נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

מיכאל - תמונה
מיכאל 5 ביקורות
3.3
04/09/07

היינו היום בצהרים 5 איש והזמנו עסקית. אוכל מעולה. השרות לעומת זאת, על הפנים. הוזמנו 4 מנות עסקיות ועסקית טאפאס, כאשר לכל אחת מהמנות מגיע סלט ולחם. סלטים לא הגיעו עד עתה, לחמים הגיעה... למנה אחת, והשאר רק כאשר בקשנו. מים שהוזמנו, נאלצתי לחזור ולבקש 3 פעמים. מלצריות, לא מקצועיות, לא נחמדות, בקיצור- לא במקום הנכון. אם רוצים שנחזור, השירות חייב להשתפר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/08/07

קודם כל האוכל ברמה גבוהה כמו בתל אביב, טעים ומחירים סבירים פרט לשתיות וקינוחים (משקה וקינוח כבר יביאו אתכם ל 80 ש"ח) המקום מאוד יפה ואני חולקת על ביקורות שהתלוננו על עישון, הייתי שם... היום בליל חמישי כשהמקום מפוצץ ולפני כן כשהזמנתי מקום שאלו אם אני רוצה באיזור ללא מעשנים, ישבנו במרכז המסעדה ואפילו עשן לא הרחנו. מאוד נעים לשבת והחיסרון היחיד - הישרות. המלצריות אנטיפטיות לא מחייכות ומעקמות מבט לכל בקשה. חבר'ה - אם אנחנו מבקשים כרובית בלי רוטב ואתם טוענים ש "לא ניתן לעשות את זה" כאשר בשותפכם בת"א מחייכים ואומרים "אין שום בעיה" אז אתם בהחלט טעונים שיפור, אפילו המארח בכניסה היה יותר נחמד מכל המלצריות במקום, אבל הן לא הפחיתו את ההנאה שלנו מהערב אז הכל בסדר. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.7
22/08/07

אוכל מעולה. כל מנה שטעמתי היתה מעולה. הקלמאר'ס, השרימפס בשמן זית ושום, לחם הבית (פיצות קטנות), יין הבית מעולה (יין ספרדי)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/08/07

האוכל מאד טעים, אין משהו אחר להגיד - גם מכיוון שככל הנראה המרכיבים איכותיים וגם כי השימוש בהם הוא גם נכון וגם מיוחד - מה שמביא ליצירה של טעמים לא מוכרים. רק הערה אחת על משהו שהוא אולי... קטנוני אבל הוא מחרפן אותי, והוא מדבר על התפריט, אכלתי גם בהרצליה וגם בתל אביב ובשתי המסעדות מופיעה המנה "פרוסות סינטה נאה". עכשיו חברים - פרוסות זה נקבה רבים, סינטה זה זכר יחד. או שזה פרוסות סינטה נא (כי הסינטה נא ואינו מבושל) או שמדובר בפרוסות סינטה נאות (אם הנאות מתייחס לפרוסות). בשום מקרה לא מדובר בפרוסות סינטה נאה, גם אם זה משחק מילים משעשע. זה פשוט מעצבן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי - תמונה
שירלי 2 ביקורות
1.0
02/08/07

לכל מי שהעישון מפריע לו אסור להתקרב למסעדה זו- אין שום כבוד ללא מעשנים, ישבתי בשולחן עם בחורה בהריון והתחננו בפני מנהל המסעדה שיבקש מהמעשנים להפסיק לעשן על הבר אבל הוא לא רצה לפגוע... ב"חוויה האותנטית" של המקום וטען כי "בספרד אין טאפאס בר שלא מעשנים בו". על החוק נגד עישון במקומות ציבוריים הוא לא שמע וחבל מאוד כי הוא עוד ישמע ובגדול!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/07/07

הייתי בטפאו בשבוע שעבר ונהנתי מאוד. האוכל מצויין שלא נדבר על הקוקטיילים המעניינים והטעימים, השירות היה מצויין, אדיב וחייכני, לא יכולנו לבקש יותר מזה.הקינוחים היו מצויינים והאווירה... נהדרת, אין ספק שאחזור שוב ושוב ואמליץ בחום לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דליה  - תמונה
דליה 2 ביקורות
4.0
14/06/07

המסעדה נחמדה והאוכל טוב אך יש בעיה רצינית של עישון כשהתלוננו קבלנו יחס מזלזל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/06/07

ניסיתי להזמין היום מקום במסעדה למחר בערב, נדהמתי שהבחורה שענתה לטלפון ענתה בחוסר אדיבות משווע, חבל שהקול הראשון שעונה לך לטלפון - במסעדה שאמורה להיות טובה, עונה בכזה חוסר סבלנות, בלי... שמץ של שירותיות ונחמדות. זה לא נורא אם אין מקום במסעדה אבל הדרך, הגישה והיחס הראשוני היו כל כך מבישים - שגם שאין סיכוי שננסה שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/06/07

הקומה למעלה מוצגת כאזור ללא מעשנים למרות שבפועל אין הפרדה בינה לבין שאר המסעדה (והיא מעל הבר בו מעשנים).בנוסף לכך אנשים מעשנים בקומה הזו (כשבא להם) והצוות אינו עושה דבר בנושא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/06/07

היינו אתמול כ 12 איש ומאוד נהננו. האוכל היה מושלם השירות היה מצויין ואפילו מנהל המשמרת הנחמד תמיד שאל לשלמנו פשוט היה כיף, אני מאוד ממליצה ובטח שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה