נגישות
נגישות

גרינגוס - Gringos Grill Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על גרינגוס

אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
חמוד ביותר המקום
4.8
11/08/17

מקום חמוד וקטן בזכרון יעקב הגענו כי מאוד רצינו לטעום את הצ'ורוס המפורסם ולשתות קפה. אני ממליצה לכם. שירות מהיר ואיכותי. כשמגיעים לזכרון לא לפספס את המקום. ממש במדרחוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dov Ragnek - תמונה
Dov Ragnek מבקר מתחיל
מסעדה מדימה עם אוכל מעולה!
5.0
23/06/17

בדרך כלל אני לא משאיר חוות דעת על מיסעדות אבל במקרה הזה הרגשתי שאני חייב, הגענו מתלאביב לביקור אצל חבר שגר באזור זכרון יעקוב, נכנסו למסעדה 5 נפשות עם רעב מטורף וסיימנו את הארוחה מסופקים... להפליא! החברה שלנו מאוד בעייתים באוכל ולכן לא ציפינו שנקבל בדיוק את מה שאנחנו רוצים. ברגע שהתישבנו קיבלנו שירות ממלצר ששמו ליאור שכיבד אותנו בצ'ייסר של סנגרייה שבושלה במקום, ניסינו להסביר לו שאנחנו בעייתים באוכל ושאנחנו מחפשים משהו מאוד ספציפי, ישר הוא ענה שאין לנו מה לדאוג והתאים לנו בדיוק את המנות לכל אחד בשולחן! היה ברור שצוות העובדים במסעדה היו מקצועים מאוד ולא היה לנו דבר אחד רע לומר על השירות. שקיבלנו את המנות שהזמנו זה היה חגיגה אחת גדולה! למנות ראשונות הזמנו כנפיים ברוטב ברביקיו וקרפצ'יו סינטה- הכנפיים היו מדיהות! הצטערתי שהילדים שלי לא יכלו לטעום ולהנות מהם באותו הרגע לעיקרית הזמנו "פארייה"- שהיא מנה *ענקית* ומלאה בבשרים איכותיים מהשורה הראשונה, מידת העשייה של הבשר הייתה בדיוק כמו שהזמנו והפוטטוס הביתי היה מעולה- המנה הגיע בנוסף עם מאפה וסלט ירוק, מנה כלכך גדולה עד שהרגשנו שזה מוגזם וזה יותר מידי לסיים הכל! מי היה מאמין שמנה במסעדה תיהיה כלכך משתלמת ביחס למחיר שאתה משלם עלייה- המנה מומלצת בחום! הסלט קיסר עוף היה בדיוק כמו באירופה! עשיר בטעם טוב וכמות מכובדת שתאפשר בכיף חלוקה לכמה אנשים בשולחן בסופו של יום מסעדה מדהימה ומאוד מומלצת לכל חובבי הבשר. אני מתכנן עוד לחזור לשם עם המשפה והילדים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoni - תמונה
Yoni מבקר מתחיל
חוויה מומלצת לכל אוהבי הבשר
5.0
22/06/17

אכלתי במסעדה כבר מספר פעמים ועדין ישנן מנות שארצה לבדוק. כל מנה הייתה מרשימה (גם הניראות על הצלחת וגם הכמות), המחיר יותר מפייר, והמלצרים אדיבים, והמוסיקה מוסיפה לאווירה הדררום אמרריקאית... חשוב: יש חנייה נוחה ממש ליד המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit מבקר מתחיל
מדהים
5.0
19/06/17

היינו במסעדה ביום שבת בצהריים, למרות הלחץ השירות היה מקצועי ואדיב והמנות היו נדיבות, האווירה הייתה מקסימה והמוזיקה הוסיפה לאווירה הלטינית. נהנינו ממש ונחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak - תמונה
Barak מבקר מתחיל
מדהים
5.0
16/06/17

אכלתי המבוגר במסעדה הצוות היה מדהים והשירות היה מהיר ומהנה מאוד נהנתי אני יבוא הרבה לשם האוכל פשוט מדהים אין על המסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
tambmeir - תמונה
tambmeir מבקר מתחיל
מומלץ בחום לאוהבי בשר טעים ומנות גדולות :)
4.3
16/06/17

לעיתים רחוקות מאוד אני אוכלת בשר ולכן חשוב לי שכשאני אוכלת בשר - הוא יהיה טוב. לשמחתי הרבה הגרינגוס עברו את כל הציפיות שלי! מישהו שם במטבח יודע בדיוק מה הוא עושה - מידות העשייה, התיבול,... הבשר, הכל היה מעולה ומנות נדיבות מאוד, היינו צריכים לארוז חלק לקחת הביתה. גם התוספות (אכלנו נאצ'וס וצ'יפס) היו פשוט מעולות. המחירים לא בשמיים אבל גם לא זיל הזול, אבל אם כבר לאכול בשר אתה משלם על מה שאתה מקבל אז עדיף לשלם קצת יותר ולהיות בטוח באיכות ואני יכולה להעיד שהאיכות פה שווה כל שקל. השירות היה אדיב וחם, שירתה אותנו מלצרית אדיבה וחייכנית שדאגה לנו במהלך כל הערב. לסיכום - מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gadi - תמונה
Gadi מבקר מתחיל
גועל נפש
1.0
29/04/17

מחירים לא זולים . כשהגיע האוכל הריח היה ממש לא טוב . ההמבורגר שלי אחרי 2 ביסים הרגיש בשר לא טרי וגם הפרגיות של אישתי . אחראי המשמרת הגיע והריח את הפרגיות והוא אמר שהכל טוב הוא הלך למטבח... לבדוק את תוקף הבשר . בסופו של דבר שולמה הארוחה במלואה בלי אף פיצוי מבחינתי כל מקום שמכבד את עצמו היה עושה את המאמץ אבל כנראה שיש לו מספיק מבקרים .בהצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
14/06/2017
גדי תודה רבה על הביקורת הבונה, מצטערים לשמוע שאתכזבתם . בגרינגוס לא מתפשרים על איכות האוכל והשירות !! נשמח לארח אתכם שוב לחווית שירות מתקנת ונמליץ מאוד להזמין שולחן מראש. צוות גרינגוס.
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
שווה
4.5
22/04/17

נהננו לבקר במקום. היינו 4 אנשים אוכל היה טוב מאוד, שרות ברמה גבוהה, מחיר מאוד סביר. מומלץ בחום למשפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Batel - תמונה
Batel 2 ביקורות
מאכזבת יקרה ולא שווה דקה של המתנה !
1.5
23/03/17

לא מומלץ בכלל לצערי לאחר שהמתנו כרבע שעה שיתפנה מקום ישבנו 3 סועדים והזמנו 3 מנות 2 סטייקים ופילה סלמון על האש להזמנה לקח כ 40 דק להגיע וכשביקשנו לשוחח עם מנהל המשמרת הגיע בחור עייף... ולא סבלני שטען מזה מספר פעמים לאחר שהתלוננו בפני המלצר על זמן ההמתנה שאם לא שמנו לב המסעדה מפוצצת ( לצורך ההמחשה היו ר עוד 4 שולחנות מלאים באותו זמן ואנשים שהתישבו אחרנו כבר היו בחשבון !!) אין מה לעשות המנות שהזמנתם מסובכות ( מסעדת בשרים זאת תשובה קצת הזויה) ! ושנמשיך להמתין בסבלנות ! ושזה מה שקורה במסעדה חדשה שפתוחה רק חודש לאחר שסוף סוף קיבלנו את המנות 45 דק המתנה !!! מצאנו שערה באוכל שוב החליפו את המנה ולבסוף בלי שום פיצוי גם שילמנו כמעט 400 שח!!!!! לא אחזור לעולם!!! חבל פוטנציאל מטורף

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Daniel
Daniel
14/06/2017
בתאל תודה רבה על הביקורת הבונה, מצטערים לשמוע שאתכזבתם . בגרינגוס לא מתפשרים על איכות האוכל והשירות !! נשמח לארח אתכם שוב לחווית שירות מתקנת ונמליץ מאוד להזמין שולחן מראש. צוות גרינגוס.
נופר  - תמונה
נופר מבקר מתחיל
שירות מדהים
4.8
22/03/17

הגענו למסעדה כחלק מסוף שבוע זוגי והופתענו מאוד! השירות היה הרבה מעל המצופה, הזמנתי פילה בקר שהגיע במידת עשיה שונה משביקשתי ובטיפול מהיר ואדיב הוחלפה לי המנה. ההתנהלות של הצוות נעימה... ושירותית בצורה יוצאת דופן. המליץ ונחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה