נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מיקום מושלם
3.8
25/03/16

הגענו על סמך המלצה ולא התאכזבנו. מיקום המסעדה מושלם, פינת חמד עם תצפית לכנרת. אחלה של מקום. הטיימינג שלנו היה מושלם והגענו כחצי שעה לפני השקיעה וזה שידרג את החוויה. הזמנו קרפצ'יו שייטל... לראשונה שהיה חביב אבל לא מפיל, קיבלנו איתו פוקאצ'ה על חשבון הבית שהייתה מאוד טעימה ומלווה בקרם חצילים נפלא וטחינה. לעיקרית הזמנו אנטריקוט שהיה מאוד טעים אבל לא בטוחה שמצדיק מחיר של 140 ש"ח ל- 300 גרם. הסטייק הגיע בליווי פאפאס מעולים. לקינוח הזמנו את הכנאפה ריקוטה תפוחים שהייתה חביבה אומנם היה טעים והמקום מקסים אך.......יקר למדי

עוד פרטים
הוספת תגובה
יגאל - תמונה
יגאל 4 ביקורות
אחת ממסעדות הבשרים הטובות בארץ!!
5.0
20/03/16

הזמנו מקום לארוחת צהריים משפחתית ל - 11 סועדים.8 מבוגרים ו - 3 ילדים. כשהגענו השולחן היה מוכן וערוך למופת. גל המלצרית קבלה אותנו במאור פנים, הסבירה והנחתה על המנות השונות, המיוחדים... והיינות, הכל מתוצרת ישובי רמת הגולן. בסבלנות אין קץ קבלה את מגוון ההזמנות. מנות הילדים הגיעו מיד. הזמנו מגוון מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. ההגשה הייתה יעילה. מנות גדולות ומעוצבות באופן מוקפד. כל המנות, ללא יוצא מהכלל, היו מצוינות וטעימות להפליא וזכו לתשבחות נלהבות מכל הסועדים. המחיר היה סביר ביותר. בהורדת עלות האלכוהול הרב ו - 3 מנות ילדים, מחיר ממוצע לסועד, כולל ראשונות, עיקריות וקינוחים, היה כ - 170 ש"ח. האווירה במסעדה רגועה, הנוף מקסים, משטחי דשא בחוץ אפשרו לילדים לפרוק אנרגיה מחוץ למסעדה מבלי להפריע לשאר הסועדים. אחת ממסעדות הבשרים הטובות והאיכותיות בארץ. מומלצת מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alina - תמונה
Alina מבקר מתחיל
אוכל ורומנטיקה בגולן
4.0
01/12/15

בחמישי האחרון סעדנו אני ואהובי ארוחת ערב רומנטית במסעדת מושבוצ. התחלנו עם קרפצ'ו שייטל שהגיע בליווי אשכולית אדומה. המנה היתה מיוחדת ועם טוויסט מעניין. לאחר מכן, הזמנו קדירת בשר חורפית... ומשביעה המגיעה על מצע של חיטה בשם פריקה ומנת פרגית בליווי פירה מיוחד שמאד אהבנו וכמובן הכל בליווי יין מקומי אדום ועמוק .לקינוח קיבלנו טרמיסו בהפתעה(אני אישית לא מתה על מתוק אבל זה היה על חשבון הבית אז אין תלונות) לסיכום מאד טעים מאוד ומומלץ! תודה מיוחדת לאבנר המלצר המקסים שנתן לנו שרות מכל הלב, וטיפים טובים על מקומות לבילוי באזור תודה רבה! מאוד נהננו היה מאד רומנטי עוד נשוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv מבקר מתחיל
ארוחה במושבוצ
4.8
01/10/15

אכלנו אני וחברתי במסעדה, האוכל היה מצוין, מרק מעולה, סטייק אנטריקוט עשוי מצוין בדיוק כמו שביקשתי והתוספות היו טעימות מאוד. המלצרים היו חביבים מאוד ואפילו נתנו לנו מנת פתיחה חינם... :) הנוף מהמם במיוחד לקראת השקיעה, מומלץ בחום לזוגות ובכלל! מכבדים שוברי הנחה בצורה מלאה, ככה שניתן להוזיל עלויות

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליעד - תמונה
ליעד 3 ביקורות
מגישים שניצלים קפואים מהסופר. בושה. (מנהל המשמרת אישר שהשניצלים קפואים ותעשייתיים)
1.5
29/09/15

הזמנו שניצלים לילדים, ב50 שקלים כל אחד. לתדהמתנו קיבלנו שניצלים תעשייתיים מהסופר שהופשרו. המנהל אישר את העובדה באוזניי ואמר שככה הם עובדים, לא זיכה אותנו ולא התנצל. פשוט לא ייאמן, מסעדה... שגאה ביישון הבשרים שלה מגישה אוכל של גזלן בתחנת דלק. ועוד לוקחת מכל ילד 50 שקל! גם ההמבורגרים שאכלנו הגיעו קרים ולא מבושלים, מאד לא מקצועי. אנחנו יודעים איך המבורגר מידיום צריך להיות, מה שהגיע היה רייר עם קצת שרוף מבחוץ. הם פעם היו הרבה יותר טובים, אנחנו הרגשנו שמשהו השתנה לרעה. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eranhello - תמונה
Eranhello מבקר מתחיל
הפתעה גדולה
5.0
09/09/15

חייב להודות, אני לא מאמין גדול במסעדות מקומיות שנמצאות מחוץ למטרופולין ת"א. אכלנו במושובצ כי חברה טובה של המשפחה גרה ברמת הגולן והיא חגגה יום הולדת 60. הזמנתי את הסטיק T-BONE וכמעט... בכיתי מאושר (זה היה הסטייק הטוב ביותר שאכלתי בישראל עד כה) כמעט כל שאר הדברים היו מאד טעימים גם כן (ראשונות וקינוחים - בעיקר הטארט תפוחים שהיה מצוין). ממליץ בחום ואחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית מבקר מתחיל
תל אביב
5.0
02/09/15

ביקרנו במושבוצ בשבת ה29.8 ורק דברים טובים אני יכולה לומר על המקום! החל מהנוף והעיצוב המדהים של המקום, דרך השירות הנפלא והיחס החם שמרגיש מאוד אותנטי ולא מתאמץ וכמובן האוכל- היה פשוט... מושלם. הזמנו מנות ראשונות חציל עם יוגורט ואנטי פסטי והיה פשוט מעולה. הזמנו לילדים שתי מנות ילדים- פסטה ושניצל וצ'יפס והם טרפו! לנו המבוגרים הזמנו פילה דג נדמה לי לברק, סינטה, פילה בקר ואנטריקוט ופשוט התענגנו על כל ביס! לאחת הסועדות מידת העשייה הייתה יותר מדי ובלי היסוס או פרצוף הצוות פשוט יצא מגדרו לעזור והחליף את המנה! הזמנו קינוחים מצויינים ואף קיבלנו קינוח ע"ח הבית. בקיצור- אין לי ספק שנחזור לשם. פשוט מושלם מכל בחינה. תודה על החוויה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת ואלכס - תמונה
אפרת ואלכס 8 ביקורות
חוויה בשרית מעולה !
4.3
01/09/15

הינו שם לפני שלושה ימים. המקום ממוקם באזור משגע . המסעדה עצמה מעוצבת בחום ומקנה אווירה נעימה מאוד. בניה המלצר - מתוק אמיתי. הזמנו מנות ראשונות ובשרים - ונהנינו מכל ביס. הקינוחים היו... פחות טובים (בעיקר הקרם ברולה שהיה מאוד לא טעים). ממליצה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
בשר נהדר
5.0
25/06/15

בתור חובב בשר מושבע אני נהנה בכל ביקור במסעדה מחדש. אני גר בתל אביב אז אני מגיע לעיתים די רחוקות (בדרך כלל אחרי מילואים באיזור) או כשיוצאים לסופ"ש בצימר בצפון, ומושבוצ תמיד מעלה לי חיוך... על הפנים. לא משנה מה, תזמינו סטייק כשאתם שם! סינטה, אנטריקוט, פילה - העיקר שתזמינו סטייק, הם ברמה אחרת ממה שהתרגלנו אליה בארץ. לכל אלו שמתכננים לטייל ברמת הגולן, תעצרו במושבוצ ותעשו לעצמכם טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
אחד המקומות היותר טובים שמצאתי באזור
5.0
21/06/15

בתור אחד שחורש עם האופנוע את כבישי הארץ כמעט מדי שבועיים אני חייב לומר שמושבוצ הפכה לאחת ההפתעות הטובות של חבורת האופנועים שלנו. הגענו לשם בעקבות המלצה שאחד החברים מצא באינטרנט ושמחנו... לגלות שהיו דברים בגו. הבשר מעולה! ואני מאד ממליץ לנסות את הT-BONE הענק שלהם. בלי קשר לאוכל- הנוף מהמסעדה הוא בדיוק מה שמטייל על דו גלגלי צריך- שנייה להוריד את הידיים מהכלי ולעצור להתרשם

עוד פרטים
הוספת תגובה