נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

Miri - תמונה
Miri מבקר מתחיל
נוף משגע אוכל טוב ושירות נפלא
5.0
20/09/13

קשה לומר מה הכי טעים כי הכל טעים. מנות ראשונות מצויינות ,בולטת - פטה כבד , חציל ביוגורט

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
חוויה איכותית
4.0
08/09/13

ביום שישי האחרון, 6.9.13, ביקרנו אני וחברתי ב"מושבוצ". הזמנו מקום, רצוי להזמין, ואכן ללא במתנה נכנסנו למסעדה. המלצרים היו אדיבים והפגינו מקצועיות לאורך כל הארוחה. האוכל היה פשוט מעולה!!... ואפילו פינקו אותנו בקינוח מכיוון שהמנות טיפה התעכבו (עיכוב ממש קטן...) בקיצור-שווה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 2 ביקורות
אחת המסעדות! מעולה מכל הבחינות
4.8
31/07/13

השרות מעולה ואדיב מסבירים הכל על כל מנה ומשנים בהתאם לדרישה המנות מושקעות וטעימות ביותר כבר הייתי בעבר במסעדה ומאז עד לפעם הזו ממש חלמתי על לחזור ..וחזרתי אף שכאשר ציינתי(ולא לגמרי... בצדק) שניראה לי שהמנות התקווצו ישר הציעו לי תוספת למנה (ללא עלות) שלא לקחתי בסוף. המלצרית אמרה לי שאין מצב שאני יוצא מפה כשאני לא שבע ומרוצה :) וכך היה . תענוג של מסעדה גם בשרות גם באוכל גם במקום והעיצוב . באמת שזו מסעדה שאסור לפספס . אכלתי בהרבה מסעדות וזו כניראה ההכי טובה שהייתי בה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר מבקר מתחיל
מושבוצ-פשוט אוכל טוב,בהחלט!
5.0
29/06/13

היינו בשישי בערב בן זוגי ואני הזמנו מקום ל 20:00,התיישבנו תוך מספר דקות. נועה המלצרית המקסימה ניגשה אלינו והציעה לנו לשתות לקחנו את יין הבית. הזמנו מנות ראשונות חציל ביוגורט וטורטיה בקר... מטוגנת שהייתה בספיישל. מנה עיקרית הזמנו אנטריקוט והמבורגר עם פטה, שתי המנות היו נהדרות ובמידה שהזמנו. השירות היה נהדר! אווירה מצוינת. נהנו מאוד ובטוח שנחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוברט - תמונה
רוברט מבקר מתחיל
ביקור במושששששבוץ
4.5
27/05/13

השם קורע חוויה שעד היום ( חצי שנה ) מאז הארוחה ולא מפסיקים לדבר בכל הזדמנות כדוגמא לאוכל פשוט וטוב ולמסעדה מצויינת

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
טעים טעים טעים
4.5
24/05/13

פשוט מסעדה נהדרת! היינו ברמות בצימר ולא היה לנו כח לנסוע מחוץ למושב לאכול. הגענו לשם במקרה. המסעדה נהדרת! הזמנו נקניקייה מדהימה לראשונה עם לחם טרי. בעיקריות הזמנו סלט קיסר מדהים... והמבורגר שהיה אחד ההמבורגרים הכי טובים שאכלתי בארץ. השירות היה נהדר ואני בהחלט אחזור לשם כשנהיה בצפון שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Auberge Shulamit - תמונה
Auberge Shulamit 6 ביקורות
מסעדה מעולה
5.0
21/05/13

בתור אדם שחיי ומבין מסעדות הרגשתי חובה לשתף אתכם בחוויה מדהימה שחווינו ביום ההולדת שלי במקום עם נוף מהמם אוכל מצוין ושירות מעולה ממליץ בחום לכל מי שמבין באוכל טוב יין ונוף מקסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת וסטרטינר - תמונה
אפרת וסטרטינר 4 ביקורות
מאוד מאכזב
2.0
18/05/13

הגענו למסעדה בשישי בערב לאחר שהזמנו יום קודם לדעה 21:00. הודיעו לנו שהשולחן יתפנה תוך מספר דקות. לאחר שלושת רבעי שעה (!) קראו לנו לשולחן עם התנצלות סולידית ביותר על העיכוב. אגב, כשבעלי... התעניין לדעת מה קורה, אמר לו המארח שאי אפשר לגרש את הסועדים. לא התשובה שהייתם מצפים לשמוע לאחר שהוזמנתי מראש שולחן. המלצרית היתה חמודה, הזמנו למנה ראשונה אנטיפסטי שהיה סביר. לעיקרית הזמנו אנטריקוט ופילה עם פאפאס. ידוע לכל שלבשר באיכות טובה אין צורך להוסיף דבר, אך למרות שנראה שהבשר היה איכותי, שתי המנות הומלחו ופולפלו כאילו נשפכו על הבשר. היינו עסוקים כל האכילה בנסיון לגדד את התבלינים מהבשר. בפילה זה היה נראה שהוא ממש צופה בפלפל שחור. את הפאפאס בכלל לא יכולנו לאכול ובקערות נותרו שלמות. כשהמלצרית באה בסוף לשאול איך היה, היה ברור שהיא לא תעשה דבר עם המידע שנתנו לה - היא חייכה ואמרה שיש לפעמים כאלה שסבורים שזה אכן מתובל מידי. זו לא צורה. לא היתה התנצלות ובטח לא נאמר לנו שהיא תעביר זאת הלאה. הזמנו לקינוח את הסופלה שהיה סביר אם כי היה שטוח ונראה ש״נפל״ באפיה. נראה היה לנו סביר שיתנו פיצוי על זמן ההמתנה המטורף אבל ההרגשה היתה שזו הבעיה שלנו. עמים נוסף הוא שהמחירים באתר של המסעדה זולים בכעשרים ש״ח מהמחיר האמיתי. לא הבנו איך המסעדה קיבלה המלצות כל כך טובות, אפילו בעלת הצימר בה שהינו המליצה עליה. אנחנו לא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
נהניתי מאוד, כרגיל
4.8
03/04/13

פעם בחודשיים בערך אני מגיע לסופ"ש קצר בצפון, עם עדיפות לאזור הכנרת. ובכל פעם אני חוזר למושבוצ. עזבו את זה שיש שם את הנוף הכי יפה בארץ. עזבו את זה שהשירות שם תמיד לבבי ומסביר פנים.... האוכל. האוכל פשוט נהדר. בשרים נהדרים, קינוחים מיוחדים. אחרי כל ביקור אני חושב שאולי בכל זאת יש סיכוי שיהיה פה בסדר. נתראה עוד חודשים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
טעים
3.8
02/04/13

יחסית למסעדה בצפון- ממש נהננו בשר טוב, מנות ראשונות מפנקות.. הולך טוב עם צימר ברמות

עוד פרטים
הוספת תגובה