נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
11 ביקורות
2.4
09/05/07

היינו אתמול כ-20 אנשים בקומה למעלה.הזמנו הרבה אוכל והרבה יין והרבה מהכל. מה שיוצר פירצה לדחיפת מנות מיותרות ע"י המקום (וניסו לעשות זאת כמה פעמים באותו ערב!!!... אולי לא במכוון אבל היינו... צריכים להיות עם האצבע על הדופק לגבי כמות המנות שהוזמנה ומי קיבל מה... סך הכל הכל היה די טעים, הקינוחים נחמדים מאוד, הברסואלה והמנצ'גו מלוחה מידי, החציל הממולא לא טוב, הסביצ'ה מוסר טוב אך לא בא על חציל כמו שכתוב אלא עם שתי פרוסות חציל מאפנות ליד, פורטבלו עם פרמזן לא טוב, הסינטות בכל וריאצייה היו טובות, הקלמארי מטוגן טוב, הג'מבו שרימפס חביב, הפטריות הממולאות והפלפלים עם גבינת העיזים בסדר... חוץ ממלצרית אחת נחמדה כל השאר היו עם פרצוף בקצפה והיו קצת אנטיפטיות ולא נחמדות, המחירים קצת יקרים לכל טפאס...סה"כ המשוואה של כסף תמורת התמורה באוכל יוצא קצת יקר... לא אבוא שוב לערב כזה בגלל התמורה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל וקרן - תמונה
שמואל וקרן 2 ביקורות
3.7
09/05/07

הגענו ארבעה די מאוחר- סביבות 23:00. לא הזמנו מקום כי לא תכננו אבל קיבלו אותנו יפה ותוך רבע שעה ישבנו. האוכל היה ממש טעים, וממש כיף לשבת שם.לצערי, המלצרית ששירתה אותנו לא כל כך יכלה... להמליץ לנו על יין, החסירה לנו מנה שחיכנינו לה בסוף די הרבה (כבר סיימנו את כל האוכל עד שהו הגיע). חוץ מזה, איך מגישים קרפצ'יו בלי לחם? זה בסיסי! אם אני מזמין קרפצ'יו אני צריך להזמין גם לחם? לא הגיוני.לסיכום, כיף לשבת, אחלה אוכל, אבל נראה לי שבפעם הבאה אני אשב בבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/05/07

הגענו שישה אנשים וילד בשבת בצהריים. המסעדה היתה חצי ריקה, מה שלא מנע מהשירות להיות איטי להחריד (ניכר שחסר לפחות מלצר אחד). במסעדת טאפאס, שבנויה על מנות קטנות ו"מהירות" לא צריך לחכות... כמעט חצי שעה עד שהאוכל מגיע לשולחן. הארוחה נמשכה כשעתיים, ולא בגלל שרצינו לקחת את הזמן בכיף (וגם ויתרנו על קינוחים וקפה...). ייתכן שכל זה מאחר והצוות לא רגיל למשפחות עם ילדים, ארוחה לא יכולה להמשך שלוש שעות, עם המתנות ארוכות בין מנות. האוכל בסה"כ טעים ומוקפד והמסעדה יפה, אבל בגלל משך הזמן וגודל המנות (חלקן קטנות מאוד ויקרות מידי) לא יצאנו ממש שבעים...שילמנו 660 ש"ח לפני טיפ עבור 6 סועדים וילד, כולל בקבוק יין וללא קינוחים. לא יקר מידי אבל בפעם הבאה ננסה ככה"נ מקום אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 12 ביקורות
3.7
30/04/07

הגענו יחסית מאוחר, אני ועוד שני חברים (בערך ב-23:00) אבל קיבלו את פנינו בצורה יפה.פעם ראשונה במקום וקיבלנו הסבר נחמד מהמלצר על האופן השונה במסעדה.המנות היו מפתיעות לטובה בטעמם, אפילו... הזיתים היו טעם מנצח בארוחה!טיפ קטן, לפני הזמנת המנות יש לוודא שיש מספיק חתיכות במנה למס' הסועדים, המלצר לא מעדכן אם לא שואלים...יין הבית מצויין ותורם לאווירה הנעימה של הארוחה.רצוי להזמין בין 2-3 מנות לאדם (ע"פ חלוקה סבירה ורעב סביר).סה"כ, הייתי חוזר בהזדמנות אחרת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/04/07

ביקרתי כ-5 פעמים במקום, גם עם בנות זוג שונות. המקום מהמם, הברמנים (גם הבנות ביניהם) עושים מירב המאמצים והתוצאה בהתאם. גם בת זוג מוינה, אוסטריה הביעה מלוא הערתה למשקאות והתרכובת. המוסיקה... המתנגנת ברקע נפלאה. יישר כח. כן ירבו. שמרו על הרמה.נתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
10/03/07

זו הפעם הראשונה שאני מבקרת בסניף בהרצליה ואני חייבת לציין שהוא מוצלח בהרבה מאחיו שברחוב הארבעה. אווירה נעימה יותר, שירות טוב יותר והכי חשוב, מנהל מתנשא הרבה פחות. כאשר מנת השרימפס לא... טעמה לחיכי מייד לקח אותה והורידה מהחשבון. כאשר זה קרה בארבעה המנהל התנשא מעלי וסירב להחזיר את המנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן  - תמונה
מורן 5 ביקורות
4.7
08/02/07

היינו במסעדה עם אורחינו מסין, מאוד בררן בנושא האוכל. כולנו נהנו - מהאווירה, מהמנות, מהכל.המסעדה ממש מיוחדת.מאחלת למסעדה להמשיך באותה הדרך! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/01/07

אין כמו טפאו, ממש אליפות. מי שחושב שטפאו זו מסעדה לא טובה אז שילך ל*******. כל הכבוד. שירות מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/11/06

I had the most amazing time yesterday. A great place an excellent service, perfect size dishes (very tasty ones) , the most wonderful atmosphere... Thank you very much to all the team... for such an exceptionally pleasurable time. Most of my friends know about the place now :) I am gonna make sure we come and enjoy it soon. Thank YouThe Best of Luck

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/11/06

מסעדה שמוקדשת אך ורק לטאפאס. אוכל בן זונה!!! כשיצאת משם הדבר הראשון שיצא לי להגיד שזאת המסעדה הכי מקורית שהייתי בה בחיי (והייתי בהרבה). המחירים סבירים. הזמנו כל מיני סוגי טאפאסים, בינהם... מנה של כרוביות ברוטב אנשובי, התלהבנו מהמנה כל כך שהזמנו אותה עוד שלוש פעמים! חוץ מזה שהשולחן לידנו עשה המון רעש, נהנו מאוד, מקום נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה