נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/04/08

למרות הביקורות באתר החלטנו אני ואשתי לנסות. ישבנו על הבר והיה פשוט מעולה. השירות מקצועי והמנות תוזמנו היטב. המנות היו מעולות (פאיה) חוץ מהטורטיה שהיתה משעממת. יקר אבל שווה - ממליץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/03/08

למרות החששות עקב ביקורות לא טובות באתר החלטנו לחגוג יומולדת בטפאו. לשמחתנו גילינו שירות נעים, מסביר פנים, מהיר ואדיב. המלצרית נתנה לנו תחושה שחשוב לה שנהיה מרוצים. המקום מעוצב יפה... וכייפי, אבל יש קצת בעיה של אקוסטיקה. לא מומלץ לחבורה גדולה ששואפת לנהל שיחה. המנות נבחרו בעצת המלצרית והיו טעימות ומגוונות. נהננו מאוד. נקודת התורפה- הקינוחים. בינוני מינוס. לסיכום- חוויה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/03/08

הגענו במקרה ולא הצטערנו לרגע היה פשוט כיף. הקינוח שבחרנו - מיל פיי תפוחים - היה אלוהי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
06/02/08

היינו בטפאו בחמישי שעבר, 4 חברים ולמרות החששות מהביקורות שקראתי באתר - נהננו מאוד!המלצרית הייתה נעימה ולא לוחצת, ידעה להמליץ על הדברים הנכונים ואפילו החזירה קוקטייל שהיה חזק מדי. האוכל... היה אמנם במנות קטנות אבל טעים וערב לחיך.היה כיף ונעים ובהחלט נחזור לשם שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
01/02/08

דבר ראשון, המקום לטעמי מעוצב בצורה מדהימה, החלל הגדול באמת תורם לתחושת האי-צפיפות וגם שהמסעדה הייתה מלאה הייתה תחושה מאד נינוחה של שקט. האוכל, היה נחמד מאד, חלק מהמנות מפתיעות, חלק... מדהימות וחלק קצת פחות טובות אבל בסופו של דבר כקבוצה של 6 גברים רעבים ואניני טעם מאד נהנינו ולבטח נחזור ונדע בדיוק מה להזמין בלי טעויות :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.0
28/01/08

הגעתי למקום לארוחת צהריים עסקית עם רעיי לעבודה. הארוחה נפתחה בלחם כפרי עם זיתים, חמאה וממרח גוואקמולי טוב. היה יותר נכון להגיש כמות כפולה מן הממרח לארבעה אנשים. כמו כן עם העיסקית מגיע... גם סלט ירקות ברוטב כתום, שהיה טעים מאד ובעל ניחוח הדרים. אמפנדס הבשר היו טעימים ובעלי מילוי עשיר והגיעו בלווית רוטב פילפל. כבד עוף על מצע פירה היה טעים במיוחד, קריספי בקצוותיו ורך מבפנים. גם הרוטב עימו הוגש הכבד היה טוב. מנת רצועות סינטה עם פרוסות נקניק לבן היתה מיוחדת וטעימה. הרוטב שהיה על בסיס שמן זית ומיץ לימון השתלב יפה עם טעמי הסינטה והנקניק. מנות הפאייה שהזומנו (פאייה עם פרגיות ופאייה צמחוני) היו טובות והורגשו בהם טעמים מעניינים של כוסברה, שום וזעפרן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
22/01/08

טפאו הרצליה זה ממש לא טפאו תל אביב!טפאו הרצליה לא מגיעה לרמה שיש בטפאו תל אביב. הגעתי לטפאו הרצליה עם חבר, כששנינו מכירים את מסעדה אבל את המעולה מתל אביב. הזמנה כמה מנות ואז התחילו... הבעיות. קיבלתי כוס שתייה עם שיערה בפנים.(שטויות קורה,גם אני בענף המסעדות)ביקשתי שיחליפו לי את הכוס כי יש שם שיערה.לאחר מכן, אחת המנות הגיעה קרה(שטויות קורה). בנוסף הזמנו ראפ פרגית עם ירקות,אך הפרגית לא נכחה בראפ(מאוד מבאס לאכול ראפ צימחוני)כשאמרתי למצרית שאין פרגית בראפ כמו שאמור להיות, היא אמרה אין בעיה אני אגיד למנהל,לא קיבלתי שום התיחסות מהמנהל או פתרון לבעיות.כל מה שרציתי זה לקבל ראפ עם פרגית כמו שכתוב בתפריט. נשארתי רעב. היה מבאס להמשיך להזמין עוד מנות מהפחד להמשך הטעויות. כמובן המלצריות לא העבירו את הבעיות למנהל וחבל.אני בטוח שהמנהל היה יודע לפתור את הבעיה. הייתה חוויה לא נעימה, לא נהנתי בכלל,נשארתי רעב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
20/01/08

היינו בשישי בלילה. היה אחלה. אחלה אוכל , אחלה שירות ואחלה אוירה .. בקיצור יופי של מקום! אני ממליץ בחום ועוד נחזור ... :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
tal - תמונה
tal מבקר מתחיל
4.7
06/01/08

אוכל מצויין, שירות מקצועי,נחזור שוב,מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
01/01/08

אני חוזר לעמוד הביקורות הזה בדיוק אחרי שנה. בסילבסטר הקודם שבא קידמנו את שנת 2007 בברכה עשיתי את הטעות הטרגית והזמנתי מקום לי ולזוגתי בטפאו-הרצליה. האכזבה והחוויה הכל כך לא נעימה זכורה... לי עד היום כי מעולם לא הייתי במסעדה כל כך בעייתית , ואני אחד כזה שואכל לפחות פעם בשבוע אם לא יותר. מהביקורות האחרות שיש פה אני גם רואה שכלום לא השתפר ואולי אפילו נהיה בעייתי עוד יותר. בקיצור חברים השירות הזוועתי שאני זכיתי לו בדיוק לפני שנה, האוכל הטפל (זה שבסופו של דבר הגיע לשולחן אחרי 40 דקות), היחס הכולל מצד המלצרים ואחראי המשמרת ובכלל החוויה כולה. זו פעם ראשונה ואחרונה שלא השארתי טיפ למלצרים, הרגשתי כל כך מבוזה מכל המעמד הזה עד שרק לקחנו את הדברים שלנו וברחנו משם כל עוד נפשנו בנו... נ.ב: קשה להאמין שיש קשר כלשהוא למסעדת טפאו בתל אביב, בה אני מבקר בקביעות ונהנה מכל רגע....

עוד פרטים
הוספת תגובה