נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
אוכל בינוני ביחס למחיר ושירות לא מקצועי
1.8
27/03/13

קיבלנו המלצות על המסעדה וחווינו אכזבה. זה התחיל בכך שהמלצר סיפר לנו באריכות על מנת הספיישל ולמרות שכבר החלטנו מה אנו רוצים להזמין שינינו דעתנו והזמנו מהמלצר את מנת הספיישל עליה המליץ... לנו בנלהבות רבה. בסיום ההזמנה התנצל המלצר ואמר שהוא שכח שנגמרה מנת הספישל. חזרנו למנות המקוריות שרצינו להזמין. בשלב זה המלצר ביקש סליחה ועבר לשולחן הבא מבלי שהספקנו להזמין שתייה. לאחר שהזמנו שתייה ממלצרית אחרת הזמנו גם קנקן מים, אך הוא הגיע ללא כוסות, כעבור מספר דקות ביקשנו כוסות ממלצר שלישי. הזמנו 2 מנות ראשונות: פטה כבדים וסלט רוקפור, הפטה היה טעים, אך הסלט היה קטן, רגיל, לא טרי במיוחד ויקר. למנה עיקרית הזמנו סטייק פילה בעלות של 132 שח שהיה צמיגי ולא טעים. החזרנו את הסטייק והתלבטנו האם לקחת במקומו פרגית או פסטה, לבסוף החלטנו על פרגית אך המלצר הגיע עם פסטה. בשלב זה התייאשנו, אכלנו את הפסטה שהיתה בסדר ולא מעבר וביקשנו חשבון. כאשר פינו לנו את הצלחות מהשולחן לא מצאו לנכון לנקות את השולחן והגישו לנו את החשבון מבלי לשאול האם מנת הפסטה היתה מוצלחת. בשלב זה כל המלצרים כבר ישבו לאכול כך שלמעשה התחושה היתה שלא נורא שלא נהנינו והם מבחינתם כבר סיימו את המשמרת (השעה היתה 22:30)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren - תמונה
Oren מבקר מתחיל
מעולה!
4.0
09/02/13

היינו היום 7 מבוגרים ו 2 ילדים , האוכל פשוט מעולה! השירות חביב ונעים למרות שהמקום היה מלא. שורה תחתונה ממליץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
gloteron - תמונה
gloteron 24 ביקורות
מסעדה מדהימה
4.8
13/01/13

היינו זוג בשישי בערב, אווירה נהדרת, מנות מעולות ומושקעות, והבירות המקומיות מהגולן הוסיפו לארוחה. המחירים סבירים אבל אם כבר נוסעים לבלות בצימר שווה להתפנק. למרות שהיה עמוס, השירות היה די... טוב, והמנות הגיעו מהר. נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפתח - תמונה
יפתח 2 ביקורות
מקום רומנטי עם אוכל מעולה
4.0
29/12/12

עם חלונות ענקיים הצופים היישר לכנרת ואוכל מדהים - לא צריך לחפש יותר מזה. תפריט עשיר ומגוון, יינות מקומיים וצוות נפלא ואדיב. כדאי להזמין מקומות מראש. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 2 ביקורות
תענוג צרוף
4.8
06/12/12

באנו לססופשבוע באזור הכנרת, אני וזוגתי. חיפשנו מקום לאכול ארוחת ערב, וחיפוש אקראי ברשת העלה בפנינו את המושבוצ. אף שהשם המוזר הרתיע אותי בהתחלה- אני יכול להמליץ על המקום ללא היסוס. קודם... כל הכי חשוב- האוכל. מטבח מקומי משובח, חומרי גלם מקומיים- והדבר ניכר בכל ביס וביס, או לגימה (של יין הבית). השירות היה גם כן לעילא ועילא, והנוף- איזה נוף! אנשים נוסעים לצד השנ של העולם בשביל חוויות כאלו- ואילו לא צריך לעבור בנתב"ג כלל, מספיק להגיע למושבוצ! תודה לכם, נשוב בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סתיו - תמונה
סתיו מבקר מתחיל
כמה טוב שיש מקומות כאלה בצפון
4.5
05/12/12

הגענו בשישי האחרון, בן זוגי ואני. ישבנו על הבר, אווירה תוססת צעירה ושמחה, בלי לחץ ועם תחושה של כיף!! שירות אדיב ומהיר, עם חיוך מתמיד, ואוכל....ממממ...ללקק את האצבעות!! תודה תודה... תודה!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא מבקר מתחיל
מ-ד-ה-י-ם!!!!
4.5
05/12/12

הגענו דרך המלצה של חברים. הזמנו אנטיפסטי לראשונה שהיה טרי מגוון וטעים. לעיקרית לקחנו אנטריקוט ופילה שהיו פשוט מעולים, בשר טוב ומידת עשייה מדוייקת. לקינוח ברולה עם בננות ושוקולד (חובה). ... בהחלט נחזור ונמליץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 4 ביקורות
אכזבה גדולה
1.5
01/12/12

יחס ושירות גרועים מאוד!!! בקשות פשוטות כמו מים, דיאט קולה, קטשופ או חשבון נענו כולן רק לאחר שביקשנו 3-4 פעמים; לתשעה סועדים קיבלנו ארבע כוסות בלבד (כאמור - אחרי שלוש פעמים שביקשנו... מים), סלט שביקשנו עם רוטב בצד הגיע ספוג כולו ברוטב וכו'. מסביבנו אנשים התעייפו מלחכות וביקשו שלא יגישו את הקינוח וכדומה... בלגן כללי שהרס את החוויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 19 ביקורות
מסעדה חביבה
3.3
21/10/12

קפצנו לסוף שבוע קצר במושב רמות. המושבוצ ממוקמת בקצה המצוק המשקיף על נוף הכינרת, מה שמשדרג מיד את החוויה. התפריט "תל אביבי", וכולל מגוון רחב למדי של מנות, מה שמאפשר לאורחים המגיעים... מהמרכז למצא את עצמם בקלות. האוכל טוב, מוגש בצורה אסטטית. פטה כבד עוף, עשוי טוב, בליווי צ'טני (ריבת) תפוחים וטוסטונים. הלחם עם מטבלים חביב. הצ'וריסו בסדר אך יבש מעט, הרביולי טוב. החצילים ביוגורט יצאו גרעיניים ולא טעימים ולפיכך הוחזרו למטבח (והורדו מהחשבון). האספרסו, לא משהו. נחזור למסעדה, כי בשישי בערב מבחר המסעדות באזור לא מהווה תחרות משמעותית. קופון של גרופון עזר לתקן את המחיר לרמה הגיונית יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit Weingarten - תמונה
Amit Weingarten 7 ביקורות
ערב מושלם
4.8
12/05/12

ישבנו לאכול מול נוף מרהיב של השקיעה מעל הכנרת. המנות הגיעו מהר והמנות הראשונות (פטה כבד וצוריסוס) היו מצויינות ונדיבות. למנה עיקרית הזמנו ספריבס (מעולה ולא מתוק מדי) ופילה עגל משובח... (הפירה קצת סתמי למרות התיאור האקזוטי). המחירים גבוהים אבל לא יותר מכל מסעדה ברמה כזו באיזור המרכז. בהתחשב בהיצע באיזור - בהחלט מומלץ. השירות היה אדיב וזריז.

עוד פרטים
הוספת תגובה