נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

Batel.P - תמונה
Batel.P 10 ביקורות
נהדר!
4.5
06/04/15

נהדר נהדר נהדר! הדבר היחידי הגרוע שאני יכולה להגיד הוא שיקר מעט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofer - תמונה
Ofer 6 ביקורות
אוכל טוב ואווירה כפרית נחמדה
4.0
28/03/15

הסטייק אנטריקוט היה חביב מאוד ועשוי כמו שצריך. הטחינה עם הצ'ילי מיוחדת וטעימה מאוד ומשתלבת מצויין עם החציל והשירות קשוב ומהיר. נהננו ולכן גם נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן וארז - תמונה
שירן וארז מבקר מתחיל
מסעדת מושבוצ
5.0
01/02/15

נתחיל מזה שמאוד אהבתי את העיצוב של המקום, החלונות צופים הישר לכנרת וזה יפהפה. מנות הפתיחה של הצ'וריסוס והפטה כבד מעולות ומומלצות. לעיקרית הזמנתי אנטריקוט שהגיע עם מחבת לוהטת והיה עשוי... במידה הנכונה ועסיסי ובן זוגי לקח סינטה שגם היתה טעימה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efrat - תמונה
Efrat מבקר מתחיל
תענוג צרוף לפליאוליסטים!!!
5.0
23/01/15

יום שישי, בוקריים, בעלי ואני יוצאים מהצימר ומחפשים מקום טוב לארוחת בוקר. בעלי בקטע של חביתה גבינות וירקות ואני בקטע של בשר טוב (כנראה זכר לגלגול שהייתי בוקרת...) נכנסנו למושבוץ. ארוחת... הבוקר היתה מפתיעה עם ביצים לפי בקשה, סלט טרי טעים ו...מגוון אנטי פסטי טעים בטירוף, לחם מעולה עם טחינה וסלט חצילים קטנים בצד. שתיה חמה וקרה כמובן גם כלול.., בעלי היה מרוצה עד הגג. אני פתחתי במנה של פטה כבד מעולה והשוס היה האנטריקוט שקיבלתי אחרי זה... משויש להפליא, רך, טעים, עסיסי, קיבלתי צ׳ימיצ׳ורי והרגשתי שחבל לקלקל את הטעם המושלם של הסטייק... הסמנתי סלט ירקות טרי ליד והיתה לי ארוחת פליאו מושלמת!!!! מומלץ באהבה רבה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
יצאנו שבעים
5.0
27/11/14

אנחנו מהמרכז והגענו לאיזור לצימר כדי לחגוג את יום הנישואין. הזמנו מקום במסעדה אחרי שקיבלנו כמה המלצות. אין ספק שיצאנו שבעים ועם טעם לעוד.. האווירה אינטימית, הצוות אדיב והנוף רק הוסיף... לאווירה. מנות מוגשות במידת העשייה הנכונה ובכמות הולמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoram Finder - תמונה
Yoram Finder 20 ביקורות
רעננה
4.8
22/11/14

ביקרנו במסעדה בשבת בצהריים. ארבע סועדים. הזמנו כמנות ראשונות קרפצ'ו וחציל בלאדי. שתי המנות היו טעימות מאוד ובמינון נכון. כמנות עקריות הזמנו 4 מנות סטייק, אנטריקוט, פילה, ושתי סינטה.... כולן עשויות במידה שנדרשה, טעימות ועסיסיות מאוד. קינחנו במנת מלבי עם חלבה וקפה אספרסו. השירות היה אדיב ויעיל. עלות הארוחה היתה לא זולה, אך בהחלט לא יקרה ומצדיקה את איכות האוכל והאוירה. שילמנו עם כרטיס "חבר" שהקנה הנחה נוספת. סה"כ מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalit - תמונה
Dalit מבקר מתחיל
יוצא דופן
4.5
15/10/14

האמת שכשהגעתי לאזור מאוד נהניתי מהנוף ולא ציפיתי ליותר מזה. הופתעתי לגלות את המסעדה השקטה ששוכנת במושב. האוכל נעשה במקום מהפרטים הקטנים לגדולים והוא היה ממש מוצלח. ממליצה מאוד על הפטה... כבד שהוגש ברוטב מקורי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
הבופה בוקר שלהם שבה אותי
4.5
23/09/14

היינו שם לא מזמן כחלק מטיול בצפון שעשינו ובהמלצת חבר עצרנו לארוחת בוקר.. קיבלנו ב60 שח בופה גבינות מרשים, הרבה מאפים, מיצים סחוטים חביתות ועוד... הזריחה מהמסעדה על הכינרת הייתה יפה... והנוסף שם גם עושה את העבודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rotem flower - תמונה
rotem flower 5 ביקורות
מ-ע-ו-ל-ה!
4.8
06/09/14

הגענו עם גרופון והיה פשוט מצויין. סטייק אנטריקוט מעולה וחציל בטחינה עם צ'ילי מדהים. הילדים אהבו מאוד את ההמבורגר והשירות היה חינני ואיכפתי. מומלצת מאוד. מעט יקר בלי גרופון, אבל שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינה - תמונה
אינה 16 ביקורות
אוכל טעים ונוף מרהיב
4.8
27/08/14

ביקרנו במסעדה בפעם הראשונה בעקבות המלצה של חברים וככל הנראה היא תהפוך למסעדה הקבועה שלנו כשנטייל באיזור. קודם כל רציתי לציין את הנוף לכנרת העוצר נשימה. האוכל היה מאוד טעים ובאמת... איכותי. אהבנו את כל מה שהזמנו, אבל במיוחד אני ממליצה על פטה כבדים ופילה בקר. גם האווירה מקסימה ורומנטית. והשירות מצוין - היו לילדים שלנו כל מיני בקשות וכולן נענו בחיוך ובמהירות. בקיצור זה היה סוף מושלם ליום ארוך של טיולים.

עוד פרטים
הוספת תגובה