נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

Yaara - תמונה
Yaara מבקר מתחיל
החוויה המיוחדת שלי
5.0
17/06/15

אז אני קיבלתי את הצעת הנישואין שלי במהלך חופשה בצפון. את הטבעת הוא שלף במהלך טיול סוסים שעשינו, אחרי חגגנו בטירוף גם עם הבשר המצויין וגם עם האלכוהול במושבוצ. חייבת לציין את האווירה... במסעדה, אין הרבה מסעדות בצפון שבשישי בערב מפוצצות בכל כך הרבה אנשים ואנרגיות טובות, כיף להיות שם. מלבד האוכל המצויין והמגוון יש את עניין הבשר, אין מה להגיד...החברה שם עושים אותו בחסד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 3 ביקורות
אולי האוכל טוב- אבל השירות טעון שיפור
2.3
14/06/15

לאחר ששמענו המלצות כה רבות על המסעדה, החלטנו להזמין שולחן מראש, לנסוע שעתיים ולחגוג יום הולדת... אבל כגודל הציפייה- השלימו לבד... *נתחיל מזה שהשולחן לא היה מוכן, קורה... חיכינו לשולחן... על הבר והאחראי ביקש מהברמן לתת לנו משקאות בזמן שאנחנו מחכים- הברמן התעלם באלגנטיות... (הבר היה ריק) נו מילא.. *הזמנו צ'יפס (פאפאס) אך- אבוי נגמר הצ'יפס!!! (לטענתם "היו הרבה ילדים שגמרו את הצ'יפס") באמת?! המבורגר בלי צ'יפס?! טוב, חסכו לנו כמה קלוריות. *ביקשנו מידת עשייה רייר תוך הדגשה של מילים כמו - טרטר, חי, דם אדום וכו'... קיבלנו מדיום אפילו מדיום וול.. פה כבר החוויה הקולינרית מעוררת החושים הפכה להיות קצת מאכזבת. *ביקשנו מספר פעמים ממספר מלצרים רטבים שונים שהגיעו בסיום הארוחה, שלא לדבר על קנקן מים שלא מולא, ומפיות שלא הוחלפו. ולסיום סיומת: חגגנו יומולדת אבל הקינוח (כנאפה תפוחים ללא פלח אחד של תפוח) הוגש ללא כל התיחסות מיוחדת- (לפחות את התה נענע וההפוך העניק לנו נאצ'ו האחראי החביב ללא חיוב) לסיכום-מחיר- מזל שהיה קופון, בשר- בסדר. שירות- טעון שיפור-אז כנראה שלא נחזור.. נו מילא...‎

עוד פרטים
הוספת תגובה
יחיעד - תמונה
יחיעד 3 ביקורות
חוויה רומנטית
4.5
09/06/15

מסעדה מהממת, אוכל מעולה עם בשר מהסרטים, השירות היה אדיב מאוד האווירה רומנטית ופשוט נהננו מכל רגע. רצוי להגיע עם קופון כלשהו כי המחירים קצת גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 3 ביקורות
הנאה מלאה
4.8
06/06/15

אוכל מעולה שירות מצוין פטה כבד מהסרטים בשרים מצויינים. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
shosh - תמונה
shosh מבקר מתחיל
אוכל טוב מול נוף מקסים
5.0
31/05/15

הגעתי למסעדה אחרי המלצות שקיבלתי ברשת. קצת חששתי כי ביתי הקטנה צליאקית, אבל המודעות של המלצרים הייתה מאד גבוהה- לא היה חסר לה אופציות לבחירה וגם המלצר היה חמוד ואפילו הציע לנו להחליף... שמן בטיגון של הצ'יפס. הבשרים במסעדה לא מאכזבים את המוניטין של רמת הגולן, חלקתי עם בעלי מחבת קצבים שהייתה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן פרידמן  - תמונה
דן פרידמן 15 ביקורות
אחלה מסעדה!
4.8
30/05/15

הכל היה ממש אחלה במסעדה שבמקרה הצימר שלנו היה צמוד אליה - בעיקר הבשר, אבל גם השירות, הבירה, והקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael 2 ביקורות
מושבוצ
5.0
28/05/15

הגענו למסעדה דרך המלצה של חברים, טיילנו באיזור הדרומי של הרמה והחלטנו לעצור שם לאכול. הגענו למסעדה ויש לציין את היחס והמקצועיות של המלצרים בתוכן המנות ובכלל. אני אכלתי שם נתחי פילה עם... ניוקי תירס ברוטב שמנת וחרדל, זה לא רק נשמע טוב, זה גם טעים מאוד. היו גם כמה ראשונות שהזמנו, הצ'וריסוס היו מעולות. אחת המסעדות הטובות שיצא לי לאכול בהן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Geula - תמונה
Geula מבקר מתחיל
מקום מעולה!
5.0
27/05/15

בחמישי שעבר הגעתי למסעדה עם בן זוגי לאחר המלצה מחברה טובה המתגוררת בצפון הארץ. השירות היה מצוין, האוכל היה מעולה (מסתבר שהבשרים מיושנים במקום, המרינדות תוצרת בית והלחם נאפה במקום) והנוף... עוצר נשימה. חבל שאני באר שבעית אחרת הייתי מגיעה לבקר יותר. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Peleg - תמונה
Peleg מבקר מתחיל
מסעדת בשר מהטובות בארץ
5.0
27/05/15

בלי להגזים. בגלל שהיא לא ממוקמת במרכז היא פחות מוכרת אבל מסתבר בצפון כולם מכירים אותה. אכלנו שם ארוחת צהריים מפנקת ביותר. מרגישים שהבשר טרי, הניו יורק סטייק שלהם היה בדיוק במידת העשייה... המדוייקת! ולסיום עוד קנינו בשר באיטליז. הנוף בהחלט הוסיף לאווירה, הכנרת פרוסה מסביב במלוא הדרה. מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natan - תמונה
Natan 2 ביקורות
אחד מהמקומות האהובים עלי בצפון
4.8
26/05/15

ביקרנו במושבוצ כבר פעמיים ולא התאכזבנו. הנוף מהמקום מדהים, השירות טוב (הרבה בעיקר המודעות לצליאק. הבן שלי צליאקי אז אני יודע לזהות) והאוכל ברמה טובה מאד. ממליץ לנסות את הקדרת בקר ואת... הT-BONE

עוד פרטים
הוספת תגובה