נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9387572 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות באילת

ניין ביץ' 9beach באילת
אילת
מסעדת קונספט
פדרו מסעדת שוק באילת
אילת
מסעדת קונספט
המבשלה באילת
אילת
מסעדת בשרים
מסעדת קאזה לונה - CASA LUNA באילת
הזמן שולחן
פיצה עגבניה באילת
אילת
פיצריה, כשר למהדרין
פסטורי באילת
אילת
מסעדה איטלקית

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על לוויתן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
sigal22l - תמונה
sigal22l מבקר מתחיל
לא מומלץ בלשון מעטה.
1.0
20/03/21

ולא עידכנו שזוהי כבר לא מסעדת שף. הגענו ופגשנו שולחנות מטונפים. התיישבנו והזמנו. אחרי שעה שהאוכל לא היה מוכן ניגשנו לבדוק מה קורה ואמרו 15 דק יהיה מוכן. אחרי 20 דק שוב ניגשנו, המנהל... ניגש למטבח לבדוק מה קורה ואמר שעוד 10 דק או רבע שעה. בינתיים אנחנו רואים שיוצאות מנות למישלוחים ויש בלאגן במטבח ובקבלת ההזמנות. שולחנות מחכים למעלה משעה. היו עוד אורחים שהתייאשו והלכו. גם אנחנו ביקשנו את הכסף חזרה ועזבנו. התקשרנו להזמין מקום ולא עידכנו אותנו שזו כבר לא מסעדת שף. הגענו ופגשנו בבלאגן בחוץ ובשולחנות דביקים ומטונפים. בכל זאת הזמנו דרך האפליקציה כפי שהם מתנהלים עכשיו. אחרי 45 דק שהאוכל לא מגיע ניגשנו לבדוק מה קורה, אמרו לנו 15 דק. אחרי חצי שעה נוספת בדקנו שוב מה קורה, המנהל נכנס למטבח ויצא ואמר שעוד רבע שעה. בלי התנצלות והתחושה שעובדים עליך ולא התחילו להכין בכלל את המנות שלנו כשמנות אחרות יוצאות למישלוחים. שולחנות נוספים לא קיבלו את האוכל התייאשו והלכו. ביקשנו את הכסף חזרה וביטלנו את ההזמנה. מיד קיבלנו חזרה כי היה ברור שהם לא הכינו לנו או למי מהאורחים שישבו במסעדה. חבל. אז אין לנו מושג איך האוכל אך השירות נוראי, המקום מטונף, חסרי אמפטיה. לא לא לא מומלץ בעליל

עוד פרטים
הוספת תגובה
zarmelak - תמונה
zarmelak מבקר מתחיל
חוויה קולינרית ברמה אחרת.
5.0
12/04/19

ציפיתי לאוכל מעולה וקיבלתי חוויה קולינרית ברמה לגמרי אחרת, כזאת שאף פעם אי אפשר לצפות אותה מראש. מדהים! ובנוסף שירות ברמה מאוד גבוהה. מסעדה ברמה אחרת, אל תפספסו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
OS - תמונה
OS 2 ביקורות
אחת הטובות
4.8
14/12/18

We arrived in to Eilat last evening and took a Taxi directly to Whale Resturant, following a recommendation from our friends. For starters we ordered Endive salad and Risotto. Both were... just great. For main dish we took Half a Chicken and Antrikt steak (Rib eye steak). Both dishes were delicious. Actually we were highly surprised from the really superb taste and the quality of both dishes. The chicken was roasted and dressed with tasteful herbs and the steak was roasted to perfection. We eat out a lot in Tel Aviv area, still we found this Restutant as one of the best. It was pricey, however we got full return. Highly recommended.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oded - תמונה
Oded מבקר מתחיל
מצויינת++
4.3
15/11/17

אחת המסעדות הטובות בישראל נקודה. תפריט מגוון, הכל מוקפד, טרי ואחרי הרבה הרבה מחשבה מנות מנצחות. אה והציפס ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ZS - תמונה
ZS 3 ביקורות
תענוג
4.8
18/10/17

מסעדה מדהימה. אנחנו אוכלים בה כל פעם שמגיעים לאילת כבר שנים ואף פעם לא התאכזנו, האוכל, השירות והיחס האישי. המחירים יקרים, אבל שוה כל אגורה. המסעדה מתאימה גם לארוחה אינטימית וגם לארוחה... בקבוצה גדולה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

7
מומלץ לארוחה עם חברים
6
קינוחים מעולים
2
מומלץ לארוחה משפחתית
2
אווירה יוקרתית
1
מנות נדיבות
1
אווירה ביתית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 08-9209393

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה