נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
2 ביקורות
1.7
31/12/07

היגענו ארבעה ולא נהננו מהאוכל שהיה קר.לא טעים.נקווה שיפתחו טאפאס בר אחר.שיהיה טעים.ושיהיה נעים לשבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nati - תמונה
nati 3 ביקורות
1.7
29/12/07

רע. פשוט רע.אין לי הגדרה אחרת.2 זוגות שבאו לחגוג יום הולדת נתקלו בשרות חובבני,מתוך כ - 10 מנות שהוזמנו הגיעו לאחר כ - 10 דקות 3 בלבד.היתר פשוט לא הגיעו... מלצרית לא מקצועית, לא קשובה,... שנעלמת לפרקי זמן ארוכים, שחושבת שהתנחמדות פותרת בעיות שרות קשות. מנות "שנגמרות" בשעה 23.00 ( לחם ?! ),בקיצור לאחר כחצי שעה של התייבשות עגמת נפש וכעס, קמנו, שילמנו והלכנו. מי שרוצה לחסוך מעצמו עגמת נפש שירחק מטאפאו הרצליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
29/12/07

הגענו 2 זוגות ביום שישי לשולחן מוזמן ב-22.30 . המקום לא היה מלא לחלוטין.המלצרית ניסתה "להתנחמד" ולהתחכם מן ההתחלה,התיעצנו עימה על יין הבית הסתבר שהיא חסרת כל הכשרה אך ידעה לומר שלא כדאי... להזמין את יין הבית כי הוא לא מוצלח...(כנראה כי הוא עולה "רק" 90 ש"ח).הזמנו כ - 15 מנות פתיחה,המנות הגיעו באיטיות וחלקן לא הגיעו כלל, הלחם לטענת המלצר אזל ?! (בשעה 23.00 !), והמלצרית ירדה למחתרת.מלצר אחר שהביא חלק מהמנות לא ידע על פרטי שאר ההזמנה.בקיצור יד ימין אינה יודעת את שעושה יד שמאל.ב - 23.15 ראינו שאין תקומה וביקשנו חשבון או אז לפתע הגיעה המלצרית והחלה להתחנחן ברמה ירודה.שילמנו יצאנו עשינו 10 פסיעות נכנסנו "לטיקה" הסמוכה ומאוד נהנינו. נראה שלבעלי ה"טפאו" עלה "שתן" ההצלחה הזמנית לראש,אנחנו כבר לא נחזור לשם וכך נייעץ לכל מכרינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
25/12/07

חברים - אני אוהב אוכל ומבקר בהרבה מסעדות. הרבה זמן לא נתקלתי באוכל כל כך טפל ולא טעים!! אין מילים. פשוט אל תבזבזו את זמנכם ואת הכסף שלכם. קשה להאנין שמישהו מגיע לשם פעם שנייה..מה שכן -... השירות דווקא היה נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 3 ביקורות
1.7
21/12/07

אחת הארוחות שאזכור להרבה זמן, כבר שנים לא אכלתי אוכל כל כך בינוני, משעמם ובאיכות שאפילו מקדונלד היו מתבישים להגיש. היינו שולחן של 11איש חשבון של 1700 ש"ח ואין ספק שאנחנו לשם לא נחזור... לעולם !!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון - תמונה
סיון מבקר מתחיל
4.7
01/12/07

בתור לקוחה שכבר היתה בטפאו כמה פעמים, גם בהרצליה וגם בתל אביב, ידעתי לאן אני מגיעה, למי שמגיע מוכן מראש לקונספט של המסעדה קשה לפספס המנות מדליקות וטעימות ואם יש סבלנות ומשקה טועמים הרבה... מנות. רציתי לשבח את המצלרית המקסימה ששירתה אותנו...אבל לצערי אני לא זוכרת את השם..רק זוכרת שהיא נראתה כמו עדי אשכנזי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
24/11/07

הגענו למקום למסיבת יומולדת של חברה, בהתחלה שנכנסנו ממש התלהבנו מהמקום ומהרעיון. אבל לאחר 15 דקות שאף אחד לא ניגש ביקשתי את התפריט, אחרי כמה ד'ק הזמנתי 2 מנות צמחוניות וסלט ירוק. עברה... חצי שעה ושום דבר לא יצא מהמנות שאני הזמנתי ששאלתי את המלצרית שכבר פינתה את כל שאר השולחן היא אמרה שהיא תלך לשאול ולא חזרה עם תשובה, ששאלתי אחרי רבע שעה אמרו לי שזה כבר יוצא... חיכית 45 ד'ק ושזה הגיע הביאו לי רק מנה אחת ואת הסלט. ביקשתי לבטל את המנה השניה כי כבר שאר החברים היו בקינוחים ואף אחד לא ניגש אליי אפילו לא ראיתי דמות דומיננטית שנראית כמו אחראית משמרת. כל פעם הגיעה מלצרית אחרת לשולחן, היחס היה מזלזל ובתור אחת שעובדת בתחום אני יכולה להגיד בוודאות שככה זה לא צריך להיות! חבל דווקא שנכנסנו ממש אהבתי ויצאנו מאוד מאוכזבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 3 ביקורות
3.7
18/11/07

הגענו ביום שישי בערב. ברקע הייתה מוזיקה נחמדה (טיפ טיפה חזקה מדי, אבל לא ממש מפריעה אז לא הערנו). לאחר כמה מבטים מסביב נלחצנו מהמנות הקטנות והזמנו הרבה - אח"כ התחרטנו. המנות אמנם קטנות... אבל ממלאות ולא צריך יותר מ-2-3 לאדם או 5 לזוג. המחיר בהתאם לגודל המנה, אז זה יוצא סביר והאוכל טעים. בגלל שמדובר בכמה מנות, האוכל כל הזמן זרם לשולחן. המלצרים התבלבלו לפעמים והביאו לנו פעמיים את אותה מנה או מנה שלא הזמנו ומנה אחת גם התעכבה די הרבה זמן. בסך הכל מקום ממש נחמד וכיפי, נחזור מתישהו לנסות עוד מנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה רוטשטיין - תמונה
צביקה רוטשטיין 8 ביקורות
3.3
17/11/07

האוכל מ-ד-ה-י-ם. הייתי כמה פעמים ותמיד האוכל היה סוף הדרך. כל המנות מוקפדות עד הפרט האחרון. בערב שישי האחרון המסעדה היתה מפוצצת אז השירות היה לא משהו אבל קיבלנו פיצוי על המקום על מנה... שיצאה באיחור. ולגבי המחיר - ארוחה מלאה לזוג כולל יין ומנה אחרונה - 220 ש"ח ! אפילו זול. והערה קטנה לגבי קודמי כאן - למתלוננים על מנות קטנות - אלו טאפסים שאמורים להיות קטנה ואיך הן אומרות בשינקין - כאילו דא?

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי 4 ביקורות
1.7
29/10/07

אכלנו לראשונה במסעדה ארוחה עיסקית האחת עיסקית של טאפסים - המנות קטנות מאוד ואינן משביעות,הגיחו לשולחן באתנחתאות ארוכות!! השניה שיפודי פרגיות - כמות הפרגיות עלובה לעומת תוספת התפו"א... שהגיעו בשפע. השירות עייף וחובבני, גם שהערנו על אכזבתינו מן גודל המנות (שיש לציין כי הן טעימות אך מיניאטוריות) נענו בשתיקה?!,התרשמנו כי המנות הינן לנשנוש בלבד, למי שרעב אין מה לחפש שם,יקר ולא מוצדק. אנחנו לאכול לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה