נגישות
נגישות

מושבוצ ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

171 ביקורות וחוות דעת על מושבוצ

Dor - תמונה
Dor מבקר מתחיל
מעולה
5.0
31/10/16

ערב חג ארוחה משפחתית נהננו מאד מהאוכל האוירה והנוף שנשקף מחלונות המסעדה לא זול אבל שווה!!! מומלץ גם עם ילדים !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gasparro - תמונה
gasparro 5 ביקורות
טעים אל יקר
3.5
31/10/16

אוכל טעים. גודל המנות בסדר. מחירים של בית מרקחת. אין בעיה להזמין מי ברז אם השתיה יקרה מדי. בירה מהחבית יש רק של רמת הגולן. המנה הכי מומלצת לדעתי היא ההמבורגר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Efi - תמונה
Efi 7 ביקורות
המסעדה הכי שווה בגולן!
5.0
31/10/16

האווירה במסעדה מאוד נעימה עם נוף משגע לכנרת. המנות כולן טעימות ונדיבות תוך שימוש בחומרי גולם מקומיים מהגולן.הבשרים מטופלים במקצוענות רבה.יש מבחר מאוד עשיר של יינות ומשקאות מתוצרת... הגולן.גם הצמחוניים ימצאו מה לאכול.המחירים סבירים ויש גם עסקיות שוות. רק קצת קשה למצוא שולחן פנוי בסופשבוע אבל שווה את המאמץ. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shira - תמונה
Shira 31 ביקורות
מסעדה טובה
4.0
11/09/16

אכלנו ארוחת צהריים - ערב ביום שבת, היינו 2 זוגות בטיול ברמת הגולן. המקום מקסים, האוכל היה טעים והשירות מעולה. הייתה בעיה עם אחת המנות, קיבלנו פיצוי הולם ומענה מיידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomit - תמונה
shlomit 7 ביקורות
מעבר לציפיותינו..
5.0
04/09/16

שהינו סופ"ש בצימר במושב רמות. נכנסנו לארוחת ערב במסעדת מושבוצ הממוקמת במושב רמות. לא היו לנו ציפיות, אך לא רצינו לנסוע למרחק. מוכרחים לציין, כי נהנינו מאד מאד. המנות היו טעימות ביותר... (הודענו לשף..), המלצרית היתה מצויינת (הודנו למלצרית המקצועית), האווירה היתה נעימה, הנוף לכנרת שהתחלף משקיעה יפהפיה לאורות מנצנצים מישובים סביב - היה מדהים. לא רצינו לעזוב... עוד נשוב. נ.ב. לצערנו, השקיעה ממול הפריעה לאיכות הצילום (יצאנו "שחורים"..).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 3 ביקורות
במילה אחת - קסום!
4.8
10/07/16

קודם כל האווירה קסומה לגמרי - נוף מדהים לכנרת (ממליצה לבקש לשבת ליד החלונות הגדולים). השירות היה מעולה! יותר מהרבה מסעדות שסעדתי בהן קודם. לראשונות הזמנו את האנטיפסטי עם גבינה ממשק נעמי... ואת הסלט עם הפקאנים והרימונים. שתי המנות מומלצות, גדולות ומאוד טעימות. לעיקרית הזמנו פילה פורל (על עלי מנגולד), סטייק אנטריקוט ולצמחוני מנת רביולי טובה. כל המנות מאוד גדולות, טעימות ואיכותיות. הקינוחים גם הם מאוד מומלצים - פאי תפוחים שמוכן במקום עצמו וקרם בורלה בננות ושוקולד. את החליטה לתה קטפו לנו מול העיניים מהגינה. (טעים מאוד אגד) בקיצור, אין מילים. נחזור אליה בכל פעם שנבקר בצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
בשר מצוין ואווירה טובה
4.5
16/06/16

בשר איכותי מאוד (הסינטה מומלצת בחום), שירות שמשלב בהצלחה בין מקצועיות ללבביות. כדאי לנסות גם את המיצים הסחוטים במקום מפירות מעניינים, שניתן לשלב אותם גם בקוקטייל. אנו היינו בערב ולכן... לא ניתן היה לראות את הנוף, אך בשעות היום נראה שכדאי לשבת ליד חלון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירב - תמונה
מירב מבקר מתחיל
שילוב של נוף מושלם, מנות מצוינות ואווירה כייפית
5.0
03/05/16

מקום שרוצים לחזור אליו. מבנה קסום על צלע ההר עם נוף מדהים של הכנרת. מנות מעולות, גם מנת הפורל מצוינת וגם הסטיקים משובחים. על הקינוחים אסור לוותר. הצוות גילה גמישות והגיש לנו את הקינוחים... לרחבת הדשא אל מול השקיעה....מקסימים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 4 ביקורות
מומלץ בחום!
4.8
18/04/16

הגענו כזוג לאחר המלצה מקרובת משפחה. האווירה מאוד נינוחה וכיפית, המלצריות ״רבו ביניהן״ לספק לנו שירות טוב, ולמרות שהתקיימה סדנה לקבוצה במסעדה, הדבר לא השפיע על הארוחה והאווירה פרט לרעשי... רקע רגילים הקיימים במסעדה עם אווירה קלילה. חלקנו בינינו מנה ראשונה, שתי עיקריות וקינוח והוספנו שתי כוסות יין - עלות הארוחה הסתכמה ב-400 ש״ח - מעט יקר, אך ניכר כי חומרי הגלם מצוינים וטופלו בצורה הטובה ביותר, מה גם שיצאנו שבעים ביותר. כל המנות היו מצוינות, אך התוספות של הפירה בטטה והפריקה לא השתוו ברמתן למנות. הקינוח של מוס השוקולד היה אלוהי! האווירה בהחלט רומנטית והנוף המהמם הנשקף מהחלון תרם לחוויה הכללית הטובה. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור ושחר - תמונה
ליאור ושחר מבקר מתחיל
מסעדה פשוט טובה!!!
5.0
11/04/16

הגענו למסעדה בהמלצת חברה ואני חייבת לציין שמאוד נהנינו!!! הגענו בשישי בערב למסעדה שהייתה מלאה עד אפס מקום. ישר קיבלו אותנו והביאו אותנו לשולחן. המלצרית הייתה אדיבה מאוד וידעה להסביר... בפירוט על המנות והשירות היה ממש מהיר. הזמנו למנה ראשונה שהגיעה תוך דקות ספורות את הצוריסוס שהיה פשוט מדהים וטעים להפליא!!! למנות העיקריות הזמנו נתחי פילה ברוטב שמנת וחרדל עם ניוקי שאני חייבת לציין כי זו אחת המנות היותר טעימות שאכלתי בחיי. בעלי הזמין אנטריקוט שהיה בדיוק במידת העשייה שביקש וכמו כן הנתח עצמו היה גדול ועסיסי. לקינוח הזמנו את מוס השוקולד וטחינה שהיה טעים אבל כבר לא יכולנו לסיים אותו כי היינו מלאים😊 לסיכום המסעדה היא באמת אחת הטובות שהיינו בהן ..המחירים לא זולים אבל גם לא כאלו יקרים יחסית למסעדה ברמה כזאת ובהחלט מקבלים תמורה בעד מה שמשלמים..הבשר מעולה והשירות אדיב..בהחלט נחזור לאכול במושבוצ😊!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה