל
4.3
17/10/07

נתחיל ב: היה מעולה! אם זה האוכל, האוירה או השירות אין ספק שנהננו. הפטריות הממולאות-גן עדן! פילה הבקר בריבת בצל-מעולה! מבחר הקינוחים אולי לא בשמיים ...יש מה לשפר.אבל המליצו לנו על יין... מעולה. אין ספק שמדובר בתענוג לא זול, המנות פשוט מצטברות להן והמחיר מטפס אבל בסה"כ היה שווה את זה....אחזור לשם בוודאות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
16/10/07

טפאו זו דוגמא למסעדה עם אוכל מדהים אבל אווירה, שירות ומחירים לא מפתים בכלל. כשהגענו קיבלו את פנינו בחמיצות יתר, כאילו עושים לנו טובה. לאחר מכן הציעו לנו לשבת "או בחלל מעשנים או על הבר".... לפי משפט זה, הסקנו שעל הבר פירושו איזור ללא עישון. כאשר הגענו המלצרית התעקשה להושיב אותנו ליד זוג מעשנים, למרות שהיו הרבה מקומות אחרים פנויים על הבר. בקיצור, לא משנה איפה יושיבו אותכם, אתם עשויים לקבל עשן בפרצוף. זו פשוט חוצפה, שלא לדבר על עבירה על חוק נגד עישון במקומות ציבוריים. התפריט היה כתוב בספרדית עם מונחים רבים שלא הבנו. כאשר שאלנו את המלצרית לגבי המנות, היא התיחסה אלינו בזלזול. גם הזמנו מים שלא הגיעו. ולא קיבלנו מגבונים לחים לשולחן, כמו כל מי שישב בשולחן לידינו. המנות עצמן קטנות ביותר ויקרות מאוד ביחס לגודלן. כדי לצאת מהמסעדה מלאים צריך לאכול לפחות 5 מנות. השיטה הכי טובה היא לקחת ארבע מנות ולהזמין גם לחם. בשיטה הזו, אתם טועמים משהו טעים ואז ממלאים עצמכם עם לחם כדי לא לחזור רעבים הביתה. היתרון היחידי הוא הטעם. אין ספק שהאוכל היה מדהים. גם הקוקטיילים עשויים מצויין. אבל זה לא שווה את היחס המשפיל ואת המחיר המופקע על מנות קטנות במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/10/07

חגגתי אתמול עם בן זוגי את יום ההולדת שלי, שמענו מחברים על המקום ורצינו לנסות, למרות ההמלצות הלא כל כך מחמיאות כאן באתר החלטנו ללכת בכל זאת... לשמחתינו הרבה גילינו שהתגובות ממש לא... מוצדקות. האוכל היה מצויין המלצרית המליצה לנו על מנות פשוט מעולות! היא הייתה חייכנית, סבלנית היה פשוט ת-ע-נ-ו-ג!!! אחת המסעדות היותר מוצלחות שיצא לנו להיות בהן (ואנחנו יוצאים הרבה) בטוח שנחזור שוב ולא רק בימי הולדת!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/10/07

אוכל מוקפד ומשובח מנות טפס מעולות שווה לבקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
01/10/07

שני אנשים,הארוחה ב-20 דקות נגמרה,מנות קטנטנות שלא נגיד מיזעריות,מחיר לאומת זאת יקר ולא מי יודע טעים . לא חוזר אפילו בחינם!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
27/09/07

אחת המסעדות, אם לא הכי טובה בתחום שלה (כמובן כולל ספרד). כל מנה מוקפדת עד לפרטי הקטנים - פשוט תענוג צרוף, ממש אומנות. יחסית לאיכות המנות והטעם, המחיר סביר ביותר. אנחנו מבקרים שם לפחות... פעם בשבועיים. מומלץ ביותר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronyh - תמונה
ronyh 42 ביקורות
4.3
27/09/07

מנות קטנות בעלות טעמים משכרים. המסעדה הזו מעניקה חוויה קולינארית מגוונת מאוד. השירות מקצועי ביותר, והאווירה נעימה. "פרט" קטן הפוגע בשלמות הוא העישון במסעדה שבגלל המבנה שלה הופך בפועל את... כולה לאזור מעשנים. התמורה לכסף טובה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה