נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
מצוין!
4.8
23/08/14

הגענו חבורה שסיימה בדיוק שנת שירות במהלך טיול הקומונה, היחס היה מדהים למרות הגיל ה״צעיר״, הגענו למסעדה לגמרי במקרה בגלל שלט בצד הכביש. האוכל היה מצוין! השירות והיחס מהטובים שראיתי. היה... נהדר והנוף מדהים

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 6 ביקורות
מאכזב
2.0
17/08/14

הגענו בעקבות המלצות שקראנו. האוכל אומנם היה טעים, אך היחס בין המחיר לגודל המנה היה הפוך והתחושה היתה של חסכנות . השתיה בארוחת ילדים אינה מתאימה לכל הגילאים (לימונדה וגזוז), המלצרית היתה... עסוקה יותר בסידור השולחנות סביבינו ופחות בשירות שלנו (למשל פינוי השולחן). מים קרים וקיסמי שיניים קיבלנו רק כשביקשנו. לשאלת המלצרית האם נרצה רינוח ענינו שלא ובכל זאת הביאה את תפריט הקינוחים ונתנה נאום מפורט על כל קינוח. ולסיום שילמנו בתלוש של רעיונית ולא הוגש לנו חשבון פשוט נאמר שזה כיסה את הכל. מקום יפה, אוכל טעים אך בכמויות ממש קטנות ושירות- ללא שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ציפי - תמונה
ציפי 9 ביקורות
נפלא
5.0
10/08/14

הגענו ביום שישי 8.8.14 לבקר את הבן במילואים. נכנסנו לאכול במסעדה והוקסמנו. האוכל טעים ביותר השירות חם ולבבי והנוף משכר. מה עוד ניתן לבקש? מוכרחה לציין גם את הפינוקים שהרעיפו עלינו... כשהגענו בגלל הבן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי דימבורט - תמונה
אורלי דימבורט 11 ביקורות
מקום מצויין עם נוף מרהיב לכנרת
4.5
06/08/14

אכלנו לפני שבועיים ונהננו מאוד מאוד. סטייק אנטריקוט הגיע על מחבת לוהט והיה עסיסי וטעים, החציל בטחינה עם הצ'ילי מעולה. פטה כבד טעים, ובאמת כל מה שהכנסנו לפה היה מצויין. מומלץ בחום כאשר... אתם בצפון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer 2 ביקורות
אחלה מקום
4.5
10/07/14

לפני שבועיים היינו שם והופתענו לגלות שהאוכל מתבסס על תוצרת מקומית. הבשר שם טוב מאד אכלתי קרפצ'יו ואשתי סינטה. השירות היה אדיב והמחיר גם כן. תודה לכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anabelle - תמונה
Anabelle 4 ביקורות
בופה בוקר יוצא מן הכלל
5.0
02/07/14

את המסעדה אני מכירה כבר כמה שנים טובות והייתי בארוחות בשריות איכותיות יותר מכמה פעמים. אני חייבת לציין שדווקא מסעדה שמתמחה בבשרים הפתיעה אותי לטובה בבופה בוקר נהדר שאני והחבר היינו בו... בתחילת השבוע. בשתי מילים- טרי וטעים! 60 ש"ח לאדם זה מחיר סביר לגמרי בהתחשב למחירים בבופה אחרים שהייתי בהם ומציעים הרבה פחות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaul - תמונה
shaul 2 ביקורות
ארוחה במושבוצ 30/5/14
4.8
01/06/14

לא פעם ראשונה שאנו מבקרים במסעדה ותמיד יוצאים מרוצים . ארוח מעולה,הסברים על התפריט במדויק,אוכל טעים ועושי טוב מאד. הערה למסעדה: תשימו בתפריט גם קינוח אחד או שניים ללא סוכר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניר - תמונה
ניר 5 ביקורות
נחמד
2.8
18/05/14

היינו בשבת בצהריים, בסך הכל נחמד, הבשר היה טוב ( אנטריקוט והמבורגר). המנות ראשונות סביצ'ה וסלטים היו מלוחות בצורה מוגזמת. השירות בסיסי. הייתה אי הבנה לגבי מנה עיקרית נוספת, שלא זכור לי... שהזמנתי. המלצרית לא הסכימה לבטל. בסך הכל מסעדה ממוצעת (לטעמי) מחירים גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיון הרמן זמל - תמונה
סיון הרמן זמל 2 ביקורות
סדנת בשר ויין
5.0
05/01/14

יצאנו לטיול כל המשרד והגענו למושבוצ לסדנת בשר ויין. הסדנה והאכילה נשמכו כ4.5 שעות. האווירה הייתה נפלאה, ארז, השף ובעל המסעדה היה נחמד מאוד, בעל ידע נרחב, הצחיק פינק ובעיקר מילא אותנו... בידע, יין ובשר! עמית ונירית המלצרים היו נחמדים מאוד ולא השאחרו אותנו רעבים..נגענו בבשר ואחר כך אכלנו אותו.. שתינו מ4 סוגי יינות מצויינים.. בקיצור, הסדנה מומלצת מאוד!! האוכל היה טעים והאווירה נפלאה! תודה תודה תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Etty - תמונה
Etty 10 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
28/09/13

הגענו למסעדה 8 אנשים לארוחה בשבת בצהריים. השירות היה מעולה - אדיב ומקצועי מאוד, הכל תיקתק. את מנות הילדים הביאו לנו מיד (הילדים רעבים...). הבשר עצמו - וואו !!! הקינוחים - מעולים. פעם... הבאה שנגיע לצפון אין ספק שנחזור לסיבוב נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה