האוכל היה לא משהו. מנת הצלעות טלה לא הלהיבה. הוגשה עם גרגרי חומוס קשים מעט ובשר היה עשוי טוב אך נטול טעם קינוח הפבלובה היה חלש יתר המנות היו בינוניות פרט להמבורגר שרימפס שהיה... מצויין. לא יצאנו עם חשק לחזור למסעדה. בנוסף זו המסעדה היחידה בעיר שלא עושה הנחה לאילתים!!!!