נגישות
נגישות

לוויתן - Whale ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על לוויתן

nissim.t - תמונה
nissim.t 2 ביקורות
המקום לארוחת שף באילת
4.8
15/10/17

כנראה המסעדה הטובה באילת ואחת הטובות בישראל. מנות יצירתיות, טריות ונדיבות. קינוחים מעולים. שרות קשוב, נעים ומדויק. מבחר יין ישראלי טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noya - תמונה
Noya מבקר מתחיל
חוויה של אוכל, אווירה ויחס.
5.0
21/07/17

האוכל מעולה! כל מנה מוקפדת, הטעמים מופלאים והעיקר כל מנה משאירה טעם של עוד. השירות מוקפד ולא יומרני. המלצרים נעימים ובקיאים בתפריט. אני אחזור... כבר חזרתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat - תמונה
Anat מבקר מתחיל
ממש נהנתי!
4.8
01/07/17

האוכל היה מעולה חבל על הזמן, השירות והיחס אישי ומקסימום, האווירה מאוד מאוד נעימה! בקיצור מחפשים אוכל מעולה עם אוירה וייס מדהים זה המקום! נכון לא זול אבל שווה כל אגורה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir Ben-Zvi - תמונה
Nir Ben-Zvi 6 ביקורות
למרות שעדיין בהרצה היה נפלא!
3.8
25/12/15

האוכל נהדר, השירות גם! התפריט עורר קצת חשש - האישה לא אוכלת בשר ופירות ים, ולמעט שתי מנות פתיחה, כל השאר "נפסלו". בהתייעצות עם המלצרית היא הציעה שינויים בכמה מנות שיאפשרו לאשה להנות... מארוחה מלאה. המנה שנבחרה אף תמורה בהתאם לשינוי, ועלתה כחצי ממחיר המנה המקורית! המסעדה מעוצבת בכמה חללים, מאוד נעימה ונוחה. התמחור גבוה למדי, אבל הולם את רמת האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
יום שישי בלויתן אילת
2.5
31/10/15

האוכל היה לא משהו. מנת הצלעות טלה לא הלהיבה. הוגשה עם גרגרי חומוס קשים מעט ובשר היה עשוי טוב אך נטול טעם קינוח הפבלובה היה חלש יתר המנות היו בינוניות פרט להמבורגר שרימפס שהיה... מצויין. לא יצאנו עם חשק לחזור למסעדה. בנוסף זו המסעדה היחידה בעיר שלא עושה הנחה לאילתים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה